ژوزه مورایس در نشست خبری پس از مصاف برابر تراکتور به خبرنگاران کدهایی از عصبانیت به دلیل رفتار برخی بازیکنانش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کشورهای حوزه خلیج فارس با وجود وابستگی شدید به صنعت نفت و گاز، در سال‌های اخیر اهداف جدید و نسبتا مشابه و گسترده ای را برای کسب بیشتر انرژی‌های غیرفسیلی به ویژه انرژی خورشیدی اعلام کرده‌اند.
وزارت نیرو در تامین برق مورد نیاز کشور نه تنها از انرژی‌های تجدیدپذیر استفاده نکرده که به دلیل شرایط خاص تحریمی کشور، مصرف مازوت در حال افزایش است و طبق اعلام مرکز اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست از ۱۶ نیروگاه کشور، ۱۴ نیروگاه مصرف مازوت دارند.
معاون وزیر نفت در امور مهندسی، پژوهش و فناوری گفت: در دولت سیزدهم استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر را که در کاهش انتشار کربن نقش مهمی دارد به‌صورت جدی پیگیری می‌کنیم.
یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان موفق شده است با تولید و تجاری‌سازی توربین‌های باد، زمینه را برای استفاده از انرژی‌های نو و تجدیدپذیر فراهم کند.
مدیرعامل بورس انرژی گفت: بازار انرژی‌های تجدیدپذیر در جهان مورد استقبال قرار گرفته و انتظار می‌رود ارزش آن تا سال ۲۰۳۰ به ۲ هزار میلیارد دلار برسد.
رئیس سازمان انرژی‌های تجدید پذیر گفت: صنایع موظف هستند تا یک درصد از برق مورد نیاز خود را از انرژی های تجدید پذیر تامین کند.
معاون سرمایه گذاری سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر گفت: برای اولین بار در بودجه ۱۴۰۲ ردیف جداگانه‌ای پیش بینی شده و بخش بزرگی از بدهی‌های معوق به تولیدکنندگان را پوشش خواهد داد.
به گفته کارشناسان یکی از مشکلات صنعت برق موضوع قیمت‌گذاری دستوری است که با عرضه برق تجدیدپذیر در بورس انرژی، قیمت‌های کشف شده واقعی‌تر می‌شوند.
قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی به منظور بکار گیری از ظرفیت‌های انرژی‌های تجدید پذیر در کشور به رئیس محترم دفتر بازرسی ویژه رئیس‌جمهور نامه نگاری کرد.
قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی به منظور بکار گیری از ظرفیت‌های انرژی‌های تجدید پذیر در کشور به رئیس محترم دفتر بازرسی ویژه رئیس‌جمهور نامه نگاری کرد.
تفاهم نامه بین سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره وری انرژی برق با صندوق ملی محیط زیست امروز (۲ آذرماه) در حاشیه نمایشگاه محیط زیست منعقد شد.
تفاهم نامه همکاری مشترک بین صندوق ملی محیط زیست و سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر با هدف توسعه طرح‌های سازگار با محیط زیست منعقد شد.
سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری برق ایران اعلام کرد: تعرفه‌های جدید خرید تضمینی برق از نیروگاه‌ها برقابی با افزایش میانگین ۹۰ درصد نسبت به سال گذشته ابلاغ شد.
سازمان انرژی‌های تجدیدپذیرو بهره‌وری برق ایران اعلام کرد: طبق مصوبه جدید وزیر نیرو نرخ پایه خرید تضمینی برق ازنیروگاه‌های زیست‌توده نسبت به سال قبل افزایش تقریبی ۲ تا ۳ برابری پیدا کرده است.
عضو هیأت مدیره انجمن سازندگان و تامین‌کنندگان کالا و خدمات انرژی‌های تجدیدپذیر گفت: تاکنون ۴۰۰۰ نیروگاه نصب شده و اقساطی که برای بازپرداخت این وام در نظر گرفته شده هفت ساله است.
معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اعلام کرد استفاده از منابع انرژی‌های نو و تجدیدپذیر در کشور گسترش یافت.
وزیر نیرو گفت: حمایت از انرژی‌های تجدیدپذیر از برنامه‌های اصلی وزارت نیرو در تامین برق پایدار و مطمئن بوده و اخذ مصوبات از شورای اقتصاد حاکی از تلاش دولت برای حمایت از این انرژی پاک است.
از سرمایه گذاری با بودجه‌های تریلیونی در مشاغل سبز و انرژی‌های تجدیدپذیر گرفته تا تغییر سیستم غذایی‌مان یک کتاب تازه استدلال می‌کند که پنج راه وجود دارد که می‌توانیم سیاره و مردم را بالاتر از سودورزی و نفع شخصی قرار دهیم.
سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر برای تامین یکپارچه تجهیزات نیروگاه‌های خورشیدی ۵ کیلوواتی فراخوان داد.
دبیر انجمن سازندگان و تأمین کنندگان کالا و خدمات انرژی‌های تجدید پذیر گفت: پنج ماه از سال گذشته است ولی متأسفانه افزایش نرخ خرید تضمینی انرژی تجدید پذیر هنوز ابلاغ نشده است.
در جلسه فوق‌العاده مجمع تشخیص مصلحت نظام برای افزایش تولید انرژی‌های تجدیدپذیر و نوین در برنامه هفتم توسعه تصمیم گرفته شد.
تولید برق با استفاده از انرژی باد در دنیای انرژی‌های تجدید پذیر اهمیت زیادی دارد، اما عمر پره ‌های توربین‌های بادی محدود است و برای حل این مشکل پره ‌های قابل بازیافت ساخته شده‌اند.
معاونت علمی و فناوری اعلام کرد کارخانه نوآوری دانشگاه تهران مجهز به انرژی خورشیدی شد.
گروه بهمن به مناسبت سی و سومین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) خدمات ویژه‌ای را از تاریخ ۱۲ لغایت ۱۵ خرداد ماه به زائران حرم مطهر ارائه می‌نماید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ