طبق ارزش‌گذاری سایت ترنسفر مارکت، تیم ملی ایران بعد از کره جنوبی و‌ ژاپن در رده سوم گران‌قیمت‌ترین تیم‌های آسیا قرار دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم ملی زنان آلمان بعد از تساوی مقابل کره‌جنوبی و حذف از مرحله گروهی جام جهانی 2023 زنان در یک مصاحبه به صورت تلویحی با تیم ملی این کشور خداحافظی کرد.
کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره بازی جذاب ایران و کره جنوبی در جام ملت‌های زیر ۱۷ سال آسیا ۲۰۲۳ گزارشی منتشر کرد.
تیم فوتبال نوجوانان ایران با پیروزی برابر کره جنوبی به مرحله بعدی رقابتهای قهرمانی آسیا راه یافت.
اولین تمرین کره‌جنوبی بعد از شکست مقابل پرو برگزار شد.
یورگن کلینزمن اولین صحبتهای خود بعد از پذیرش هدایت تیم ملی کره‌جنوبی را انجام داد.
سرمربی تیم ملی اسکواش با اشاره به تعطیلی اردوهای تیم ملی بعد از مسابقات قهرمانی آسیا کره جنوبی، گفت: برای برگزاری اردوها و اجرای برنامه‌های پیش‌بینی شده منتظر تعیین تکلیف ریاست فدراسیون اسکواش هستیم تا زودتر ورزشکاران از بلاتکلیفی خارج شوند.
جداسازی کانتینر‌های ورزشگاه ۹۷۴ برای تخریب این ورزشگاه تنها ۲ روز بعد از پایان بازی برزیل و کره‌جنوبی آغاز شد. قرار بر این بود که این ورزشگاه در اختیار کشور‌های توسعه نیافته قرار بگیرد، اما اروگوئه که به دنبال کسب میزبانی مشترک جام جهانی ۲۰۳۰ است، وارد نبرد خرید کانتینر‌ها شده است.
تیم‌ملی کره‌جنوبی ساعاتی بعد از فرودگاه اینچئون، وارد این کشور می‌شود.
ساموئل اتوئو بعد از پایان بازی دیشب برزیل و کره جنوبی درگیری عجیبی با یک فیلمبردار داشته است.
ساموئل اتوئو بعد از پایان بازی دیشب برزیل و کره جنوبی درگیری عجیبی با یک فیلمبردار داشته است.
کاپیتان تیم ملی فوتبال کره جنوبی بعد از شکست سنگین برابر برزیل و حذف از جام جهانی از هواداران تیمش عذرخواهی کرد.
ستاره جوان تیم ملی برزیل بعد از غلبه بر کره جنوبی، آغوشی صمیمانه برای پله فرستاده و تاکید کرد که تیمش می تواند تا فینال به رقصیدن و جشن ادامه دهد.
تیته، سرمربی برزیل، بعد از پیروزی 4-1 مقابل کره جنوبی و صعود به یک‌چهارم نهایی جام جهانی گفت سلسائو نشان داده اگر در زمین تعادل را برقرار کند تیمی مرگبار خواهد بود.
لوئیس انریکه که همزمان با بازی برزیل و کره جنوبی در یک مصاحبه اینترنتی شرکت داشت بعد از اطلاع از گلزنی برزیلی‌ها واکنش جالبی داشت.
فوق ستاره تیم ملی فوتبال برزیل بعد از آنکه دو بازی اخیر تیمش را از دست داد در فهرست بازی با کره جنوبی قرار خواهد گرفت.
در گروه H جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر، کره‌جنوبی با شکست پرتغال راهی مرحله بعد شد و اروگوئه با وجود شکست غنا نتوانست به مرحله بعد برسد.
بعد از نزدیک به بیست سال، کره و پرتغال در آخرین دیدار مرحله گروهی مقابل هم قرار گرفتند.
بعد از شکست کره جنوبی مقابل غنا گریه‌های سون هیونگ مین، ستاره کره جنوبی، و دلداری دادن سرمربی غنا به او در پایان مسابقه از صحنه‌های جالب این دیدار بود.
بعد از دو پیروزی بزرگ برای تیم های عربستان و ژاپن، دیگر نماینده آسیا هم موفق شد در بازی اول خود به یک امتیاز دست پیدا کند.
لیست نهایی تیم‌ملی کره‌جنوبی روز شنبه از سوی پائولو بنتو معرفی خواهد شد.
«رحمان عموزاد» نماینده وزن ۶۵ کیلوگرم کشتی آزاد کشورمان در دیدار اول خود برابر «یون» از کره‌جنوبی با نتیجه ۸ بر ۱ به پیروزی رسید و راهی دور بعد شد.
رئیس جدید فدراسیون فوتبال می‌گوید که حتی اگر همین الان همگی دست به دست هم بدهیم، باز هم از کره‌ جنوبی، ژاپن و قطر عقب هستیم.
رئیس جدید فدراسیون فوتبال می گوید که حتی اگر همین الآن همگی دست به دست هم بدهیم، باز هم از کره جنوبی، ژاپن و قطر عقب هستیم.
تیم ملی والیبال زنان ایران در دیدار آغازین خود در مسابقات جام کنفدراسیون آسیا با نتیجه سه بر صفر نخستین پیروزی خود برابر کره‌جنوبی بعد از انقلاب اسلامی رقم زد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ