نام محمد محبی در ترکیب اصلی استقلال قرار گرفته تا او نخستین بازی خود برای آبی ها را برگزار کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مربی روس تیم ملی کشتی آزاد کشورمان که برای دیدار با خانواده و پیگیری کارهای خود به کشورش رفته بود، از ابتدای اردوی فعلی این تیم در کمپ تیم‌های ملی حاضر شده است.
توره الکساندرسن، مربی موفق والیبال زنان به دلیل ابتلا به سرطان مجبور به وداع با تیمش شد.
در ابتدا، نام کوچه کنی نبود. این کوچه را با عنوان کوچه نزدیک به «باغ پوستی» می‌شناختند. باغ پوستی، باغی بود که در آن پوست دباغی شده گوسفند‌ها را نگهداری می‌کردند، حتی پوست حیوانات شکاری را هم به این باغ منتقل می‌کردند. باغ پوستی محلی بود برای انبار پوست‌های صادراتی به خارج از کشور.
دانه‌های فلفل قرمز معمولاً به راحتی جوانه می‌زنند. می‌توانید بذر فلفل را به صورت آنلاین هم بخرید، یا خودتان از فلفل چیلی رسیده برداشت کنید. بهتر است برای برداشتن دانه فلفل تند را انتخاب کنید، ابتدا دستکش بپوشید و آن را از وسط نصف کنید. دانه‌ها را با دست بردارید و در یک ظرف پلاستیکی کم عمق قرار دهید. سپس بگذارید حدود یک هفته در محلی با تهویه مناسب مانند آشپزخانه خشک شوند.
تهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: درست است راهیان پیشرفت جایگاه دارد، اما جایی که ابتدا محبت است و بعد ساخته شدن در محضر خداوند، راهیان است. این عرصه، بدی ندارد. این را باید قدر بدانیم و برای آن بدی نسازیم. همگی باید این کلاس درس را برای تمام جوانان سهل الصول کنیم.
در پایان اردوی شاگردان پژمان درستکار، عیسی حاجی‌اف که از ابتدای این اردو در کنار آزادکاران بود، ایران را ترک کرد.
کار جواد نکونام، کاپیتان سابق تیم ملی، با آبی‌ها تمام است و او با یک سال تاخیر و پس از رد کردن پیشنهاد آبی‌ها در ابتدای فصل گذشته، روی نیمکت استقلال خواهد نشست.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود را در خصوص تخلفات سرمربی باشگاه استقلال تهران صادر کرد که براساس این رای این مربی پرتغالی از ابتدای فصل بعد به مدت چهار ماه محروم خواهد شد.
تاتنهام قصد دارد آرنه اسلوت، مربی فاینورد را به خدمت بگیرد، اما رقمی که باید برای این مربی بپردازد، بیش از 6 میلیون پوند (7 میلیون یورو) است که ابتدا تصور می‌شد.
تاتنهام قصد دارد آرنه اسلوت، مربی فاینورد را به خدمت بگیرد اما رقمی که باید برای این مربی بپردازد، بیش از 6 میلیون پوند (7 میلیون یورو) است که ابتدا تصور می‌شد.
مربی پی اس جی تایید کرد که لیونل مسی با هدف نزدیک‌تر شدن به قهرمانی لیگ، بسیار باانگیزه تمرین کرده و فردا در ترکیب ثابت تیم خواهد بود.
مربی پی اس جی تایید کرد که لیونل مسی بسیار باانگیزه تمرین کرده و فردا در ترکیب ثابت تیم خواهد بود.
می‌توان به وضعیت دو مربی خارجی که زمان زیادی از خداحافظی‌شان از فوتبال ایران نمی‌گذرد از زاویه‌ای دیگر نگاه کرد. دو مربی‌ای که یکی در سطح ملی و دیگری در عرصه باشگاهی فعالیت کردند، ابتدا محبوب بودند و بعدا با جایگاهی متفاوت از فوتبال ایران جدا شدند. کارلوس کی‌روش و آندرئا استراماچونی مربیان مورد بحث در این بخش هستند. دو مربی‌ای که ابتدا با تیپ و هیبت جذاب به دل تماشاگران فوتبال نشستند و بعد با ارائه بازی‌های خاص، کیفیت فنی را به نمایش گذاشتند، ولی خواسته یا ناخواسته تبدیل به مربیانی دوست‌نداشتنی در درازمدت شدند
سعید دقیقی مربی شمس آذر گفت تیمش موقعیت های خوبی در ابتدا نیمه دوم داشت ولی روی کم کاری این نتیجه رقم خورد.
کریستوف گالتیه، مربی پی اس جی، به دلیل ابتلا به آنفولانزا امروز در تمرین تیمش حاضر نشد.
دیدیه دشان، مربی فرانسه، اطمینان دارد که بر خلاف مدافعان عنوان قهرمانی دوره های قبل جام جهانی نه تنها از گروه صعود خواهند کرد که به مراحل بالای جام نیز خواهند رسید.
محمد محبی در ابتدای فصل در حالی تصمیم به حضور قرضی در تیم استقلال گرفت که صاحب جایگاه خوبی در تیم سانتاکلارا شده بود.
در ابتدای فصل استقلال با وجود در اختیار داشتن امیر ارسلان مطهری و آرمان رمضانی و همین طور بخدمت گیری پیمان بابایی و سجاد شهباززاده اصرار شدیدی روی جذب محمد محبی داشت.
جیامپیرو ونترونه، مربی بدنساز مشهور و ایتالیایی تاتنهام، در سن 62 سالگی و بر اثر ابتلا به سرطان خون جانش را از دست داد.
سرمربی گل‌گهر در خوش‌و‌بش ابتدای بازی با نیمکت استقلال اظهارنظر جالبی در خصوص شاگرد قدیمی‌اش داشت.
از همان ابتدا از ۳ گزینه احتمالی در خصوص جانشین توخل نام بردند که به نظر می‌رسد مربی انگلیسی برایتون بسیار به نیمکت آبی‌های لندن نزدیک است.
مربی تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد که این تیم باید در دیدارهای آینده به پیروزی برسد و دو تساوی ابتدای فصل را جبران کند.
ریکاردو ساپینتو تصمیم گرفته است تا از ابتدا نام محمد محبی را در ترکیب اصلی تیمش قرار دهد.
ریکاردو ساپینتو تصمیم گرفته است تا از ابتدا نام محمد محبی را در ترکیب اصلی تیمش قرار دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ