شهرکرد- وزیر اطلاعات با اشاره به انسجام اطلاعاتی بین نهادهای امنیتی کشور، گفت: اسناد تاریخی پس از انقلاب به‌زودی در اختیار محققان قرار می‌گیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فراجا بر لزوم ارتقاء اشراف اطلاعاتی در انجام ماموریت‌ها و استمرار و جدیت در اجرای طرح‌های مقابله‌ای با خرده‌فروشان و معتادان متجاهردرسطح استان خوزستان تاکید کرد.
بخش گفت:در این عملیات پس از انجام یکسری اقدامات پیچیده اطلاعاتی، باند مذکور مورد ضربه ماموران در اداره کل اطلاعات استان قرار گرفت و دو نفر از عناصر ضد امنیتی سابقه دار و فعال در قاچاق و فروش سلاح در شرق کشور؛ شناسایی و دستگیر شدند.
پس از آنکه سرویس اطلاعاتی روسیه اپل را متهم به همکاری با دولت آمریکا برای انجام عملیات خرابکارانه کرد، به مقامات این کشور دستور داده شد از آیفون استفاده نکنند.
وزیر اطلاعات گفت: اگر دو دستگاه اطلاعاتی بتواند به یک انسجام واحدی برسد، قطعاً در تحقق ایران قوی و خواسته‌های نظام موفقیت‌های بیشتری حاصل خواهد شد.
وزیر اطلاعات گفت: اگر دو دستگاه اطلاعاتی بتواند به یک انسجام واحدی برسد، قطعاً ما در تحقق ایران قوی و خواسته‌های نظام موفقیت‌های بیشتری حاصل خواهد شد.
سرویس امنیت فدرال روسیه از برنامه سرویس اطلاعاتی اوکراین برای انجام حمله تروریستی در خاک مسکو با استفاده از «بمب کثیف» خبر داد.
نایب رئیس اول مجلس گفت: چون هوشمندسازی را نداریم به تبع آن نتوانستیم بانک اطلاعاتی جامعی از خانوارها داشته باشیم و دهک‌بندی درستی انجام دهیم.
یک تیم مسلح که قصد انجام اقدامات تروریستی در جنوب شرق کشور داشت توسط واحد‌های اطلاعاتی و عملیاتی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسایی و قبل از هر اقدامی منهدم شد.
معاون امور بین الملل قوه قضاییه ادامه داد: متهمین آمریکایی حدود ۹۷ تن هستند که دستگاه قضایی باید برای همه آنها، تحقیقات کاملی را با کمک ضابطین قضایی و دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی انجام می‌داد و مستندات ضمیمه پرونده می‌شد؛ از این تعداد برای ۷۳ تن قرار جلب به دادرسی و کیفرخواست و برای ۲۴ تن دیگر هم قرار منع تعقیب صادر شد.
معاون امور بین الملل قوه قضاییه ادامه داد: متهمین آمریکایی حدود ۹۷ نفر هستند که دستگاه قضایی باید برای تمام آن ها، تحقیقات کاملی را با کمک ضابطین قضایی و دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی انجام می‌داد و مستندات ضمیمه پرونده می‌شد؛ از این تعداد برای ۷۳ نفر قرار جلب به دادرسی و کیفر خواست و برای ۲۴ نفر دیگر هم قرار منع تعقیب صادر شد.
شبکه اطلاعاتی وزارت دفاع اوکراین که قصد انجام مجموعه‌ای از حملات تروریستی سطح بالا در کریمه را داشت، متلاشی شد.
فرمانده کل ارتش گفت : ارتش با اشراف کامل اطلاعاتی و رصد تهدیدات و استفاده از فناوری‌های به روز هر آنچه را برای انجام مأموریت خطیر خود لازم باشد، آماده می‌کند.
میخائیل اولیانوف درباره سطح غنی‌سازی اورانیوم در ایران گفت: متأسفانه مواردی مانند درز اطلاعات حساس به رسانه‌ها غیر معمول نیست. این عمدتاً به دلایل سیاسی قابل درک برای پیچیده کردن اوضاع پیرامون ایران و برنامه هسته‌ای آن انجام می‌شود؛ بنابراین، اکنون، منابع بلومبرگ تصمیم گرفته‌اند در آستانه نشست آتی شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اوضاع را گرم کنند. یا شاید علاوه بر این، لغو برنامه‌های مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی برای سفر به تهران در دستور کارشان است.
شماری از کانال‌های غیررسمی تلگرام نوشته‌اند که روز یکشنبه صد‌ها سرباز روسی- که تعداد آن‌ها بین ۱۴۰۰ تا ۱۶۰۰ نفر عنوان شده است- وارد ویتبسک بلاروس شدند. رویترز نوشته که قادر به تائید این اطلاعات نبوده، اما در ادامه گزارش داد که روسیه و بلاروس تسلیحات و سربازان جدید خود را به رزمایش‌ها اضافه کرده‌اند و در حال انجام مانور‌ها و تمرین‌هایی هستند که از تجربیات روسیه در جنگ اوکراین برگرفته شده است.
طی انجام اقدامات اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) به منظور ثبات بخشی به روند بازار ارز و برخورد با عوامل برهم زننده آن، تعدادی از گردانندگان و سرشاخه‌های اصلی کانال‌ها، گروه‌ها و صفحات مجازی که درصدد قیمت گذاری جعلی ارزهای خارجی، انجام معاملات فردایی و سوداگری بودند، مورد رصد اطلاعاتی قرار گرفته، شناسایی و دستگیر شدند.
ولیپور گودرزی ادامه داد:‌ کارآگاهان با کشف این سرنخ و انجام اقدامات اطلاعاتی پی بردند که این سه خواهر جزو سارقان سابقه دار نیز بوده و در ادامه مخفیگاه آنها را در جنوب تهران شناسایی کردند. ماموران به دنبال دریافت این اطلاعات و پس از انجام هماهنگی‌های قضایی راهب مخفیگاه متهمان شده و آنها را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور، با تاکید بر ضرورت هوشمندسازی نظام مالیاتی کشور، گفت: تبادل اطلاعات بین دستگاه دولتی با سازمان امور مالیاتی به درستی انجام نمی شود.
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت: پوتین به کاری که انجام می‌دهد بسیار مطمئن است و من از اطلاعات دقیق او در مورد نیروگاه هسته‌ای زاپروژیا شگفت زده شدم
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا اعلام کرد: تردد انواع وسایل نقلیه در محور کندوان بین ساعات ۱۴:۰۰ تا ۲۴:۰۰ روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه (۲۳ و ۲۴ شهریور) از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع خواهد بود و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷:۰۰ تا ۲۴:۰۰ همان روز از کرج، میدان امیرکبیر و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن‌آباد به‌صورت یکطرفه انجام خواهد شد.
وزیر اطلاعات درباره وضعیت امنیت کشور گفت: با درایت و دستور مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، وحدت و انسجام کامل اطلاعاتی در بین نهاد‌های امنیتی، نیرو‌های نظامی و انتظامی ایجاد شده که نتیجه آن امنیت پایدار در کشور و اشراف اطلاعاتی و اقتدار نظامی ایران در منطقه است.
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فراجا تصریح کرد: با هوشیاری و انجام اقدامات پیچیده اطلاعاتی مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر فراجا، این شرور سابقه دار طی یک عملیات غافلگیرانه توسط پلیس مبارزه با موادمخدر سیستان و بلوچستان در شهرستان ایرانشهر دستگیر شد.
عرضه خودرو در بورس قیمت ها را متعادل می کند
به قوه قضائیه اجازه داده می‌شود سازمان حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه را با هدف انجام ماموریت‌های ذاتی و قانونی به شرح ذیل ارتقاء دهد.ایجاد سرویس‌های اطلاعاتی هوشمند برای شناسایی، پیشگیری و مقابله با انواع فساد در قوه قضائیه اعم از مراجع قضایی و شبه قضایی و سازمان‌های تابعه و مراکز وابسته.مقابله با هر گونه فشار، تهدید، تطمیع و فریب علیه مقامات و کارکنان قوه قضائیه به منظور حفظ استقلال قوه قضائیه.
آنها می گویند که اگر مردم با دولت و نظام همراه شوند همانطور که در جنگ همراه شدند، بزرگترین اقتصاد منطقه در ایران شکل می‌گیرد؛ به همین دلیل می خواهند جلوی کار را بگیرند و این کار را نیز از طریق فاصله انداختن بین دولت و مردم و ایجاد شکاف انجام می‌دهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ