اصفهان- شانزدهمین نمایشگاه صنعت خودرو عصر امروز در نمایشگاه بین المللی اصفهان گشایش یافت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ترکیه و کنیا در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع دفاعی استانبول تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
شانزدهمین جلسه دادگاه علنی و برخط در استان خراسان جنوبی برگزار شد.
هفدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان دختر آسیا با قهرمانی کره‌جنوبی به پایان رسید.
هفدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان دختر آسیا با قهرمانی کره‌جنوبی به پایان رسید.
«مجید بهزادپور» رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی به همراه اعضای هیئت عامل و دبیرکل سندیکای بیمه‌گران ایران با حضور در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی از غرفه بیمه ملت بازدید کردند.
گروه مالی بانک تجارت با حضور شرکت‌های زیرمجموعه و بخش‌های مالی و کسب‌وکاری در سالن 40 غرفه 12 پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه آخرین خدمات و دستاوردهای خود را ارائه می‌کند.
گروه مالی بانک تجارت با حضور شرکت‌های زیرمجموعه و بخش‌های مالی و کسب‌وکاری در سالن ۴۰ غرفه ۱۲ پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه آخرین خدمات و دستاوردهای خود را ارائه می‌کند.
شاتل موبایل با معرفی جدیدترین فناوری‌ها، راهکارها و محصولات سازمانی خود در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه تهران حضور می‌یابد.
پانزدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه، 16 تا 19 خردادماه سال جاری با حضور بانک صادرات ایران و شرکت‌های تابعه با موضوع فعالیت بانکی، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.
رژیم صهیونیستی صبح امروز دوشنبه، برای دویست و شانزدهمین بار پیاپی روستای العراقیب، در صحرای نقب (جنوب اراضی اشغالی) را ویران کرد.
پخش زنده تلویزیونی از بازی پورتو و بوآویشتا با توجه ویژه به مهاجم گلزن ایرانی روی آنتن رفت.
شانزدهمین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی به منظور بررسی جزئیات لایحه بودجه ۱۴۰۲ کل کشور آغاز شد.
با حضور قائم مقام گروه مالی گردشگری و معاون وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و مدیرعامل "سمگا" از پلتفرم چندمنظوره رزرواسیون"مگاگشت" برای آژانس سفرهای کهکشانی، در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته رونمایی شد.
وحیدی وزیر کشور صبح امروز در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران حضور یافت.
شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سی وششمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی از تاریخ 18 بهمن 1401 به مدت 4 روز با حضور مهندس عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آغاز به کار کرد.
«شانزدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته » و «سی و ششمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی» از ۱۸ تا ۲۱ بهمن در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود.
نشریه فورچون هرساله فهرست تحسین‌شده‌ترین شرکت‌های جهان را منتشر می‌کند و حالا نوبت به فهرست سال ۲۰۲۲ رسیده است. در این فهرست اپل در جایگاه اول قرار دارد، آمازون دوم و رتبه سوم هم به مایکروسافت رسیده است.
امسال، سی و ششمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی ایران همزمان با شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته در تهران برگزار می شود.
فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر ووشو باشگاه‌های کشور از فردا پنجشنبه در آکادمی ملی ووشو آغاز می شود.
معاون گردشگری مهم‌ترین دستاوردهای حضور مجازی در چهارمین نشست وزرای گردشگری اکو را فراهم آوردن امکان مشارکت کشورهای عضو اکو در شانزدهمین نمایشگاه گردشگری در بهمن ماه دانست.
ابراهیم افشار مدیر کسب و کار گروه بهمن (حوزه خودروهای تجاری) در شانزدهمین نمایشگاه صنعت خودروی اصفهان محصول جدیدی از خانواده امپاور را معرفی کرد.
شانزدهمین کمیسیون مشترک انرژی اقتصادی ایران و روسیه هفتم تا دهم آبان‌ماه به میزبانی روسیه برگزار می‌شود.
ده ها اسیر فلسطینی در اعتراض به اقدامات مسئولان رژیم صهیونیستی برای شانزدهمین روز متوالی به اعتصاب غذای خود ادامه می دهند.
بانک مرکزی با اشاره به جزئیات شانزدهمین مرحله از حراج اوراق مالی اسلامی دولتی در سال ۱۴۰۱ اعلام کرد که حراج جدید اوراق یاد شده در تاریخ ۲۲ شهریورماه سال جاری برگزار خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ