محبی اظهارداشت: وقوع توفان گرد و خاک و پراکنده شدن ریزگرد در سیستان شامل پنج شهرستان زابل، زهک، هامون، هیرمند و نیمروز واقع در شمال سیستان و بلوچستان طی سه روز گذشته ۳۳۰ نفر از مردم منطقه ‏را راهی بیمارستان و مراکز درمانی کرده است‎. در مجموع ۲۷۳ نفر به صورت سرپایی از خدمات درمانی بهره‌مند و از بیمارستان مرخص شدند و ۵۷ نفر همچنان بستری هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این ویدئو که در خیابان های شهر سلیمانیه اقلیم کردستان عراق ضبط شده است، نحوه سرو گوشت، مرغ و جگر گوسفند به قیمت یک دلار معادل 49 هزار تومان را نشان می دهد.
پیشرفت توان موشکی و پهپادی نیروی دریایی ایران در صدر خبری رسانه‌های عربی؛ رزمایش دریایی ایران حامل پیام‌هایی برای اسرائیل و آمریکاست.مجهز بودن ناوگان دریایی ایران به پهپاد و موشک‌های پیشرفته است./ایرانیک
واتر اسپات (water spout) پدیده‌ای شبیه تورنادو (توفان تندری) است با این تفاوت که این پدیده در دریا و بیشتر در مناطق حاره‌ای و شبه حاره‌ای رخ می‌دهد.
یک اتوبوس در اتفاقی عجیب، با وقوع طوفان سنگین باد از جا در آمد.
در ویدئو اول دقایقی از طوفان سهمگین و بارش شدید باران در ایرانشهر را می‌بینید. ویدئو دوم هم توفان شدید و اثرات خشک شدن دریاچه هامون را نشان می‌دهد.
ویدئویی از سقوط درخت بر اثر توفان، ساعتی قبل در خیابان دانشگاه تهران را ببینید.
در پی صدور هشدار قرمز هواشناسی وزش باد خیلی شدید از دقایقی قبل در تهران آغاز شده که خساراتی هم به دنبال داشته است.
البته زهر عقرب های دث‌استاکر را نمی توان در مقادیر زیاد خریداری کرد و فروش آن در مقادیر ناچیز صورت می گیرد. بنابر گزارش منتشر شده در وب سایت بیزینس اینسایدر، یک قطره از زهر عقرب که کوچک‌تر از یک دانه شکر است، به قیمت 130 دلار به فروش می رسد.
فیلمی جدید از آذر و توران دو یوزپلنگ تحت محافظت محیط زیست منتشر شده است
پاکبان یزدی محمود شیرزاد که در اولین روز‌های عید مشغول فعالیت بود یک کیف حاوی ۸۰ فقره چک به مبلغ ۵۱۱ میلیون تومان را در کنار پیاده‌رو پیدا کرد و به صاحبش بازگرداند.
سازمان محیط‌زیست سمنان در اقدامی عجیب آذر و توران، توله یوزهای آسیایی را روی پشت‌بام اداره کل این سازمان نگهداری می‌کند. نکته جالب‌ قرار دادن یک لانه ساخته‌شده با چوب و تکه‌هایی از چمن مصنوعی در محل نگهداری توله یوزهاست که احتمالاً برای القای شرایط طبیعی زندگی آنهاست./ فارس
مهاجم جوان ذوب‌آهن گل اول دربی اصفهان را به ثمر رساند.
جانشین رئیس پلیس راهور فراجا: مردم توان خرید لاستیک یخ‌شکن ندارند. اگر کشور‌های اروپایی می‌خواستند در روز‌های برفی شن و نمک بریزند، چیزی از آسفالت خیابان‌هایشان نمی‌ماند.
هزینه های درمانیام پی اس پس از پیوند در هر کدام از این بیماران به بیش از ۵۰۰ میلیون تومان می‌رسد.
توله‌یوزپلنگ‌های ماده «آذر» و «توران» که حدود دو ماه پیش در پارک ملی توران توسط چوپانی پیدا شده بودند، امروز به زادگاه خود رسیدند و هم‌اکنون در پارک ملی توران حفاظت می‌شوند.
مربی فولاد خوزستان گفت: ما مقابل ۷۰ هزار هوادار با پرسپولیس بازی کردیم و در سوپرکاپ آن‌ها را شکست دادیم، آیا آن زمان هم لجن‌بازی کردیم؟ من به این صحبت‌ها احترام می‌گذارم، اما این‌طور نیست که این حرف‌ها گفته شود. اگر امروز آن‌ها ما را می‌بردند حتما مربیان ما را بغل می‌کردند، اما حالا که ما بردیم لجن شدیم! خدا را شکر در این کشور دمکراسی وجود دارد و هر کسی آزاد است که هر حرفی را بزن/ورزش سه
در اتفاقی عجیب بانک آینده به حساب یکی از مشتریان خود ۴۰ هزار میلیارد تومان واریز کرد.
آذر و توران دو توله یوزپلنگی هستند که چندی پیش از طبیعت پارک ملی توران جدا شدند. هر دوی این توله یوزپلنگ ها ماده هستند.
طبق ماده ٧٩ قانون کار در خصوص کار کودکان، گفته شده است که به کار گماردن افراد کمتر از ١۵ سال تمام ممنوع است. همچنین اگر این کودک ۱۱ ساله را نوجوان درنظر بگیریم نیز باز طبق ماده ٨٣ ارجاع هرنوع کار اضافی و انجام کار درشب و نیز ارجاع کارهای سخت و زیان آور وخطرناک و حمل بار با دست، بیش از حد مجاز و بدون استفاده از وسایل مکانیکی برای کارگر نوجوان ممنوع است.
تصویری تماشایی از رونمایی تلویزیون تاشوی ۱۰۵ اینچی، با قیمت ۳۰۰ هزار دلار را ببینید.
برای اولین بار تصاویر لحظه پیدا شدن دو توله یوز ماده ایرانی را که چند روز قبل توسط یک دامدار ایرانی پیدا شدند را منتشر می‌کند. اکبر نیک‌فرجام، دامدار اهل سمنان، که یوزپلنگ‌های پارک توران را پیدا کرده این فیلم را گرفته است.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سمنان گفت: ۲ توله یوزپلنگ پیدا شده در منطقه پناهگاه حیات وحش توران ماده هستند و این مهم، امید را برای افزایش جمعیت این گونه ارزشمند تقویت کرده است.
زن کودک ربا گفت: به خاطر ۲۰۰هزار تومان اقدام به کودک ربایی می‌کردم. ابتدا اعتماد مادر کودک را جلب و سپس اقدام به کودک ربایی می‌کردم.
حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای: همه پرونده‌های سرقت باید پیگیری قضایی شود و بدون اغماض و ارفاق هم برخورد صورت گیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ