کریستوف گالتیه، مربی پی اس جی، به دلیل ابتلا به آنفولانزا امروز در تمرین تیمش حاضر نشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در جلسه رسیدگی مینا اتهامش را قبول کرد و گفت: من برای اینکه بتوانم خوشبخت شوم رابطه‌ای با مهرداد شروع کردم. او وضع مالی خوبی داشت و من هم می‌خواستم از سختی‌ها رها شوم، اما بعد فهمیدم این رابطه عاشقانه نیست و مهرداد بیمار است و من را شکنجه می‌کند.
«مرسیترون» روش دیگری بود که در آن بیمار از یک ماسک گاز آن‌قدر منواکسیدکربن استنشاق می‌کرد تا دچار خفگی شود. پس از آنکه اخبار مربوط به جنایت‌های او در شهرپیچید تحقیقات گسترده‌ای درباره این اقداماتش انجام شد و در پی آن، او به جرم قتل از نوع درجه دوم محکوم شد و از سال ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۷ را در زندان گذراند و پس از آن با داشتن آزادی مشروط از زندان آزاد شد. با این حال عنوان یک پزشک قاتل برای همیشه روی پیشانی او ماند!
یکی از آن‌ها گفت: زن و شوهری جوان که در محله ما زندگی می‌کردند یک روز سراغ ما آمدند و گفتند دخترشان بیمار و در بیمارستان بستری شده است، اما، چون آن‌ها مشغله کاری زیادی دارند نمی‌توانند از او پرستاری کنند. آن‌ها از ما خواستند که در ازای دریافت شبی ۲۰۰ هزارتومان هرشب در بیمارستان بمانیم و مواظب دختربچه باشیم. ما در حالی این کار را قبول کردیم که حتی اسم این زن و شوهر را هم بلد نبودیم و نمی‌دانستیم خانه‌شان کجا است.
برادر همسر زنی که می‌گوید دکتر مرادی او را نپذیرفته گفته است: «ما نگفتیم دکتر بانوان محجبه را ویزیت نمی‌کند؛ شکایت کردیم که بیمار ما را که اتفاقا خانمی محجبه بوده ویزیت نمی‌کند. خدیوی گفت متاسفانه تیتر انتخاب شده توسط خبرنگار قدس باعث ایجاد سوءتفاهم شد.»
محمود احمدی‌نژاد پس از ۷ماه از پس پرده بیرون آمد. ۷ماهی که بسیاری را به دلیل عدم اظهارنظرش در مورد وقایع پس از مرگ مهسا امینی در کشور با این سوال مواجه کرد که او کجاست؟ در چنین شرایطی روز گذشته دولت بهار، رسانه منتسب به محمود احمدی‌نژاد با انتشار تصاویری از احمدی‌نژاد به نوعی از بازگشت او به صحنه خبر داد.
برخی بر این باورند که دگرگونی فیزیکی پوتین نتیجه استفاده بیش از حد او از فیلر‌ها یا بوتاکس است که شاید از دوستش سیلویو برلوسکونی الهام گرفته شده باشد. برخی دیگر معتقدند که این روند عادی پیری مردی است که اکنون ۷۰ سال دارد. اما بدون شک بلندترین صدا‌ها متعلق به کسانی است که معتقدند پوتین بشدت بیمار است.
یک پیرزن بیمار ۶۰ ساله آمریکایی که بیمارستان او را به خاطر نداشتن پول کافی بیرون انداخته بود، بر اثر بی رحمی و برخورد خشن پلیس آمریکا جان باخت.
در پی طرح برخی ادعا‌ها از سوی پزشک معالج علی انصاریان، خانواده انصاریان با ارائه پاسخ‌هایی به این مطالب اعلام کرد: چنین رضایتی نیز هیچ‌گاه از بیمار یا، ولی قانونی وی اخذ نشده و چنانچه پزشک محترم دلیلی برای اثبات خلاف این مطالب دارند، مدارک ارائه کنند.
کریمی درباره میزان مراجعات بیمارستانی کرونا، گفت: در بیمارستان هر کسی که با علائم بیماری تنفسی مراجعه می‌کند، بلافاصله از او تست نمی‌گیرند؛ بنابراین می‌توان گفت روزانه ۱۰ هزار مراجعه روزانه در حوزه کل بیماران تنفسی داریم که به بخش سرپایی مراجعه می‌کنند. از این تعداد حدود ۳۰۰ نفر در روز بستری می‌شوند.
آمنه تعریف می‌کند چهارسال است که هیچ جراحی روی او انجام نشده است و برای یک بیمار دچار سوختگی، چهارسال زمان زیادی است و دست‌ها، صورت و مو‌های سرش به جراحی نیاز دارند: «مدت زیادی منتظر ماندم که پزشکم از خارج برگردد. حالا که برگشته و می‌گویم برایم تیشو بگذار، می‌گوید سطح سوختگی صورت تو آنقدر زیاد است که اصلا نمی‌شود از تیشو استفاده کرد. اگر بانک پوست داشتیم، می‌توانستیم از آن استفاده کنیم.»
حاج قاسم پسرش بیمار شده بود و باید بین ماندن در کنار فرزند و ماموریت یکی را انتخاب می‌کرد.
اینکه چطور مهدی تاج یکباره این‌قدر رشید شده و در چشم‌به‌هم‌زدنی پی برده می‌تواند به‌راحتی با ادبیاتی بحث‌برانگیز در تلویزیون حرف بزند، تقویت‌کننده شایعاتی است که پیش‌تر هم درباره‌اش رواج داشته است. اینکه پشت او به جای قرصی گرم است که حسابی برایش مصونیت می‌آورد. شاید بخشی از این موضوع را بتوان در بولتن‌های محرمانه‌ای که خبرگزاری فارس منتشر کرده و تعدادی از آن‌ها فاش شد، جست. جایی که درست یا غلط عنوان شده مهدی تاج بهترین گزینه برای ریاست فدراسیون فوتبال ایران است و باید حمایت شود
سرقت‌های خطرناک زن تا جایی پیش رفت که دو بیمار و یک همراه بیمار بر اثر مصرف دوز بالای داروی بیهوشی به کما رفتند. زنده ماندن آن‌ها معجزه بود. با این‌حال آن‌ها بر اثر مصرف دوز بالای دارو به کما رفته بودند. تحقیقات برای شناسایی این زن ادامه یافت تا اینکه اثر پایین یک دارو روی یکی از طعمه‌های این زن، راز سرقت‌های او را فاش کرد.
یک بیمار فرانسوی که در سال ۲۰۱۳ بخشی از بینی اش را برای درمان سرطان سینوس بریدند، از داشتن بینی جدید خود هیجان‌زده است و می‌گوید این بینی به او کمک می‌کند بهتر نفس بکشد.
کریستیانو رونالدو در بازی شب گذشته منچستریونایتد برابر استون‌ویلا غایب بود و مربی هلندی شیاطین سرخ، دلیل آن را بیماری عنوان کرد.
دختر ۱۵ ساله‌ گفت: تازه فهمیدم همه حرف‌هایی که همسرم قبل از ازدواج به من گفته بود، دروغ است و او نه تنها خودرو و خانه ندارد بلکه جوانی بیکار و بیمار است که باید حتما داروهایش را سرساعت مصرف کند در غیر این صورت به هم می‌ریزد و به کسی رحم نمی‌کند.
علی اسدالهی امین فوق تخصص بیماری‌های عفونی، گفت: اگر بعد از گذشت سه روز از ابتلاء به آنفلوانزا، تب بیمار ادامه پیدا کرد، سرفه‌های او خلط دار شد و دچار تنگی نفس گردید، لازم است حتماً به پزشک مراجعه کند.
کنه آلوده می‌تواند انسان را مورد گزش قرار داده و او را آلوده کند، پس اگر انسان نادانسته کنه آلوده به ویروس را با دست له کند و همچنین اگر فرد با یک بیمار مبتلا به تب کریمه کنگو در تماس باشد، در صورتی که اصول بهداشتی و استفاده از وسائل حفاظت فردی را به درستی رعایت نکند، ممکن است ویروس از طریق ترشحات آلوده و خون بدن بیمار، به فرد دیگری سرایت کند.
شناسایی این مورد با همکاری بیمار ـ که یک بانوی ۳۴ ساله است ـ و خانواده او از طریق مشاهده ضایعات پوستی بیمار صورت گرفته است. بنا به اظهار دانشمندان و متخصصان، آبله میمونی، کشندگی بالایی نداشته و قابل درمان است. افرادی که در گذشته دور واکسن آبله را تزریق کرده‌اند تا حدود قابل توجهی نسبت به این بیماری مصونیت خواهند داشت.
شناسایی این مورد با همکاری بیمار ـ که یک بانوی ۳۴ ساله است ـ و خانواده او از طریق مشاهده ضایعات پوستی بیمار صورت گرفته است. بنا به اظهار دانشمندان و متخصصان، آبله میمونی، کشندگی بالایی نداشته و قابل درمان است. افرادی که در گذشته دور واکسن آبله را تزریق کرده‌اند تا حدود قابل توجهی نسبت به این بیماری مصونیت خواهند داشت.
شناسایی این مورد با همکاری بیمار که یک بانوی ۳۴ ساله است و خانواده او از طریق مشاهده ضایعات پوستی بیمار صورت گرفته است؛ بنا به اظهار دانشمندان و متخصصان، آبله میمونی، کشندگی بالایی نداشته و قابل درمان است، افزود: افرادی که در گذشته دور واکسن آبله را تزریق کرده‌اند تا حدود قابل توجهی نسبت به این بیماری مصونیت خواهند داشت.
مرد میانسال در تحقیقات اولیه به قتل اعتراف کرد و گفت: چند باری به خانه این زن و پدرش رفتم تا کار‌های شخصی پدرش را انجام دهم. در این مدت چشمم به طلا‌های او افتاد و از آنجایی که او و پدرش تنها زندگی می‌کردند وسوسه شدم که از خانه سرقت کنم. روز حادثه با انگیزه سرقت وارد خانه شدم و در فرصتی مناسب زمانی که زن جوان روی مبل نشسته بود به سمتش رفتم و از پشت با روسری او را خفه کردم و بعد وسایل داخل خانه را سرقت نمودم.
بر اساس ضوابط شرکت استارتاپی تپسی مربوط به یک شرکت حمل و نقل اینترنتی است که در فرابورس پذیرفته شده و باتوجه به اطلاعیه های منتشر شده در کدال احتمالا در هفته‌های آینده سهام این شرکت در فرابورس عرضه اولیه شود. جزییات ارزش گذاری سهام «تپسی» را در مطلب زیر بخوانید.
حضرت صدیقه طاهره (س) همچنان به تبلیغات خود ادامه داد. او از هر فرصت برای بازگرداندن امامت و ولایت به جایگاه اصلی و واقعی آن تلاش کرد تا اینکه بر اثر درد‌ها و رنج‌های جسمی و روحی که بر او وارد آمده بود، بیمار شد و در بستر افتاد و در عین حال دست از مبارزه برنداشت. وقتی خبر بیماری حضرت زهرا (س) به گوش زنان مدینه رسید، به عیادت آن حضرت آمدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ