سعید دقیقی مربی شمس آذر گفت تیمش موقعیت های خوبی در ابتدا نیمه دوم داشت ولی روی کم کاری این نتیجه رقم خورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت امور خارجه در بیانیه ای اعلام کرد: اقدام متجاوزانه و ناقض مقررات بین‌المللی ارتش جنایتکار آمریکا علیه تمامیت سرزمینی ایران، خوشبختانه در سایه تفضلات الهی با شکست عبرت آمیزی مواجه شد.
کاپیتان تیم فوتبال زیر 20 سال ویتنام می‌گوید درس بزرگی از شکست مقابل ایران گرفته‌اند.
عباس عبدی نوشت: آیا سیاست‌گذاران آموزشی کشور از این وضع درس خواهند گرفت؟ پیشنهاد می‌کنم که یک آزمون از دیپلمه‌ها انجام دهیم ببینیم که چقدر عربی و دینی بلدند و نمرات درسی آن‌ها چقدر بوده؟ قطعا شکست خورده‌اید. هر چند شکست مساله اصلی نیست، اصرار بر این راه شکست‌خورده مساله اصلی است. این وضعیت مشت نمونه خروار همه سیاست‌های سال‌های گذشته است.
فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا با بیان اینکه دولتمردان برای حل مشکلات اقتصادی باید پای درس شهید باقری بنشینند،گفت: هر فرماندهی اگر ماهیت جنگی را که درگیر آن است نشناسد شکست می خورد
فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا با بیان اینکه دولتمردان برای حل مشکلات اقتصادی باید پای درس شهید باقری بنشینند، گفت: هر فرماندهی اگر ماهیت جنگی را که درگیر آن است نشناسد شکست می خورد
سرمربی نساجی مازندران تاکید می کند که شکست تلخ مقابل پرسپولیس را فراموش کرده اند.
رودری، ستاره تیم ملی اسپانیا، تاکید کرد که این تیم از شکست مقابل ژاپن درس گرفته است و هم‌تیمی‌هایش مصمم هستند تا با پیروزی برابر مراکش، به جمع 8 تیم برتر جام جهانی راه پیدا کنند.
سرمربی کامرون می گوید که بابت شکست و حذف از جام جهانی ناامید شده ولی درس های بزرگی از این پیکارها گرفته است.
شکست بلژیک مقابل مراکش، اتفاقی بود که کمتر هوادار بلژیک انتظار آن را می‌کشید.
احسان اصولی در خصوص وضعیت تیم ملی و مصدومیت سردار آزمون توضیحاتی ارائه داد.
می‌توانیم نحوه واکنش به افراد دیگری که شکست وجودی را تجربه می‌کنند تغییر دهیم. به جای آن که به آنان وعده دهیم که از شکست‌های‌شان درس خواهند گرفت و به جای پنهان کردن عمق آن چه آنان تجربه می‌کنند، ممکن است بتوانیم واقعاً شکست آنان را تشخیص دهیم و سعی کنیم به درستی نسبت به رنج روانی‌شان حساس باشیم.
ژابی آلونسو، سرمربی جوان لورکوزن، مدعی شد شکست سنگین برابر پورتو برای تیمش درس های زیادی داشته است.
سرمربی امیدهای استقلال معتقد است تیمش از شکست برابر پرسپولیس در بازی های آینده درس خواهد گرفت.
قائمشهر- سرمربی تیم نساجی مازندران، پیروزی روحیه بخش و پرگل تیمش برابر تیم نفت مسجدسلیمان را نتیجه رسیدن به شرایط خوب و ایده آل تیمی در کارگروهی و درس گرفتن از شکست برابر استقلال بیان کرد.
قائمشهر- سرمربی تیم نساجی مازندران، پیروزی روحیه بخش وپرگل تیمش برابر تیم نفت مسجدسلیمان را رسیدن به شرایط خوب وایده آل تیمی در کارگروهی و درس گرفتن از شکست برابر استقلال بیان کرد.
یک درس مهم از پاندمی کووید آن است که زمانی که یک بیماری بسیار عفونی در یک جمعیت آسیب‌پذیر شیوع پیدا می‌کند واکنش سریع ضروری است. حتی فراتر از آن، زمانی که بسیاری از عفونت‌ها بدون علامت هستند مانند مورد کووید-۱۹ واکنش سریع ضرورت بیش‌تری پیدا می‌کند.
بارسلونا شب گذشته علی‌رغم ارئه بازی خوب و پایاپای برابر بایرن، با دو گل شکست خورد. نمایش بارسا در آلیانز آرنا نکاتی مثبت و منفی داشت.
استفانو پیولی، سرمربی میلان، امیدوار است که تیمش از شکست چلسی برابر دینامو زاگرب درس گرفته باشد.
تیم ملی والیبال ایران در یک بازی فوق العاده جذاب و تماشایی موفق شد با نتیجه 3-2 آرژانتین را شکست دهد.
سرمربی تیم پیکان تهران اعتقاد دارد مردم مسجدسلیمان دلخوشی دیگری جز فوتبال و تیم نفت ندارند.
تیم ملی والیبال ایران روز گذشته در سه ست متوالی برابر اسلوونی شکست خورد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه استقلال و پرسپولیس در هفته اول نتوانستند انتظارات را برآورده کنند به یک خطر بزرگ اشاره کرد و گفت: بازیکنان به خاطر جام‌جهانی دنبال خودنمایی هستند!
سخنگوی وزارت امور خارجه چین امروز در سخنانی تصریح کرد: آمریکا از شکست در افغانستان درس نگرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ