دو تیم مهم شرق آسیا، کره و ژاپن، به سرعت مشغول پر کردن تقویم فیفادی خود در ماه ژوئن هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کاپیتان تیم ملی کره جنوبی می‌گوید هدف این تیم قهرمانی در آسیاست.
ارومیه - در نخستین روز مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا، ژاپن، چین، قطر، عراق ، کره‌جنوبی و چین‌تایپه حریفان خود را شکست دادند.
ارومیه - سرمربی تیم ملی والیبال قطر گفت: پیش بینی من این است که تیم‌های ملی ژاپن و ایران را در فینال ببینم چون این دو تیم، یک سر و گردن از سایر تیم‌ها بالاتر هستند.
در پایان مرحله مقدماتی مسابقات والیبال نشسته قهرمانی آسیا، تیم‌های عراق و هند به عنوان حریفان تیم‌های مردان و بانوان ایران در مرحله نیمه‌نهایی مشخص شدند.
ارتش کره‌جنوبی اعلام کرد که همسایه شمالی‌اش یک موشک به سمت خارج جو زمین شلیک کرده است؛ همزمان در سئول پایتخت کره‌جنوبی و اوکیناوای ژاپن آژیرهای خطر به صدا در آمد.
مسئولان وزارت دفاع امارات و سفیر ژاپن در ابوظبی با امضای یک توافقنامه همکاری مشترک بر گسترش روابط نظامی و دفاعی تاکید کردند.
طبق ارزش‌گذاری سایت ترنسفر مارکت، تیم ملی ایران بعد از کره جنوبی و‌ ژاپن در رده سوم گران‌قیمت‌ترین تیم‌های آسیا قرار دارد.
برای نخستین بار پس از ۵ سال، نخست‌وزیر ژاپن به منظور پیگیری اهداف امنیتی و اقتصادی به کره‌جنوبی سفر کرده است.
رسانه‌ها از برگزاری نشست هفته آینده میان مقامات ژاپن و کره‌جنوبی در سئول خبر می‌دهند.
با انجام بازیهای مرحله یک چهارم نهایی رقابتهای قهرمانی آسیا، چهار تیم نهایی این رقابتها مشخص شدند.
وزرای دفاع آلمان و ژاپن در خصوص بسط همکاری های نظامی میان دو کشور به توافق نظر رسیدند.
«پارک جین»، وزیر امور خارجه کره‌جنوبی، روز دوشنبه در کنفرانسی خبری با اعلام این پیشنهاد گفت: «همکاری بین کره‌جنوبی و ژاپن بسیار مهم است. ما دیگر نباید از بن‌بست روابط کره‌جنوبی و ژاپن غافل شویم و باید به چرخه معیوب برای منافع ملی خود پایان دهیم.» در توکیو، اما «یوشیماسا هایاشی»، وزیر خارجه ژاپن به خبرنگاران گفت که ژاپن از پیشنهاد کره‌جنوبی «قدردانی» می‌کند و خاطرنشان کرد که این پیشنهاد «بر اساس این فرض نیست که شرکت‌های ژاپنی به این صندوق کمک خواهند کرد.»
نماینده ویژه کره‌ جنوبی در امور صلح و امنیت شبه جزیره کره امروز به همراه همتایان خود از ژاپن و آمریکا به آزمایش موشکی اخیر کره‌شمالی واکنش نشان دادند.
بعد از دو پیروزی بزرگ برای تیم های عربستان و ژاپن، دیگر نماینده آسیا هم موفق شد در بازی اول خود به یک امتیاز دست پیدا کند.
ژاپن و انگلیس برای مقابله با نفوذ چین در منطقه ایندو-پاسفیک، ماه آینده توافق نظامی امضاء می‌کنند.
ارتش آمریکا و کره‌جنوبی امروز چهار موشک زمین به زمین به سمت دریای ژاپن شلیک کردند و این به دنبال شلیک یک موشک بالستیک قاره‌پیما از نوع هوآسونگ-۱۲ به دست کره‌شمالی انجام می‌شود.
ناو هواپیمابر یو اس اس رونالد ریگان که به دنبال مانور دریایی مشترک آمریکا، کره جنوبی و ژاپن در هفته گذشته شبه‌جزیره کره را ترک کرده بود، مجددا به دریای شرقی بازمی‌گردد.
آمریکا در واکنش به آزمایش موشکی اخیر از سوی کره‌شمالی، از رزمایش‌ های مشترک این کشور با کره‌جنوبی و ژاپن خبر داد.
تیم ملی فوتسال عربستان مرحله گروهی مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا را با غلبه بر کره جنوبی به پایان رساند و برای مشخص شدن وضعیت صعودش به مرحله حذفی باید منتظر نتیجه بازی ژاپن - ویتنام باشد.
هر دو بانوی ایرانی با اقدامی جالب و با رعایت مسائل اسلامی از دست دادن انصراف، اما به بازیکنان ادای احترام کردند.
رئیس جدید فدراسیون فوتبال می‌گوید که حتی اگر همین الان همگی دست به دست هم بدهیم، باز هم از کره‌ جنوبی، ژاپن و قطر عقب هستیم.
گزارش‌ها از آغاز مانور نظامی مشترک آمریکا و ژاپن در کیوشو خبر می دهند.
تیم ملی والیبال نوجوانان ژاپن با پیروزی مقابل کره‌جنوبی در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات والیبال مردان زیر 18 سال آسیا به عنوان نخستین تیم راهی فینال شد.
تیم ملی والیبال نوجوانان ژاپن با کسب پیروزی مقابل کویت به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات پسران زیر 18 سال آسیا راه یافت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ