بارسلونا بدون کسب پیروزی در دربی کاتالونیا هم می تواند قهرمان لالیگا لقب بگیرد و به بیست و هفتمین عنوان قهرمانی خود در این رقابت‌ها دست یابد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگر کارلو آنچلوتی روی حرف خود بماند و سیستم رئال را تغییر دهد، آمدن احتمالی کیلیان امباپه تهدیدی برای رودریگو خواهد بود.
کاسمیرو، هافبک منچستریونایتد و ستاره سابق رئال، با ستایش از لیونل مسی می‌گوید او خالق یک عصر جدید در فوتبال بود.
کادنا سر معتقد است اگر خرید کیلیان امباپه در تابستان منتفی شود، دوشان ولاهوویچ جدی‌ترین و قابل دسترس‌ترین شماره 9 برای رئال خواهد بود.
یووان لی می، ایجنت فرلاند مندی نقش فائزه العماری در آینده حرفه‌‌ای کیلیان امباپه را زیر سوال برده است.
فلورنتینو پرز تا بازی های پیش فصل رئال در تور آمریکا صبر خواهد کرد و اگر عملکرد مهاجمان ناامیدکننده باشد، برای جذب یک شماره 9 جدید اقدام خواهد کرد.
کیلیان امباپه اگر قراردادش را تمدید کند و تا سال 2025 در پی اس جی بماند، 170 میلیون یورو دریافت خواهد کرد ولی او اعلام کرده که قصد تمدید ندارد.
یک رسانه اسپانیایی می‌گوید لوکا مودریچ با وجود پیشنهاد قابل توجهی که از عربستان دارد قصد جدایی از رئال را نداشته و به این پیشنهاد پاسخ منفی داده است.
تیبو کورتوا، دروازه بان رئال مادرید، به حمایت از وینیسیوس جونیور پرداخته و اقدام هواداران والنسیا را محکوم کرد.
اگر شکایت باشگاه ختافه از رئال مادرید مورد قبول واقع شود این باشگاه از خطر سقوط نجات پیدا می‌کند و در مقابل رئال رده دوم جدول را از دست می‌دهد.
بارسلونا نه فردا که همین امشب نیز می تواند قهرمان لالیگا لقب بگیرد و به بیست و هفتمین عنوان قهرمانی خود در این رقابت‌ها دست یابد.
خوان لاپورتا در مراسم رونمایی از طرح بازسازی ورزشگاه نوکمپ از شکست دیشب بارسا برابر رایووایه‌کانو ابراز نارضایتی کرد و گفت اگر خیرونا به رئال می باخت، هفته بارسلونا تلخ‌تر می شد.
فرانکی دی‌یونگ، هافبک هلندی بارسلونا معتقد است با پیروزی برابر بیلبائو و سپس رئال مادرید، تقریبا قهرمانی لالیگا قطعی خواهد شد.
کریم بنزما نشانی از آن ستاره درخشان فصل گذشته ندارد و افت او کاملا به ضرر رئال تمام شده است. اگر رئال بدون جام بماند، مدیران رئال در مورد ستاره فرانسوی صحبت‌هایی جدی خواهند داشت.
رئال مادرید اگر بتواند بارسلونا را نیز مثل اتلتیکو از کوپا دل ری حذف کند، دست به یک کار تاریخی زده است.
فلیپه ملو، هافبک سابق گالاتاسرای، می‌گوید اگر در سال 2013 چیزی به اسم VAR در فوتبال وجود داشت این تیم ترکیه‌ای رئال مادرید را حذف کرده و فاتح لیگ قهرمانان اروپا می‌شد.
خاویر زانتی، نایب‌رئیس اینتر و کاپیتان سابق نراتزوری، می‌گوید پیشنهادهایی از رئال مادرید، بارسلونا و منچستریونایتد را رد کرده است و همیشه اینتر را به هر باشگاه دیگری ترجیح داده است.
اگر رئال مادرید با شکست اتلتیکو به نیمه نهایی کوپا دل ری صعود کند، فدراسیون فوتبال اسپانیا برای برنامه ریزی بازی رفت نیمه نهایی دچار معضل بزرگی خواهد شد.
رودریگو، ستاره برزیلی رئال مادرید، می‌گوید انتظار دعوت به جام جهانی 2022 قطر را داشته است.
ویلی اوربان، کاپیتان لایپزیش، معتقد است که فردا اگر در تمام کنندگی دقت لازم را داشته باشند، می توانند رئال را شکست دهند و خوشبین است با امتیاز بازی را ترک کنند.
خاویر تباس، رئیس لالیگا، معتقد است اگر شرایط پیوستن کیلیان امباپه به رئال فراهم شود، او با استقبال هواداران این باشگاه روبرو می شود و موج مخالفت‌ها علیه او کم خواهد بود.
رئال با کارلو آنچلوتی هر هشت بازی ابتدایی خود در فصل جاری را پیروز شده و اگر در چهار بازی بعدی خود نیز پیروز شود، رکوردی تاریخی ثبت خواهد کرد.
پیوستن سرخیو رگیلون به اتلتیکو با واکنش منفی هواداران این باشگاه روبه‌رو شده ولی او نگران اعتراضات نیست. رگیلون در مورد شادی گل در صورت گلزنی به رئال نیز صحبت کرد.
پیوستن سرخیو رگیلون به اتلتیکو با واکنش منفی هواداران این باشگاه روبرو شده ولی او نگران اعتراضات نیست. رگیلون در مورد شادی گل در صورت گلزنی به رئال نیز صحبت کرد.
کریم بنزما دومین گلزن برتر تاریخ رئال پس از رونالدو است اما او اگر از ابتدا پنالتی‌های رئال را می زد، می توانست بالاتر از فوق ستاره پرتغالی هم قرار بگیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ