رئیس سازمان بازرسی کل کشورگفت:بانک‌ها وظایفی دارند و درحال رصد این هستیم که آیا به وظایف خود عمل کرده‌اند یا یا خیر که برای این دسته از بانک‌ها پرونده‌هایی تشکیل شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دولت آمریکا در راستای آماده‌سازی جهت رویارویی با همه‌گیری‌ها و سایر «تهدیدهای بیولوژیکی»، سازمانی جدید را تاسیس کرد.
سمنان- رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از برگزاری مانور مقابله با سموم قاچاق بخش کشاورزی در هشت شهرستان استان خبر داد.
مشاور رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: برگزاری همایش بین المللی مقابله با توفان‌های گردوغبار؛ دستاورد مهم دولت مردمی در دیپلماسی محیط زیستی است.
جانشین رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: به دلیل اینکه احتمال بروز حادثه در هر لحظه‌ای وجود دارد، باید همواره برای مقابله با مخاطرات شیمیایی، آمادگی‌های لازم را داشته باشیم.
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: کشور حدود ۷۵ الی ۷۸ درصد آماده مقابله با بحران‌ها است و اگر بحرانی پیش بیاید توانمندی خوبی برای اسکان‌های اضطراری وجود دارد.
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: تهران حدود ۷۵ الی ۷۸ درصد آماده مقابله با بحران‌ها است و اگر بحرانی پیش بیاید توانمندی خوبی برای اسکان‌های اضطراری وجود دارد.
بنابر اعلام سازمان مدیریت بحران ۶۰۲ دشت کشور در معرض فرونشست قرار دارد، خطر این پدیده توسط کارشناسان هشدار داده شده است ورئیس سازمان محیط زیست می‌گوید راهکار، اجرای لایحه جامع آبخیزداری است.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست بر ضرورت آماده سازی دستورالعمل‌های ملی و بین المللی برای مقابله با پدیده گرد و غبار تاکید کرد.
نشست مشترک رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و وزیر امور خارجه برای برگزاری کنفرانس بین المللی مقابله با گرد ‌و غبار برگزار شد.
سازمان آنتی تراست ایتالیا اقداماتی علیه متا پلتفرمز به دلیل اتهامات سوء استفاده از موقعیت خود در این کشور اتخاذ کرده است.
رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر گفت: در تلاش هستیم در ۱۰۰ سالگی جمعیت هلال احمر ۱۰۰ هزار اصله درخت با مشارکت و همکاری جوانان هلال‌احمر بکاریم.
رییس سازمان ملی استاندارد ایران بر تدوین دستورالعمل و شیوه نامه کنترل کمیت و مقابله با کم فروشی تاکید کرد و گفت: ترک فعل مدیران قبلی موجب انباشت تکالیف بر زمین مانده شده است.
رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به رئیس‌جمهور از عملکرد حوزه مدیریت محیط زیست در مقابله با آلودگی هوا انتقاد کرد.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست از برگزاری نشست ویژه ستاد هوای پاک طی هفته جاری خبر داد و گفت: ۳ میلیارد دلار برای مقابله با آلودگی هوا در نظر گرفته می‌شود.
علی اکبر صفایی، شفاف سازی در عملکرد تمامی واحدها را بهترین روش برای مقابله با کاهش تخلفات و جرایم و ارتقای سلامت اداری دانست و بر نقش مؤثر آفرین بازرسان در عملکرد مطلوب سازمان تاکید کرد.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تهران از آغاز طرح مقابله با مخاطرات گاز منوکسیدکربن خبر داد.
هند با هدف مشارکت در اقدمات سازمان ملل متحد در راستای مقابله با تروریسم، نیم میلیون دلار به این نهاد کمک کرد.
قائم مقام سازمان بازرسی گفت: یکی از موثرترین و کلیدی‌ترین راهکارهای ‌پیشگیری و مقابله با فساد اداری موضوع شفافیت است.
قائم مقام سازمان بازرسی گفت: یکی از موثرترین و کلیدی‌ترین راهکارهای ‌پیشگیری و مقابله با فساد اداری موضوع شفافیت است.
حفاظت اطلاعات قوه قضائیه، طبق قواعد و مقررات داخلی قوه قضائیه سال‌هاست که به عنوان مرکز فعالیت می‌کند اما با طرح نمایندگان مجلس، قرار است این مرکز به سازمان تبدیل شود.
مدیرکل بازرسی و مبارزه با قاچاق کالاهای سرمایه‌ای سازمان حمایت گفت: ۵ هزار و ۵۴۵ مورد بازرسی برای مقابله با عرضه، نگهداری و فروش کالای قاچاق طی مردادماه امسال انجام شد.
نماینده مردم بستان آباد در مجلس گفت: حضور در سازمان همکاری های شانگهای راهکاری جدی برای مقابله با تحریم هایی است که غرب علیه برخی کشورهای عضو این سازمان تحمیل کرده است.
سازمان امور مالیاتی در جوابیه‌ای نوشت: مالیات بر ارزش افزوده در بیش از ۱۴۰ کشور اجرا شده و به دلیل داشتن ویژگی‏های مثبتی، چون خنثی بودن از نظر اقتصادی و تاثیر آن بر عوامل سرمایه گذاری، تشویق سرمایه گذاری، گستردگی پایه مصرف، سهولت محاسبه و وصول، جهت دهی به مصرف و تامین درآمد‌های مالیاتی و ... همواره مورد توجه دولت‌ها می‌باشد.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ