همزمان با مبعث نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) ۳۳۰ زوج جوان از فرزندان بازنشستگان عزیز نیروهای مسلح به همت سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی صنعت در صفحه شخصی‌‌اش نوشت نه با یک باخت مغلوب می‌شویم نه با یک برد مغرور.
کاپیتان تیم ملی ایران برد ارزشمندی همراه با قهرمان یونان در زاگرب به دست آورد.
آلومینیوم اراک توانست در هفته دوم لیگ برتر علاوه بر کسی سه امتیاز یک طلسم شش ماهه را نیز بشکند.
ستاره ایرانی فاینورد جزو نفرات ذخیره تیمش مقابل سیتارد است.
پس از گل علی نعمتی، حسین کنعانی به سمت او رفت تا هم‌تیمی خود را تحسین کند.
پرسپولیس یک نام خاص در فوتبال ایران است، حتی رقبای باشگاهی نیز احتمالا این موضوع را تصدیق می‌کنند.
بیست‌ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا با حضور 18 تیم به میزبانی ارومیه برگزار می‌شود.
بن افلک بازیگر ۵۰ ساله و جنیفر لوپز ستاره ۵۳ ساله یکشنبه شب برای شامِ عاشقانه بیرون رفتند تا اولین سالگرد ازدواج خود را جشن بگیرند.
سفره عقد ازدواج در مسیر جشن مهمونی ۱۰ کیلومتری عید سعید غدیر خم پهن شد.
رئیس‌جمهور، با توجه به گرامیداشت هفته ملی ازدواج (جشن وصال) طی نامه‌ای دستوراتی را صادر کرد.
جشن ازدواج در ترکیه به ویژه در مناطق شرقی و کرد نشین آن و در میان خانواده های ثروتمند، با هدایای نقدی و طلایی قابل توجه همراه است.
فرشید و نامزدش می‏گویند که این قیمت‏ها حداقلی‏ است، اما هزینه همین حداقلی‏ها، بیشتر از وام ازدواج یک زوج است: «خیلی‏ها به ما گفتند جشن عروسی نگیرید، ولی در روز‌هایی که آقای بازیگر برای همسر خود جشن ۳۰ میلیارد تومانی می‏گیرد چطور به نامزدم بگویم که من حداقل‏ترین‌اش را هم نمی‏توانم برای تو بگیرم. اگر جشن نگیریم حتما سال‏ها بعد، از او یا از خانواده‏اش خجالت خواهم کشید. اگر جشن را هم کنار بگذاریم یک جهیزیه خیلی معمولی و در حداقل‏ترین شکل ممکن، کمتر از ۵۰۰ میلیون تومان نخواهد بود.
مراسم گرامیداشت هفته ازدواج «جشن وصال» به مناسبت سالروز ازدواج امیرالمومنین علی (ع)‌ و حضرت فاطمه زهرا (س) با حضور حجت الاسلام «سید ابراهیم رئیسی» در فرهنگسرای بهمن برگزار شد.
بیتا که صدایش می‌لرزید در برابر قاضی دادگاه ایستاد و با نشانه گرفتن انگشت اشاره به سوی پسری که چند صندلی آن طرف ترنشسته بود و دستبند بر دستانش بود، گفت: این پسر زندگی من را سیاه کرد. او با بهانه ازدواج با من دوست شد و بعد به بهانه اینکه مرا به یک جشن تولد می‌برد به خلوتگاه شیطانی خود که یک ویلای اجاره‌ای بود برد و در آنجا به من تعرض کرد و حالا از او شکایت دارم.
همزمان با فرارسیدن اول ماه ذی الحجه سالروز ازدواج امیر مومنان ‌و فاطمه زهرا ، آیین های جشن و سرور در هتل های محل اقامت زایران ایرانی در مکه مکرمه برگزار شد.
مدیر کل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان از برگزاری ۳۰۰ جشن ویژه هفته ازدواج خبر داد و گفت: آیین نامه‌ای جهت رفع مشکل تامین ضامن برای وام ازدواج در حال تدوین است.
پس از انتشار تصویر مراسم ازدواج مهاجم تیم ملی ایران، این بار ویدویی از این مراسم منتشر شده است. نکته جالب این مراسم این است که سردار آزمون و همسرش در جشن حضور ندارند و به صورت ارتباط ویدیویی در آن شرکت کرده‌اند!
رهبر چچن با برگزاری مراسمی باشکوه ازدواج پسر ۱۷ ساله خود را جشن گرفت.
در سال‌های اخیر هر از گاه اخباری از مراسم مجلل و پرخرج ازدواج شخصیت‌های معروف در فضای مجازی دست‌به‌دست شده، از جشن ازدواج شاهزاده انگلیسی با مدل آمریکایی گرفته تا عروسی لاکچری برخی سلبریتی‌های وطنی.
برخی خبرنگاران از جشن خصوصی شکیرا خبرهای جنجالی دیگری استخراج کرده اند و شایعه ازدواج شکیرا با بازیکن سابق بارسلونا را پخش کرده اند!
رضا اطری مجبور شد بلافاصله بعد از جشن ازدواج خود به اردوی تیم ملی برای سفر به قرقیزستان بپیوندد.
ماده بعدی این قانون تاکید دارد که کلیه دستگاه‌های دولتی، نهاد‌های عمومی و شهرداری‌های دارای تسهیلات رفاهی، فرهنگسرا و تالار، باشگاه و اردوگاه موظفند فضا‌های مذکور را برای برگزاری جشن و مراسم ازدواج در اختیار زوج‌های واجد شرایط قرار دهند و حتی فراتر از آن، پرداخت کمک هزینه زندگی به صورت قرض‌الحسنه به خانواده‌های جوان که هیچ یک از زوجین اشتغال به کار یا منبع درآمدی نداشته باشند پیش بینی شده اما...
مراسم سراسری جشن ازدواج ۲۵۴ سرباز وظیفه
مهرداد قدوسی و همسرش که 10 درصد از مالکیت نیوکاسل را برعهده دارند، در کنار گرت ساوت‌گیت، سالگرد ازدواجشان را جشن گرفتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ