امدادگران در حال جمع‌آوری شواهدی بودند که نشان می‌داد به‌دلیل وجود سوپرمارکت در طبقه همکف، ستون‌های نگهدارنده برداشته شده است. همچنین خشم از عدم حمایت‌ها و کمک‌های دولتی رو به افزایش است. یکی دیگر از امدادگران به نام سرهات دده، موفق شد اعضای خانواده را از زیر آوار بیرون بیاورد؛ اما او تنها توانسته بود پدرش را از روی دندان‌هایش شناسایی کند
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مشاور ارشد پیشین بن‌سلمان و متهم ردیف اول قتل خاشقچی برای اولین‌بار از زمان قتل او در سال ۲۰۱۸، در انظار عمومی ظاهر شد. تصاویری از حضور قحطانی در یک گردهمایی اجتماعی در شهر بندر دریای سرخ «جده» اوایل هفته جاری در شبکه‌های اجتماعی پخش شده و انتقادات بسیاری را به همراه داشت و همچنین حامیان او این اقدام وی را تحسین کردند.
دادستان ایلام گفت: قطع یقین نمی‌توان گفت؛ مسمومیت برخی شهروندان مربوط به شیوع یک ویروس است یا آلودگی ناشی از آب شرب
رای پرونده سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی پس از حدود سه سال بررسی‌های همه‌جانبه و برگزاری ۲۰ جلسه دادگاه، صادر شد.
رای پرونده سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی پس از حدود ۳ سال بررسی‌های همه‌جانبه و برگزاری ۲۰ جلسه دادگاه صادر شد.
رای پرونده سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی پس از حدود سه سال بررسی‌های همه‌جانبه و برگزاری ۲۰ جلسه دادگاه، صادر شد.
بر این اساس مجموع حکم حبس صادر شده در مورد متهم ردیف اول (فرمانده سامانه دفاعی تور ام یک) ۱۳ سال حبس تعزیری می‌باشد که اشد مجازات (۱۰ سال حبس) با احتساب ایام بازداشت قبلی قابل اجرا خواهد بود.
رأی پرونده سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی پس از حدود سه سال بررسی‌های همه‌جانبه و برگزاری ۲۰ جلسه دادگاه صادر شد.
رأی پرونده سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی پس از حدود سه سال بررسی‌های همه‌جانبه و برگزاری ۲۰ جلسه دادگاه صادر شد.
رئیس کل دادگستری استان خوزستان با تاکید بر برخورد قاطعانه با عوامل ناامنی و بی‌نظمی در استان، تصریح کرد: برخورد قاطع و بازدارنده با کسانی که امنیت مردم و جامعه را به مخاطره می‌اندازند و آسایش و آرامش آنان را به هم می‌زنند در دستور کار ویژه دادگستری استان است.
گروهای از دانشمندان بین‌المللی داده‌های ژنتیکی از نمونه‌های جمع‌آوری شده در بازاری در چین و در نزدیکی منطقه‌ای که اولین موارد کووید-۱۹ در انسان شناسایی شده بود را بررسی کرده‌ و می‌گویند که شواهد نشان می‌دهند این همه‌گیری از حیوانات و به احتمال زیاد از «سگ‌راکون‌»ها منشاء گرفته نه از آزمایشگاه‌ها.
عارف غلامی به دلیل اعتصاب و تحریک بازیکنان استقلال برای تحریم تمرین تیم، با جریمه سنگینی روبرو شد.
علیزاده طباطبایی: متهم ردیف اول را از روز نخست بعد از این اتفاق تلخ در سوئیتی به صورت انفرادی نگهداری کردند در حالی که از همان ابتدا مقامات مسئول به صورت مکرر اعلام کردند که او تنها مرتکب خطای انسانی شده اســت. در دادگاه هم ما این مساله را مطرح و نسبت به آن اعتراض کردیم. او در تمام این مدت در یک سوئیت به صورت انفرادی بوده است. از سال گذشــته تا امسـال و در فاصله دو دادگاه که او را دیدم، تمام موهایش سفید شده بود و انگار ۱۰ سال پیر شده بود.
وکیل تعدادی از خانواده‌های هواپیمای اوکراینی گفت: متهم ردیف اول متهم است به قتل شبه عمد و لغو دستور یعنی بند ب ماده ۳۷ که محاربه است.
محاکمه عاملان حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ (ع) با حضور متهمان و وکلای مدافعشان، اولیای دم و جمعی از جانبازان و شاهدان این حادثه در دادگاه انقلاب اسلامی شهر شیراز برگزار شد.
محاکمه عاملان حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ (ع) با حضور متهمان و وکلای مدافعشان، اولیای دم و جمعی از جانبازان و شاهدان این حادثه در دادگاه انقلاب اسلامی شهر شیراز برگزار شد.
متهم ردیف اول با حضور در جایگاه دفاعیات خود را مطرح کرد و توضیحاتی درباره شب حادثه و نحوه عملکرد خود بیان نمود.
متهم ردیف اول با حضور در جایگاه دفاعیات خود را مطرح کرد و توضیحاتی درباره شب حادثه و نحوه عملکرد خود بیان نمود.
سید محمود علیزاده طباطبایی یکی از وکلای پرونده هواپیمای اوکراینی گفت: ۱۰ نفر در پرونده از کاربری که پشت موشک نشسته است تا فرماندهان رده بالاتر متهم هستند، یک الی ۲ نفر متهم ردیف اول، متهم به قتل غیرعمد و لغو دستور هستند، زیرا به آیین‌نامه‌ها و ضوابط دستوراتی که به آن‌ها داده شده بود، عمل نکرده‌اند. پرونده در حال حاضر در دادگاه در حال رسیدگی است.
تبریز- مدتی است که آلودگی هوا میهمان اکثر شهرهای ایران از جمله تبریز شده است و مردم دیگر نای نفس کشیدن ندارند که ردپای بی‌تدبیری‌ها در این موضوع کمتر از آسمان نیست.
صبح شنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۱، چهارمین جلسه رسیدگی به پرونده سقوط هواپیمای ۷۳۷ کشور اوکراین در حالی برگزار شد که ده متهم از رده‌های مختلف نظامی در آن حاضر بودند. قاضی مهرانفر با دعوت از وکلای شاکیان پرونده به جایگاه از آن‌ها خواست تا در خصوص پرونده صحبت و نقطه نظراتشان را در دادگاه مطرح کنند که ۶ نفر از آن‌ها با حضور در جایگاه به ایراد نظرات خود پرداختند. سپس متهم ردیف اول به جایگاه فراخوانده شد و توضیحاتی را درباره روز حادثه و نحوه عملکرد خود بیان کرد.
چهارمین جلسه رسیدگی به پرونده سقوط هواپیمایی ۷۳۷ اوکراینی با حضور متهمان، وکلای متهمان، وکلای جانباختگان و نماینده دادستان و با ارائه دفاعیات متهم ردیف اول برگزار شد.
تبریز- دریاچه ارومیه این روزها درحالی نفس‌های آخر خود را می‌کشد که تغییر الگوی کشت برای نجات این دریاچه ضرورتی غیرقابل انکار است.
رئیس کل دادگستری استان البرز با رد برخی ادعا‌های مطرح شده درباره برخی از متهمان پرونده کثیرالشاکی فروش خودرو گفت: برخلاف ادعا‌های مطرح شده، متهم ردیف اول این پرونده کارمند یک شرکت خصوصی بوده و در کنار آن مداحی هم می‌کرده و ارتباطی با مداحان مطرح یا نهاد‌های رسمی کشور نداشته است.
مدیریت دیابت می‌تواند به پیشگیری از بیماری قلبی کمک کند. با این وجود، برای افرادی که پیش‌تر به هر دو بیماری مبتلا شده‌اند درمان‌هایی که آسیب‌هایی را که در قلب یا رگ‌های خونی رخ داده را برطرف می‌کنند مهم هستند و باید در کنار مدیریت قند خون ارائه شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ