پس از آنکه سرویس اطلاعاتی روسیه اپل را متهم به همکاری با دولت آمریکا برای انجام عملیات خرابکارانه کرد، به مقامات این کشور دستور داده شد از آیفون استفاده نکنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده روسیه در سازمان منع گسترش سلاح‌های شیمیایی اعلام کرد که این نهاد درباره بکارگیری تسلیحات شیمیایی از سوی اوکراین در جنگ بی‌تفاوت است.
به دنبال کشف جاسوسی با استفاده از گوشی‌های هوشمند آیفون، استفاده از محصولات شرکت آمریکایی اپل در روسیه برای مقام‌های دولتی ممنوع شد.
ایران در یک «بن بست سیاست خارجی» قرار دارد. چین و روسیه تصور می‌کنند، هر اقدامی که انجام دهند، حتی اگر به ضرر ایران باشد، ایران نمی‌تواند کار زیادی انجام دهد و با یک بیانیه و اعتراض لفظی، مسئله تمام می‌شود. درواقعیت نیز وقتی چین این رفتار مشابه را انجام داد و مالکیت جزایر سه گانه را متعلق به ما ندانست، اقدام خاصی انجام ندادیم. چرا این کار را کردیم؟ چون ما در تحریم شدید قرار داریم و بیشترین صادرات نفت را به چین انجام می‌دهیم و اغلب وارداتمان نیز از همین کشور است. روسیه نیز بیش از بحث تجاری در بعد نظامی و تسلیحاتی با ایران همکاری دارد.
وزارت دفاع روسیه ضمن اشاره به خطراتی که آزمایشگاه‌های بیولوژیک آمریکا در سراسر جهان برای مردم دارند، گفت که پنتاگون به‌دنبال استفاده از پشه‌های ناقل بیماری‌های خطرناک در اوکراین است.
وزیر خارجه آمریکا می‌گوید هیچ نشانه‌ای منبی بر تصمیم روسیه برای استفاده از تسلیحات هسته‌ای در جنگ اوکراین دیده نمی‌شود.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که تجمیع نیروهای ناتو در شمال اروپا تنها به تشدید تنش‌ها در این منطقه می‌انجامد.
معاون نخست وزیر روسیه اعلام کرده است که روسیه در تجارت انرژی به استفاده از ارزهای ملی ادامه خواهد داد.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد که رویدادهای تهاجمی در اطراف این کشور، موجب توسل پیشگیرانه روسیه به نیروهای نظامی شده است.
روزنامه کومرسانت گزارش کرد کرملین به مقاماتی که مسئول برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ روسیه هستند، دستور داد استفاده از آیفون اپل را به دلیل احتمال آسیب پذیری این گوشی در برابر سرویس‌های اطلاعاتی غربی، متوقف کنند.
رئیس جمهور آمریکا گفت که اقدام روسیه در تعلیق معاهده کنترل تسلیحات هجومی راهبردی (استارت نو) را دلیلی بر آماده شدن جهت استفاده از سلاح هسته ای نمی داند.
بانک روسیه استفاده آزمایشی از ارزهای دیجیتال برای پرداخت های بین المللی را دنبال می کند.
سفیر روسیه در بلگراد می گوید دولت صربستان سعی در به کارگیری گزینه نظامی در قبال کوزوو را ندارد.
«بیزنس اینسایدر» به نقل از «یوگنی سیلکین» سخنگوی ستاد مشترک نیرو‌های مسلح اوکراین اعلام کرد که روسیه استفاده از هواپیما‌های بدون سرنشین ایرانی که از «پلاستیک و سایر مواد نامقاوم در برابر یخبندان» ساخته شده را متوقف کرده است.
وزارت دفاع آمریکا بار دیگر تأکید کرد که ارزیابی‌های واشنگتن نشان نمی‌دهد که روسیه تصمیمی برای استفاده از سلاح هسته‌ای در اوکراین گرفته باشد.
رئیس کل بانک مرکزی روسیه اعلام کرده است که از توسعه دارایی‌های دیجیتال استقبال می‌کند.
دبیرکل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی در سخنانی اعلام کرد: ناتو تهدید روسیه در استفاده از سلاح هسته ای را جدی می‌گیرد.
آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا ادعای بکارگیری پهپاد‌های ایرانی از سوی روسیه در جنگ اوکراین را که تهران و مسکو بشدت رد کرده اند، همچنان تکرار می‌کند.
رئیس جمهور آمریکا گفت که اگر روسیه در اوکراین از سلاح هسته ای تاکتیکی استفاده کند مرتکب اشتباه بسیار بزرگی خواهد شد.
سخنگوی وزارت دفاع آمریکا ضمن تکرار ادعاها درباره حضور پهپادی ایران در جنگ اوکراین، از اعلام آمادگی کشورش به منظور تضمین دستیابی کی یف به کمک های نظامی لازم برای دفاع از خود خبر داد.
یک مقام وزارت امور خارجه روسیه گفت که این کشور به هیچ وجه اوکراین را با سلاح هسته ای تهدید نکرده است.
سخنگوی کاخ کرملین گزارش‌ها و ادعاهای رسانه‌ها و مقامات آمریکا و اروپا درباره حضور پهپادهای انتحاری در جنگ اوکراین را رد کرد.
سخنگوی کاخ کرملین گزارش‌ها و ادعاهای رسانه‌ها و مقامات آمریکا و اروپا درباره حضور پهپادهای انتحاری در جنگ اوکراین را رد کرد.
سخنگوی کاخ کرملین گزارش‌ها و ادعاهای رسانه‌ها و مقامات آمریکا و اروپا درباره حضور پهپادهای انتحاری در جنگ اوکراین را رد کرد.
معاون هیئت روسی، در کنفرانس بازنگری معاهده منع اشاعه سلاح‌های هسته‌ای"NPT "گفت، می‌توان انتظار داشت که کشورهای ناتو در آینده هرگونه استفاده از سلاح‌های هسته‌ای را توجیه کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ