گروه صنعتی ایران خودرو حضور گسترده ای در بیست و دومین دوره نمایشگاه مشهد داشته و ضمن نمایش جدیدترین محصولات سواری و تجاری خود، دو خودرو تیونینگ شده و آپشنال شامل یک دستگاه تارا لیمیتد و یک دستگاه هایما S7 لیمیتد را در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار داد که به میزان قابل توجهی مورد توجه بازدیدکنندگان به ویژه قشر جوان قرار گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازیکن امیدهای استقلال تهران با عقد قراردادی رسمی به نساجی مازندران پیوست.
بازیکنان و کادر فنی تیم ملی والیبال جوانان پس از کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های جوانان جهان صبح دوشنبه (۲۶ تیر ۱۴۰۲) با استقبال مسئولین به کشور بازگشتند.
تیم ملی والیبال جوانان ایران پس از کسب عنوان قهرمانی مسابقات زیر 21 سال جهان با استقبال معاون وزیر ورزش و جوانان وارد تهران شد.
تیم ملی والیبال جوانان ایران بامداد امروز تهران را به مقصد صوفیه ترک کرد.
اهواز- با مساعدت وزیر ورزش و جوانان هزینه‌های اسکان تیم استقلال ملاثانی در جام آزادگان توسط این وزارتخانه پرداخت می‌شود.
جلال مداحی و محمدحسین اسلامی جوانترین بازیکنان دیدار استقلال - ذوب‌آهن محسوب می‌شوند.
روز گذشته در جریان دیدار تیم ملی جوانان دختران، نگین زندی زننده تک گل پیروزی بخش ایران بود. کسی که معروف به مهدی قائدی فوتبال زنان است.
تیم فوتبال جوانان ایران برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا وارد ازبکستان شد.
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته بانوان با اشاره به استقبال خوب بانوان از مسابقات قهرمانی کشور گفت: برگزاری این رقابتها بعد از ۶ سال تاثیر زیادی بر جوانگرایی تیم ملی داشته و سکوی پرتابی برای شناسایی جوانان بااستعداد در والیبال نشسته بانوان بود.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه خط دفاع مس عملکرد خوبی داشته است گفت: مهاجمان استقلال روز سختی مقابل مدافعان مس رفسنجان خواهند داشت.
وزیر ورزش و جوانان ضمن تاکید بر اینکه ورزش عاری از سیاست است، گفت: باید بررسی کنیم که علت عدم استقبال از خرید بلیت هواپیما چه بوده است که این بررسی انجام خواهد شد.
وزیر ورزش و جوانان به اتفاقات اخیر در کشور واکنش نشان داد و گفت: ما در آحاد و اقشار مختلف به هیچ عنوان از این اتفاقات استقبال نمی‌کنیم.
رقابتهای انتخابی تیم ملی تکواندو در حالی با درخشش جوانان با آتیه آغاز شد که کارشناسان این رشته با حضور در سالن مسابقات، استقبال خوبی از این مبارزات داشتند.
رقابتهای انتخابی تیم ملی تکواندو در حالی با درخشش جوانان با آتیه آغاز شد که کارشناسان این رشته با حضور در سالن مسابقات، استقبال خوبی از این مبارزات داشتند.
رقابتهای انتخابی تیم ملی تکواندو در حالی با درخشش جوانان با آتیه آغاز شد که کارشناسان این رشته با حضور در سالن مسابقات، استقبال خوبی از این مبارزات داشتند.
تیم جوانان به منظور حضور در بازی های مقدماتی جام ملت ها بامداد فردا عازم مشهد است و از آنجا راهی بیشکک می شود.
سرمربی تیم زیر ۲۰ سال یک بازیکن را از باشگاه استقلال تهران به اردوی تیم دعوت کرد.
یک مربی استقلال به کادر فنی تیم ملی جوانان اضافه شد.
تکیه‌خانه عمومی چنداول کابل، شب‌های ۱۳ و ۱۴ محرم میزبان «محمدحسین پویانفر» مداح اهل بیت(ع) کشورمان به دعوت شیعیان و جوانان افغانستانی بود. این مراسم مورد استقبال فراوان شیعیان و عاشقان اباعبدالله‌الحسین (ع) قرار گرفت.
حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان امروز شنبه ۲۲ مرداد با استقبال مقامات ورزش ایران، سفیر ایران در ترکیه و مقامات برگزاری بازیهای کشورهای اسلامی وارد قونیه شد.
هافبک تیم خیبر خرم آباد معتقد است که تیمش مقابل پرسپولیس به گونه ای کار کرد که هیچ شباهتی به یک تیم لیگ یکی نداشت.
بیرانوند در سطح جوانان بسیار خوب درخشید و امتیازاتی که کسب کرد باعث تعجب و استقبال مسئولان برگزاری مسابقات، کنفدراسیون آسیا و به خصوص شیخ سلمان شد.
هدایت تیم ملی جوانان به سرمربی سابق استقلال رسید

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ