رئیسی در دیدار سفیران و کارداران کشورهای اسلامی گفت: هجوم به نمازگزاران و روزه‌داران در مسجدالاقصی و غزه محکوم است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: دشمن یک جنگ ترکیبی را علیه ملت ایران دنبال می‌کند و ما هم در مقابل باید بتوانیم با اجرای یک دفاع ترکیبی در همه جهات فعالیت کنیم.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: دشمن یک جنگ ترکیبی را علیه ملت ایران دنبال می‌کند و ما هم در مقابل باید بتوانیم با اجرای یک دفاع ترکیبی در همه جهات فعالیت کنیم.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: مقابله با جنگ نرم وقتی نتیجه می‌دهد که مردم وارد میدان شوند.
رسانه دولتی سوریه بامداد دوشنبه گزارش داد که سامانه‌های پدافند هوایی سوریه تهاجم موشکی رژیم صهیونیستی به حومه دمشق را دفع کردند.
سامانه‌های پدافند هوایی سوریه تهاجم هوایی رژیم صهیونیستی به حومه دمشق را دفع کردند.
آنچه برای هیدراتاسیون خوب نیست نوشیدنی‌های حاوی الکل یا کافئین از جمله بسیاری از نوشیدنی‌های انرژی زا هستند. آن‌ها می‌توانند کم آبی بدن را بدتر کنند.
رئیس سازمان بازرسی کل کشورگفت:بانک‌ها وظایفی دارند و درحال رصد این هستیم که آیا به وظایف خود عمل کرده‌اند یا یا خیر که برای این دسته از بانک‌ها پرونده‌هایی تشکیل شده است.
باکتری‌ها در رطوبت دوام می‌آورند. اگر مستعد بوی بدن هستید پس دقت بیشتری به خشک‌کردن بدن بعد از حمام‌کردن، دوش‌گرفتن و شنا کنید. پیش از اینکه لباس بپوشید با حوله کاملاً بدنتان را خشک کنید، خصوصاً قسمت‌هایی که بیشتر عرق می‌کنند، مثل زیربغل و کشاله ران.
دادستان تهران گفت: در راستای اجرای طرح ساماندهی رود دره اوین - درکه و نیز مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز در حاشیه رود دره، ۱۹ کپر و ۴ ساختمان در محله اسلام آباد تخریب و جمع آوری شد.
منابع خبری بامداد چهارشنبه از مقابله پدافند هوایی ارتش سوریه با اهداف متخاصم در اطراف دمشق خبر دادند.
نیروی دریایی ایالات متحده اظهارکرده است که ملوانان این کشور و نیروی دریایی سلطنتی بریتانیا به یک کشتی در تنگه مهم هرمز پس از ادعای «آزار و اذیت» از سوی قایق‌های ایران کمک کرده‌اند.
گردان‌های قدس با یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین مقابله کردند.
گردان‌های قدس یا یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین مقابله کردند.
دو جنگنده سوخوی روسیه تلاش دو بمب‌افکن راهبردی آمریکا را برای نفوذ به حریم هوایی روسیه بر فراز دریای بالتیک دفع کردند.
در حالی که صهیونیست‌ها با یورش به مناطق مختلف کرانه باختری دست‌کم ۱۱ فلسطینی را بازداشت کردند، رزمندگان مقاومت متجاوزان را هدف تیراندازی شدید قرار دادند.
همزمان با پاسخ مقاومت به حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه، رزمندگان فلسطینی با یورش صهیونیست‌ها به مناطقی در جنین و نابلس در کرانه باختری مقابله کردند.
تصاویری از مقابله جوانان فلسطینی با نظامیان اشغالگر رژیم صهیونیستی در شهر نابلس را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
سمنان- استاندار سمنان گفت: مجموعه آموزش و پرورش استان در کنار مقوله آموزش و تحصیل، به مقابله با آسیب‌های اجتماعی نیز به صورت اولویت، نگاه کند.
حجت الاسلام رئیسی در جلسه استیضاح آقای فاطمی امین گفت: در مباحثی با مجلس اتفاق نظر داریم. حتی نمایندگانی که سوالی از وزیر دارند، به ضدفساد بودن ایشان اذعان دارند.
منابع سوری از حمله مجدد جنگنده‌های اسرائیلی به خاک سوریه خبر دادند.
همزمان با مقابله رزمندگان مقاومت با یورش صهیونیست‌ها به اردوگاهی در شرق طولکرم در کرانه باختری، دو فلسطینی زخمی و شماری نیز بازداشت شدند.
رهبران کمیسیون فدرال تجارت آمریکا شرکت هایی را که از هوش مصنوعی برای نقض قوانین علیه تبعیض یا فریبکاری سوء استفاده می کنند، تعقیب خواهد کرد.
درحالیکه پدافند هوایی ارتش سوریه موفق به ساقط کردن تعدادی از موشک‌های شلیک شده از سوی اسرائیل شد ارتش رژیم‌صهیونیستی با صدور بیانیه‌ای از جزئیات تجاوز نظامی به سوریه خبر داد.
عبداللطیف القانوع سخنگوی حماس گفت که سیاست جنایتکارانه ترور نمی تواند از مقاومت فلسطین در کرانه باختری اشغالی جلوگیری نماید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ