آنها می گویند که اگر مردم با دولت و نظام همراه شوند همانطور که در جنگ همراه شدند، بزرگترین اقتصاد منطقه در ایران شکل می‌گیرد؛ به همین دلیل می خواهند جلوی کار را بگیرند و این کار را نیز از طریق فاصله انداختن بین دولت و مردم و ایجاد شکاف انجام می‌دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یاسین سلمانی می‌گوید به نظرش تصمیم بسیار خوبی برای پیوستن به پرسپولیس گرفته و امیدوار است با تیمش سه‌گانه بگیرد.
پاول متئوس وویسکی ترجیح داد فعلاً درباره جدایی‌اش از کادر فنی تیم بهروز عطایی چیزی نگوید.
این لندکروزر ۴۰ ساله همچنان یک کابین ساده را میزبانی می‌کند که البته الان به یک نمایشگر ۶.۷ اینچی لمسی ویژه تنظیمات سیستم سرگرمی، اپل کارپلی و اندروید اوتو بی سیم، یک نمایشگر ۴.۲ اینچی میان نشانگر‌های آنالوگ اطلاعات کیلومتر و... مجهز شده است.
بر اساس اطلاعات تکمیلی که تا الان صفحه پارک ملی توران منتشر کرده است، «یوزپلنگ آسیب‌دیده توران» نر بوده و برنامه قلاده‌گذاری یا تکثیر در اسارت برای این یوز نر تکذیب شده است.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: دو سال از عمر دولت سیزدهم گذشته و الان زمان مناسبی برای تفکیک وزارت راه و شهرسازی نیست و این اقدام منجر به مختل شدن فرآیند ساخت مسکن می‌شود.
به فال و فالگیری مطلقاً اعتقادی ندارم، ولی برای اینکه اطلاعات تازه‌تری از این پروسه پیدا کنم امتحانش می‌کنم، یک ربع ساعت فال تاروت ۲۵۰ هزار تومان. سریع حساب می‌کنم می‌گویند خانم فالگیر امروز و در همین چند ساعت ۲۰ نفر را دیده یعنی همین الان هم ۵ میلیون کاسب شده. وقت خانم فالگیر پر است و این بار لطف می‌کند که به من وقت می‌دهد، چون سریع باید خودش را به آرایشگاه دیگری برساند. هرکس پیش خانم فالگیر می‌رود با صورت برافروخته و هیجان‌زده برمی‌گردد.
سرویس اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی موسوم به امان هشدار داد که کاهش بازدارندگی این رژیم در برابر حزب الله ممکن است به یک جنگ و درگیری همه جانبه در جبهه شمالی منجر شود.
سرویس اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی موسوم به امان هشدار داد که کاهش بازدارندگی این رژیم در برابر حزب الله ممکن است به یک جنگ و درگیری همه جانبه در جبهه شمالی منجر شود.
رئیس سابق شعبه اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی موسوم به امان، سفر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم به چین را اشتباهی راهبردی خواند.
طبق اطلاعاتی که افراد مطلع در اختیار وال استریت ژورنال قرار داده‌اند، مدیرعامل تسلا در مهمانی‌ها دوز کامل کتامین را مصرف می‌کند.
ایلان ماسک باور دارد که ما همین الان سایبورگ شده‌ایم، چون برای حفظ اطلاعات تا حد زیادی به کامپیوترها وابسته‌ایم.
نشریه آلمانی در گزارشی فاش کرد شرکت تسلا متعلق به ایلان ماسک نتوانسته از داده های مشتریان، کارمندان و شرکای تجاری اش محافظت کند.
سرمربی استقلال در تمرین عصر سه‌شنبه از شاگردانش خواست فقط به فکر بازی با نساجی باشند.
ایلان ماسک در مصاحبه با فاکس نیوز گفت که دولت ایالات متحده به ایمیل‌های خصوصی توییتر «دسترسی کامل» داشته است.
کریستوف گالتیه عصبانیت کیلیان امباپه از باشگاه و بحث او با مدیران را تایید کرد ولی گفت مشکل حل شده است.
محسن هاشمی رفسنجانی در برنامه حضور گفت: حاج احمدآقا بعد از فوت امام، برای جمع‌آوری و تنظیم اسناد ایشان خیلی وقت گذاشت. این اطلاعات الان در مخزن اطلاعات سرّی است که هنوز افشا نشده است.
محسن هاشمی رفسنجانی گفت: یکی از نقش‌های مهمی که یادگار امام بازی کردند در دفتر نشر آثار امام بود که بعد از فوت امام، برای جمع‌آوری و تنظیم اسناد ایشان خیلی وقت گذاشت. این اطلاعات الان در مخزن اطلاعات سرّی است که هنوز افشا نشده و شامل جلساتی است که در حضور امام برگزار شده و ممکن است ضبط شده باشد که عنوان نشده باشد.
آقای رئیسی نمی‌دانست می‌خواهد در چه مسئولیتی قرار بگیرد، الان شاید متوجه شده باشد که مدیریت اجرایی در حد ریاست جهوری یعنی چه؟ معتقدم اگر آقای رئیسی اطلاعات امروز را می‌داشت، هیچ گاه نامزد انتخابات ریاست جمهوری نمی‌شد، چون عمده کسانی که نامزد انتخابات ریاست جمهوری می‌شوند اساسا درکی از عظمت مسئله ندارند، بر همین اساس وعده‌های عجیب و غریب می‌دهند.
پرسش علی دایی درباره اینکه «آیا می‌خواستند تروریست بازداشت کنند؟» اشاره به اتفاقی تاریخی دارد که دست بر قضا آن هم بر کسی پوشیده نیست. ماجرای این یکی مربوط به اسفند ۱۳۹۸ است که نیرو‌های اطلاعاتی و امنیتی ایران در اقدامی خبرساز هواپیمایی دوبی به قرقیزستان را در بندرعباس به زمین نشاندند؛ در آن پرواز عبدالمالک ریگی حضور داشت که بعد از بازداشت، به اوین برده شد و سرانجام هم به دار آویخته شد. بعد از آن تا به الان، مشابه اتفاق مذکور، اینکه بخواهند هواپیمایی را به زمین بنشانند، رخ نداده یا اینکه اگر رخ داده، خبرش رسانه‌ای نشده است.
طبق گزارشی جدید اطلاعات ۴۰۰ میلیون کاربر توئیتر برای فروش در وب تاریک عرضه شده است. هکر فروشنده اطلاعات پیشنهاد کرده ایلان ماسک اطلاعات را بخرد تا از جریمه اتحادیه اروپا اجتناب کند.
ایلان ماسک مدیر ارشد اجرایی جدید توئیتر که خود را یک طرفدار مطلق آزادی بیان می داند اکنون تهدید کرده علیه کارمندانی که اطلاعات را به رسانه ها فاش می کنند، شکایت خواهد کرد.
پس از آنکه ایلان ماسک پاسخی طعنه آمیز به درخواست سناتور اد مارکی برای اطلاعات بیشتر درباره سیاست های احراز هویت جدید توئیتر داد، او نیز درباره فرایند احراز هویت تیک آبی به ماسک هشدار داد.
من باور دارم ریشه تفکر آنانی که با طرح‌هایشان نمی‌گذارند مردم آزادانه اعتقادات، نظرات، باورها و اطلاعاتشان را منتشر کنند و مانع دسترسی به اطلاعات می‌شوند، نه اعتقاد است و نه وحشت بلکه منفعت است نه اینکه اعتقاد اصلاً نباشند، می‌خواهم بگویم الآن دوز منفعت‌طلبی در این تصمیمات خیلی بیشتر است.
معاون اول روحانی همه اطلاعات را در ذهنش دارد و کمتر نیازی به مراجعه به یادداشت‌ یا پرسش از همکاران وجود دارد. می‌گوید:«برجام حاصل تلاش ظریف، روحانی و مقام معظم رهبری بود. ترامپ آن را بهم زد. اگر بعد از ترامپ از برجام خارج می‌شدیم، الآن هیچ امکاناتی برای مذاکره نداشتیم و بدتر اینکه ترامپ را خوشحال کرده‌ بودیم.» در تمام مقاطعی که صحبت می‌کند، یاد حرف‌های تند سیاستمداران جناح مقابل می‌افتد و بازهم لهجه کرمانی‌اش مسلط می‌شود و صدایش هم بالاتر می‌رود:«عده‌ای انگار تمام منافعشان به این گره‌خورده بود که با تندروی، خواسته‌های امریکا را در ایران پیاده کنند. این‌ها دشمن ملت ایران هستند.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ