آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ خوش گذرانی با ثروت پیرمرد!/ ماجرای آزادی یک زندانی با کمک دادستان خاتم/ تصاحب خانه‌های مردم با سندسازی/ بارانداز ۲۰۰ کیلو تریاک لو رفت/ سناریوی عجیب پسر جوان برای دریافت پول از پدرش/ پاکبان بی گناه، قربانی نزاع مسلحانه گانگستری/ بیمار قلابی و همراهانش سارقان خودرو بودند
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ژاپن‌با اختلافی قابل توجه پرافتخارترین تیم والیبال آسیا محسوب می‌شود.
طبق گزارش‌ها پیکه و کلارا چیا به اولین خانه شکیرا در اسپانیا نقل مکان کردند. این خانه‌ای بود که خواننده کلمبیایی در طول اولین بارداری خود در آن زندگی می‌کرد.
نماینده ایران در مسابقات جهانی دانش مغز که در واشنگتن امریکا برگزار شد، مقام سوم این مسابقات را به خود اختصاص داد.
ماجراها و کشمکش‌های پایداری‌چی‌ها و قالیبافی‌ها تا انتخابات مجلس دوازدهم در اسفندماه و احتمالا بعد از آن هم ادامه خواهد داشت. خصوصا اینکه نمایندگان طیف قالیباف، تحرکات دولتی‌ها در زمینه انتخابات را در راستای «دخالت سازمان‌یافته» قوه مجریه در انتخابات پیش‌رو می‌دانند.
دو کشور عضو شورای همکاری خلیج فارس طی روزهای اخیر مدعی شده‌اند که میدان گازی آرش که آنها آن را «الدره» می نامند، صرفا متعلق به این دو کشور است.
دو کشور عضو شورای همکاری خلیج فارس طی روزهای اخیر مدعی شده‌اند که میدان گازی آرش که آنها آن را «الدره» می نامند، صرفا متعلق به این دو کشور است.
دو کشور عضو شورای همکاری خلیج فارس طی روزهای اخیر مدعی شده‌اند که میدان گازی آرش که آنها آن را «الدره» می نامند، صرفا متعلق به این دو کشور است.
کمیسیون اتحادیه اروپا به تلاش برای تصاحب دارایی‌های خارجی روسیه در بانک‌های کشورهای عضو ادامه می‌دهد.
امیرمهدی جانکه، مدیرعامل شرکت صنایع فناوران گلدیران مدیا، معتقد است که بزرگ‌ترین رقیب این شرکت در تولید مانیتور نه تولیدکنندگان داخلی، بلکه برندهای بین‌المللی هستند.
برخی از سارقان گوشی‌های آیفون با سوء استفاده از یکی از تنظیمات امنیتی به نام کلید بازیابی (Recovery Key)، دسترسی صاحبان گوشی را به عکس‌ها، پیام‌ها، داده‌ها، اطلاعات و موارد دیگر تقریبا غیرممکن می‌کنند.
رئیس‌جمهور اوکراین بار دیگر خواستار تصاحب دارایی‌ها و سرمایه‌های بلوکه‌شده روسیه در خارج از این کشور برای بازسازی اوکراین شد.
یورش طارمی برای تصاحب سکوی مشاهیر پورتو
گروههای تروریستی در شمال غرب سوریه بر سر تصاحب کمک های ارسالی به زلزله زدگان، به شدت با یکدیگر درگیر شدند.
با برگزاری مسابقات قهرمانی کشور از فردا، مدعیان پوشیدن دوبنده تیم ملی کشتی آزاد با یکدیگر سرشاخ می شوند.
تصاحب بیمه عمر یک و نیم میلیارد تومانی انگیزه قتل همسر
کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت پی بردند که فرنوش، همسر مقتول، با دو مرد ناشناس مدام در تماس بوده و شب جنایت نیز تماس‌هایی با آن‌ها داشته است. از سوی دیگر مشخص شد مقتول مدتی قبل بیمه عمر شده بود و مبلغ یک میلیارد و نیم هزینه بیمه عمر بعد از مرگ به همسرش می‌رسید. این در حالی بود که فرنوش با همسرش اختلاف زیادی داشت و در تحقیق از همسایه‌ها آن‌ها این موضوع را تأیید کرده بودند.
طبق جدیدترین نتایج پایگاه real clear politics از انتخابات میان‌دوره‌ای آمریکا، جمهوری‌خواهان توانسته‌اند ۲۱۶ کرسی از ۲۱۸ کرسی مورد نیاز برای کسب اکثریت در مجلس نمایندگان این کشور را تصاحب کنند تا همانطور که پیش‌بینی می‌شود کنترل این مجلس را برای دو سال آینده از دست دموکرات‌ها خارج کنند.
پدر علم ژنتیک ایران؛ دکتر داریوش فرهود، چند روز پیش از مقابل خانه‌اش به طرز عجیب و مشکوکی ربوده شد. ۲۶ ساعت از او خبری نبود تا اینکه آزاد شد. امروز پلیس اعلام کرده سه آدم‌ربا در این رابطه دستگیر شده‌اند و انگیزه‌شان را از این گروگانگیری تصاحب پول میلیاردی اعلام کردند. در ادامه روایت دکتر فرهود از این ماجرا را ببینید.
رییس فدراسیون کشتی ایران آرای لازم برای عضویت در هیات رییسه اتحادیه جهانی کشتی را به‌دست نیاورد.
کلاهبرداری برادر برای تصاحب ارثیه ۱۵ میلیاردی پدر!
باتوجه به تحقیقات صورت گرفته مشخص شد مردان نقابدار ازسوی دو برادرزاده زن میانسال اجیر شده‌اند و پلیس بررسی‌های خود برای دستگیری دو برادر را ادامه داد تا اینکه کارآگاهان پلیس استان مرکزی سرنخ‌هایی به‌دست آوردند که نشان می‌داد دو برادر به تهران متواری شده‌اند.
گروه خودروسازی سایپا در راستای سیاست های دولت سیزدهم مبنی بر توسعه روابط اقتصادی، صنعتــی و تجاری با کشــورهای همســایه، همکاری های خود را با کشــورهای آسیای میانه به ویژه بازار روسیه وارد فاز جدیدی کرد.
درگیری بر سر تصاحب موتورسیکلت به جنایت انجامید
مجمع عمومی فوق العاده شرکت پالایش نفت اصفهان (شپنا) با حضور ۷۳ درصد سهامداران امروز چهارشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ برگزار شد. گزارش جامع و کامل نبض بورس از این مجمع را بخوانید.
ارتقای سلامت، موتور محرکه کارآفرینی در حوزه بهداشتی و آرایشی

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ