مدافع سابق استقلال با بیان این که سرخابی های شرایط خوبی برای حضور در صدمین دربی تهران دارند گفت: زمانی که می خواستم پنالتی را به عابدزاده بزنم حرفی زد که بعد از گل شدن جوابش را دادم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت دفاع دانمارک امروز با انتشار بیانیه‌ای به تشریح پیش‌شرط‌های ارسال جنگنده‌های اف-۱۶ به اوکراین پرداخت.
رییس کمیته مسابقات فدراسیون هندبال گفت: امیدوارم طبق برنامه‌ریزی که کرده‌ایم مسابقات لیگ برتر هندبال مردان و زنان آغاز شود، چون سال شلوغی در پیش داریم و نباید به لیگ لطمه بخورد.
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس دیدار این تیم با تراکتور را یکی از دیدنی ترین بازی های لیگ برتر پیش بینی کرد و گفت: بلوغ فنی دو تیم بسیار بالاست و هر تیمی که اشتباه نداشته باشد برنده می‌شود.
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس اهمیت بازی های ابتدای فصل را بیشتر از ادوار گذشته دانست و گفت: جدال تیم‌های مدعی قهرمانی در همین هفته‌های ابتدایی تکلیف جام را شاید مشخص کند.
مربی پرسپولیس همچنان در انتظار برطرف شدن موانع بازگشتش به این تیم قرار دارد.
شرط مهدی هاشمی نسب برای حضور در کادر فنی استقلال چیست؟
موسی مارگا که ژرژ ژسوس، سرمربی پرتغالی الهلال، از تمرینات این تیم کنار گذاشته شد، برای موافقت با جدایی از این باشگاه شرط گذاشت.
یک دیپلمات ارشد روسیه شرط خارج کردن سلاح‌های اتمی تاکتیکی مسکو از بلاروس را تشریح کرد.
یک دیپلمات ارشد روسیه شرط خروج سلاح‌های اتمی تاکتیکی مسکو از بلاروس را تشریح کرد.
یورگن کلوپ بعد از پیروزی 4-0 تیمش بر لستر درباره عملکرد چند نفر از بازیکنانش به خصوص داروین نونیز و الکسیس مک‌آلیستر توضیحاتی داد.
دبیرکل جهاد اسلامی تاکید کرد که جنبش جهاد اسلامی در نشست قاهره شرکت نخواهد کرد مگر اینکه تشکیلات خودگردان فلسطینی بازداشت شدگان عضو جهاد اسلامی را آزاد کند.
دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در سخنانی حضور در نشست قاهره را به آزادی مبارزان این جنبش که در بند تشکیلات خودگردان هستند، مشروط کرد.
معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون گفت: در مرحله جدید اجرای طرح ملی کالابرگ الکترونیک، شرط بهره‌مندی از افزایش اعتبار براساس میزان تورم کالاهای اساسی، خرید حداقل حداقل ۲۰۰هزار تومان است.
بارسلونا بدون کسب پیروزی در دربی کاتالونیا هم می تواند قهرمان لالیگا لقب بگیرد و به بیست و هفتمین عنوان قهرمانی خود در این رقابت‌ها دست یابد.
جورجو کیه‌لینی، اسطوره باشگاه یوونتوس و فوتبال ایتالیا معتقد است اینتر با پیروزی برابر میلان راهی فینال لیگ قهرمانان خواهد شد. او در مورد آینده‌اش نیز صحبت کرد.
دو دیدار مهم روز نخست هفته هجدهم لیگ برتر می تواند معادلات صدر را تغییر دهد به شرط این که پرسپولیس نتیجه ای غیر از پیروزی کسب کند و سپاهان برابر حریفش به برتری برسد.
مدافع اسبق تیم ملی و استقلال در گفتگویی جنجالی به حواشی عجیبی در فوتبال ایران از جمله شرط بندی بدون سانسور اشاره کرده است.
یکی از میان فرانسه یا آرژانتین، می تواند حریف احتمالی ایران در مرحله یک چهارم نهایی باشد، به شرط اینکه تیم کی‌روش از سد هلند یا سنگال عبور کند.
بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 1978 گفت: مهمترین عامل در رسیدن به پیروزی در جام جهانی انگیزه و روحیه بازیکنان است و تمرکز روی مسائل فنی و دوری از حاشیه‌ها.
کارشناس فوتبال با اشاره به اتفاقاتی که در پایان دیدار استقلال و گل گهر رخ داد، گفت: از سرمربی آبی‌پوشان انتظار می‌رود آرامش خود را حفظ کرده و با این رفتارها به تیمش ضربه نزند.
سسک فابرگاس، ستاره سابق آرسنال، بعد از پیروزی این تیم مقابل تاتنهام در دربی لندن می‌گوید توپچی‌ها امسال بدون شک یکی از مدعیان قهرمانی لیگ برتر هستند.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با بیان ای که استقلال برای رسیدن به شرایط ایده آل نیاز به ترمیم خط میانی اش دارد گفت: اگر این منطقه حساس پوشش داده نشود در دیدارهای آینده هم مشکل‌ساز خواهد بود.
رئیس اداره نظارت بر ناشران گروه صنعتی و معدنی سازمان بورس پیرو مکاتبه روز گذشته با شرکت معدنی و صنعتی گل گهر، امروز طی نامه‌ای اعلام کرد: علی رغم پیگیری‌های کارشناسان این سازمان تاکنون اقدامی جهت انتشار "توضیحات در خصوص اطلاعات و صورت‌های مالی منتشر شده" این شرکت صورت نگرفته است.
فعال اصلاح طلب در مصاحبه ای گفت: در جنگ هم برخی فرماندهان همین توهمات را داشتند و می‌گفتند این حمله را بکنیم و فلان جا را بگیریم تمام است اما این‌طور نمی‌شد. آخرش هم لیست بلند بالایی از امکانات را به عنوان شرط لازم پیروزی در جنگ دادند. شرایط سیاسی اکنون ما همان است فقط مانده، قطعنامه ۵۹۸ آن از کجا بیاید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ