گزارش‌ها از آغاز مانور نظامی مشترک آمریکا و ژاپن در کیوشو خبر می دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تقابل حساس سوئد و اسپانیا در نیمه نهایی جام جهانی زنان، یک پای فینال جام جهانی 2023 را مشخص خواهد کرد.
تقابل حساس سوئد و اسپانیا در نیمه نهایی جام جهانی زنان، یک پای فینال جام جهانی 2023 را مشخص خواهد کرد.
نیروی دریایی کره جنوبی اعلام کرد آمریکا، کره جنوبی و ژاپن در پاسخ به آزمایش‌های موشکی اخیر کره شمالی، رزمایش نظامی مشترک برگزار کردند.
وزیر دارایی ژاپن و وزیر خزانه‌داری آمریکا در خصوص ابعاد اقتصادی تحریم‌های غرب علیه روسیه رایزنی کردند.
وزارت دفاع هوایی ژاپن اعلام کرد که رزمایش مشترک نظامی با آمریکا بر فراز دریای ژاپن برگزار شد.
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه امروز در سخنانی تصریح کرد: آمریکا و ناتو می‌کوشند تا ژاپن و کره جنوبی را به بحران اوکراین بکشانند.
به گفته منابع آگاه، ایالات متحده آمریکا توافقنامه ای با هلند و ژاپن امضا کرده تا صادرات برخی تراشه های پیشرفته به چین را محدود کنند.
کاخ سفید در دیدار آتی با مقامات ژاپنی و هلندی درباره اقدامات اخیر برای مقابله با صادرات ابزارهای تراشه سازی به چین گفتگو می کند.
وزارت خارجه چین اعلام کرد: ما به شدت با موضع گیری واشنگتن و توکیو مبنی بر اینکه چین چالش راهبردی بزرگ در منطقه است، مخالف هستیم.
وزیر امور خارجه آمریکا از چین به عنوان بزرگترین چالش مشترک این کشور و ژاپن نام برد.
بر اساس اعلام رسانه های ژاپنی، وزرای دفاع و خارجه ژاپن و آمریکا چهارشنبه و پیش از دیدار «فومیو کیشیدا» و «جو بایدن» با یکدیگر نشستی را برگزار می کنند.
کاخ سفید در بیانیه‌ای اعلام کرد سران آمریکا و ژاپن برای بررسی مسائل منطقه‌ای و جهانی در واشنگتن دیدار و گفت‌وگو خواهند کرد.
کاخ سفید در بیانیه‌ای اعلام کرد سران آمریکا و ژاپن برای بررسی مسائل منطقه‌ای و جهانی در واشنگتن دیدار و گفت‌وگو خواهند کرد.
نماینده ویژه کره‌ جنوبی در امور صلح و امنیت شبه جزیره کره امروز به همراه همتایان خود از ژاپن و آمریکا به آزمایش موشکی اخیر کره‌شمالی واکنش نشان دادند.
نیروهای نظامی آمریکا و ژاپن به بهانه انجام آزمایش موشکی اخیر از سوی کره شمالی، به برگزاری رزمایش مشترکی نزدیک جزیره «کیوشو» مبادرت ورزیدند.
وزارت دفاع ژاپن اعلام کرد که رزمایش مشترک «شمیر بُران» این کشور با نیروهای آمریکایی امروز پنج‌شنبه آغاز شده است.
ژاپن و آمریکا در میانه تنش ها بر سر پرتاب موشک های بالستیک کره شمالی اقدام به برگزاری مانور مشترک کردند.
وزارت امور خارجه کره جنوبی اعلام کرد که واشنگتن، توکیو و سئول جدیدترین آزمایش موشکی پیونگ یانگ را به شدت محکوم کردند.
وزارت دفاع ژاپن امروز در بیانیه ای از تداوم رزمایش نظامی مشترک آمریکا و این کشور به بهانه آزمایش‌های موشکی کره‌شمالی خبر داد.
کره شمالی در پی مانور مشترک موشکی کره جنوبی و آمریکا و بازگشت یک ناو هواپیمابر آمریکایی به منطقه و در پاسخ به این اقدام، بامداد امروز ۲ موشک بالستیک کوتاه برد به سمت سواحل شرقی خود به سوی آب‌های دریای ژاپن شلیک کرد.
تیم‌ملی ایران با دو رتبه صعود به جایگاه بیستم رنکینگ فیفا صعود کرد.
ناو هواپیمابر یو اس اس رونالد ریگان که به دنبال مانور دریایی مشترک آمریکا، کره جنوبی و ژاپن در هفته گذشته شبه‌جزیره کره را ترک کرده بود، مجددا به دریای شرقی بازمی‌گردد.
آمریکا در واکنش به آزمایش موشکی اخیر از سوی کره‌شمالی، از رزمایش‌ های مشترک این کشور با کره‌جنوبی و ژاپن خبر داد.
رسانه‌های ژاپن اعلام کردند که نخست‌وزیر این کشور برای رایزنی درباره مسائل امنیتی در شرق آسیا، به‌زودی با رئیس‌جمهور آمریکا دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ