آنچه برای هیدراتاسیون خوب نیست نوشیدنی‌های حاوی الکل یا کافئین از جمله بسیاری از نوشیدنی‌های انرژی زا هستند. آن‌ها می‌توانند کم آبی بدن را بدتر کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان هواشناسی کشور ضمن هشدار درباره پدیده‌های سرمایشی و گرمایشی شدید به دلیل تغییرات اقلیمی و گرمایش زمین گفت: خرد بین المللی برای مقابله با این موضوع لازم است.
رئیس سازمان هواشناسی کشور ضمن هشدار درباره پدیده‌های سرمایشی و گرمایشی شدید به دلیل تغییرات اقلیمی و گرمایش زمین گفت: خرد بین المللی برای مقابله با این موضوع لازم است.
خطرات از آن جهت ایجاد می‌شود که مکانیسم دفاعی بدن برای مقابله با گرمای هوا از طریق افزایش تعریق است که بسیار انرژی می‌برد و فشار زیادی را به قلب وارد می‌کند.
ایستوان ساپودی، از موسسه نجوم دانشگاه هاوایی، بر این باور است که می‌توانیم یک سیارک را بگیریم، آن را مقابل زمین پارک کنیم و یک چتر آفتابی به آن ببندیم تا مقداری از نور خورشید را مسدود کند.
مهدی رجب زاده در مصاف تدارکاتی برابر سپاهان با همبازیان سابق خود برخورد گرمی داشت.
بادگیر‌ها یکی از شگفتی‌های مهندسی ساکنان شهر باستانی یزد در مرکز ایران هستند. این برج‌های بلند و دودکش‌مانند از خانه‌های خشتی چند صد ساله در شهر کویری یزد برخاسته و نسیم مطبوعی را برای ساکنان یکی از گرم‌ترین شهر‌های روی زمین به ارمغان می‌آورند.
تدسکی اینگونه توضیح می‌دهد: فکر می‌کنم قرار گرفتن در معرض فشار گرما در مقیاس فردی در بازه زمانی خاص، مفید است، اما اگر این شدت دما ادامه‌دارشود، بدن قادر به مقابله با آن نخواهد بود. این شدت و مدت گرما، خطراتی برای بدن شما ایجاد می‌کند که نمی‌تواند از پس آن‌ها برآید.
در حالی که اروپا در تلاش برای مقابله با موج گرما است، دست کم ۴۰۰۰ نفر به دلیل آتش سوزی خارج از کنترل در جزیره قناری اسپانیا در لاپالما از محل خود جابجا شده‌اند.
افسردگی تابستانی نوعی از اختلال عاطفی فصلی (SAD) است که در طول تابستان رخ می‌دهد و معمولاً با افزایش دما و نور عود می‌کند. در زمان‌های مشخصی از سال به وجود می‌آید و به مرور بهبود می‌یابد. گرفتن دوش آب سرد در ابتدای روز می‌تواند به غلبه بر گرما کمک کند. برای مقابله با تابش نور بیش از حد نیز می‌توان از عینک‌های آفتابی استفاده کرد.
استاد دانشگاه خوارزمی تهران با بیان اینکه گرمایش جهانی یک واقعیت اجتناب ناپذیر است و سال به سال شدیدتر خواهد شد،گفت: لازم است برای مقابله با پدیده گرمایش جهانی مصرف سوخت‌های فسیلی حداقل شود.
کارشناس تغذیه بیان کرد: در دنیا صد‌ها کپک وجود دارد با مصرف مواد غذایی بخشی از کپک‌ها را وارد بدن می‌کنیم که بسیاری از این کپک‌ها بیماری‌زا نیستند، اما اگر مقدار زیادی از کپک‌ها مصرف شود می‌توانند خطر ساز باشند به عبارتی بدن انسان می‌تواند تا حدودی در مقابل کپک‌ها مقاومت کند، اما برخی از کپک‌ها خطرناک و یا کشنده هستند و حتی با یک بار مصرف هم مشکل ایجاد، پس بهتر است احتیاط شود.
سرمربیان تیم‌های ملی ایران و عمان مقابل چشمان کارلوس کی روش خوش و بش گرمی با همدیگر داشتند. نمایندگان ایران در مراسم قرعه کشی هم از قرعه تیم ملی راضی بودند.
توماس توخل سرمربی آلمانی تیم فوتبال بایرن مونیخ با وجود شکست تیمش مقابل شاگردان گوآردیولا، پس از سوت پایان مسابقه برخورد بسیار گرمی با این مربی داشت.
افراد نباید سحری را از برنامۀ غذایی حذف کنند، چون باعث کاهش توان افراد در مقابل گرما شده و باعث بروز مشکلاتی، چون سرگیجه، حالت تهوع، عدم تمرکز و ... می‌شود.
بر اساس یک گزارش سازمان ملل، آینه‌های عظیمی که برای بازتاب نور خورشید به فضا مستقر شوند، ممکن است برای دستیابی به اهداف اقلیمی ضروری باشند.
با توجه به تمرکز جهان بر روی تغییرات اقلیمی، دانشمندان باید برای تولید مصالح ساختمانی پایدار که با انتشار دی اکسید کربن مقابله می‌کنند، خلاقیت به خرج دهند و این امر محقق شده است.
گروهی از دانشمندان آمریکایی در هفته جاری طرحی غیر متعارف را برای مقابله با گرمایش جهانی پیشنهاد کردند: ایجاد ابر‌های بزرگ از غبار ماه در فضا برای انعکاس نور خورشید و خنک کردن زمین.
بنا بر اعلام هیات بین دولتی تغییرات آب و هوایی (IPCC)، دمای هوای جهان تا سال ۲۰۵۰ بطور میانگین به میزان ۱.۵ تا ۲ درجه سانتی‌گراد افزایش خواهد یافت.
از زمان انقلاب صنعتی، انسان بیش از دو هزار گیگا تن (یک گیگا تن= یک میلیارد تن) دی‌اکسید کربن را وارد جو کرده است. این حجم غلیظ از گاز‌های گلخانه‌ای عامل گرم شدن کره زمین است. اگر چیزی تغییر نکند تأثیرات اقلیمی مانند آتش سوزی در جنگل، موج گرمای خفه کننده و افزایش مخرب سطح دریا شدت می‌یابد.
از این یخچال‌ها برای نگهداری یخ و دیگر مواد غذایی استفاده می‌شد. این خنک کننده‌ها با استفاده از اقلام ساختمانی ضخیم و عایق گرما ساخته شده که باعث می‌شد کل فضا در مقابل گرما عایق باشد.
فریبرز گرامی می‌گوید ساکت الهامی راهکارهای مناسب برای رساندن هوادار به اهدافش را دارد.
استقلال بعد از دو پیروزی متوالی امشب مقابل نفت در مسجد سلیمان با تساوی بدون گل متوقف شد.
رئالی ها در اولین بازی فصل مقابل آلمریا با استقبال گرمی از تیم حریف روبرو شدند.
نماد بانکی در بازار پایه فرابورس طبق اطلاعیه منتشره در سامانه کدال به دلیل مشکوک بودن معاملات تعلیق شد. تعلیق این نماد تا چه زمانی ادامه دارد؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ