نمایشگاه تحول صنعت خودرو از سوم تا ششم شهریور ۱۴۰۱ با حضور بیش از ۱۰ شرکت خودروساز و زنجیره تأمین آن‌ها و بیش از ۱۰۰ شرکت قطعه سازی، دانش بنیان و کسب و کارهای نوپا در حوزه خودرو در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران دایر است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نمایشگاه مجموعه اسناد و تصاویر مشروطه در عکسخانه مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان برگزار می‌شود.
گردان‌های قسام با برگزاری نمایشگاهی برخی از تسلیحات نظامی خود و سلاح‌هایی به غنیمت گرفته شده از رژیم صهیونیستی را به نمایش گذاشت.
فیدلیتی جدید توسط گروه بهمن در نمایشگاه خودرو شیراز معرفی شد.
نمایشگاه بین‌المللی فناوری و نوآوری «هایتکس» در شهر اربیل مرکز اقلیم کردستان عراق افتتاح شده و به مدت چهار روز ادامه خواهد داشت. 120 شرکت از 20 کشور در این نمایشگاه بین المللی شرکت کردند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی صبح یکشنبه (۲۱ خردادماه ۱۴۰۲) از نمایشگاه دستاورد‌های صنعت هسته‌ای کشور در حسینیه امام خمینی (ره) بازدید کردند.
تصاویر قدیمی از بازدیدهای رهبر انقلاب از سی و سه دوره نمایشگاه کتاب تهران که برای اولین‌بار توسط ایرنا منتشر شد. تا کنون سی و سه دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برگزار شده است. رهبر انقلاب در بیش از ۲۰ دوره از این نمایشگاه‌ها حضور داشته‌اند.
تعدادی از دیپلمات‌های افغانستان در ایران در چهارمین روز برگزاری سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در مصلی امام خمینی‌(ره) حاضر شدند و از نمایشگاه بازدید کردند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (یکشنبه) با حضور در مصلای امام خمینی(ره) از سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب بازدید کردند.
وزیری در اینباره نوشت: برای آنانکه واقعا برایشان سوال شد و البته برای دوستانمان، منبع جمله منتشر شده در بنرهای حجاب نمایشگاه کتاب، کتاب “محمد ص” جمع آوری و ترجمه برخی نوشته‌های متفاوت تولستوی هست توسط یک نویسنده عرب، فلذا به زبان عربی است که نشر ثالث بخشی از آن را به فارسی ترجمه و در ۱۳۸۵ منتشر کرده.
دوازدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری "اینوتکس" سه‌شنبه (۱۹ اردیبهشت، ۱۴۰۲) با حضور روح‌الله دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی و فناوری رییس جمهور در پارک علم و فناوری پردیس آغاز به کار کرد.
بیستمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو شانگهای از ۱۹ تا ۲۸ آوریل میزبان عاشقان صنعت خودروسازی است.
نقل قولی از سلنا گومز، خواننده مشهور آمریکایی، در بخش بین‌المللی نمایشگاه قرآن در مصلای امام خمینی(ره) به نمایش درآمده است.
مصر در سال‌های اخیر از چندین یافته باستان‌شناسی رونمایی کرده است. منتقدان معتقدند که در جریان این مجموعه اکتشافات، جلب توجه رسانه‌ها به تحقیقات مفصل علمی ترجیح داده می‌شود. با این حال، این اکتشافات نقش بسیار مؤثری در احیای صنعت مهم گردشگری مصر داشته‌اند، که سال‌ها تحت‌تاثیر ناآرامی‌های سیاسی قرار گرفته بود و با شیوع ویروس کرونا نیز آسیب دید.
در خاورمیانه هوش مصنوعی و دیگر فناوری‌های نوظهور به بخشی از ابزار‌های پلیسی روزمره تبدیل شده اند
وسایل دیگو آرماندو مارادونا اسطوره فوتبال آرژانتیندر رستورانی در ناپل ایتالیا به نمایش گذاشته شد. مجموعه لباس‌ها و پیراهن‌های مارادونا در نمایشگاهی با عنوان "نام من دیگو است و از ناپل آمده ام" به نمایش گذاشته شده است.
دو نمایشگاه نظامی دفاع هوایی و دریایی درحالی در ابوظبی امارات آغاز به کار کرده‌اند که منابع رسانه‌ای از حضور شرکت‌های صهیونیستی در این دو نمایشگاه پرده برداشتند.
یازدهمین دوره نمایشگاه صنعت تفریحات «امتک» در نمایشگاه شهر آفتاب افتتاح شد. این نمایشگاه تا جمعه چهاردهم بهمن دایر می‌باشد.
رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (شنبه) از نمایشگاهی که به مناسبت شعار سال برپا شده بود و در آن صنایع مختلف و دانش بنیان‌ها توانمندی‌های خود را به نمایش گذاشته بودند، بازدید کردند. در این نمایشگاه وزرا و مسئولان مربوطه توضیحات لازم را در هر بخش ارائه کردند
بزرگترین نمایشگاه الکترونیک جهان، CES ۲۰۲۳ که در لاس وگاس آمریکا برپا شده است، غول‌های فناوری را گرد هم آورد.
دانشجویان فلسطینی در دانشگاه بیرزیت رام الله (مرکز کرانه باختری) با ایجاد یک نمایشگاه، رنگ و بوی مقاومت را به این دانشگاه بخشیدند.
پوتین به عنوان بخشی از رژه تاریخی در سال ۱۹۴۱، زمانی که سربازان شوروی در طول جنگ جهانی دوم به سمت خط مقدم حرکت کردند، از نمایشگاه نظامی در میدان سرخ مسکو دیدن کرد.
جو بایدن در جریان بازدید از نمایشگاه بین المللی خودرو در دیترویت سوار چند خودرو شد.
الهام علی اف با حضور در بخش صنایع هوایی جمهوری اسلامی ایران، از تجهیزات و تولیدات داخلی کشورمان بازدید کرد.
مدیر مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان از برپایی نمایشگاه مجازی «جهانی از آب و آینه» با موضوع تصاویر مسجدهای قدیمی ایران همزمان با روز جهانی مساجد ،خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ