گوارد گفت، این احتمال وجود دارد که این دو هواپیما از یک سیستم موقعیت یاب جهانی استفاده نمی‌کردند، بلکه به صورت دستی کنترل می‌شدند و این نشان می‌دهد آن‌ها از یک مکان نزدیک پرتاب یا فقط هدایت شده‌اند تا مسیر خود را به سبک کامیکازه (راهپیمایی) طی کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
صحنه‌های مشکوک دیدار استقلال و ملوان در هفته دوم لیگ برتر مورد بررسی کارشناسان داوری قرار گرفته است.
مدیر ورزشی پیشین تیم فوتبال فیورنتینا می‌گوید مهاجم ایرانی پورتو شبیه به مهاجم بلژیکی چلسی نیست.
آیا کرم ضد آفتاب می‌تواند باعث بروز سرطان و کمبود ویتامین د شود؟ آیا سیاه پوستان به محافظت در برابر اشعه فرابنفش نیاز دارند؟ آیا تعذیه مناسب می‌تواند جایگزین کرم ضد افتاب شود؟ کارشناسان برخی از ادعا‌های معروف درباره کرم ضد آفتاب را بررسی می‌کند.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: حالا که طالبان به خواسته قانونی مسئولین ایرانی جواب سربالا می‌دهد و حتی حاضر نیست هیأت کارشناسی ایرانی را برای راستی‌آزمائی ادعای خشکسالی و بی‌آبی هیرمند به افغانستان راه بدهد، اصحاب تطهیر دچار انفعال شده‌اند، اما هنوز هم حاضر نیستند از مسیر نادرستی که طی کرده‌اند برگردند.
ابراهیم قاسمپور کارشناس فوتبال گفت: بعید نیست که تبانی در بازی استقلال و هوادار رخ داده باشد.
ابراهیم قاسمپور کارشناس فوتبال گفت: بعید نیست که تبانی در بازی استقلال و هوادار رخ داده باشد.
کارشناسی ادعای بزرگ سپاهان در مورد دو پنالتی
شب گذشته، یائیر نتانیاهو، پست توئیتری یک کارشناس صهیونیست روابط بین‌الملل در این خصوص را مجدد پست کرد که نوشته بود: «مارک لوین گزارش می‌دهد که وزارت امور خارجه آمریکا با هدف سرنگونی نتانیاهو، احتمالا ًبه منظور بستن توافق با ایرانیان، پشت اعتراضات کنونی در اسرائیل قرار دارد».
کارشناسان داوری دو صحنه مورد اعتراض یحیی گل‌محمدی را بررسی کرده‌اند.
هافبک استقلال می‌گوید رضا میرزایی با عملکرد خود بازی را برای تیمش در آورده است.
باشگاه نساجی مازندران واکنش طعنه‌آمیزی به اعتراض استقلالی‌ها نسبت به عدم اعلام پنالتی روی قایدی داشت.
وزیر امور خارجه آلمان گفت که کارشناسان حقوقی اتحادیه اروپا هیچ مبنای حقوقی برای قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در فهرست ادعایی «سازمان های تروریستی» پیدا نکرده اند.
این روزنامه از قول کارشناسان نوشت اکنون به دلیل تحریم‌ها، تجارت با روسیه حداقل «پنجاه درصد» گرانتر از نرح معمول بازار است و به همین دلیل نفتکش‌های ایران هر چه بیشتر نفا برای روسیه حمل می‌کنند.
ایتورالده گونزالس، کارشناس داوری آاس، معتقد است گل اول بارسا به بتیس که اعتراض شدیدی بتیسی‌ها را به همراه داشت، کاملا درست بود.
کارشناسان داوری آاس و ال‌چیرینگیتو معتقدند عثمان دمبله شب گذشته برابر ختافه باید در دقیقه 68 از زمین اخراج می شد.
شاهدان عینی در ورزشگاه اولدترافورد می‌گویند بعد از شکست 2-1 منچسترسیتی مقابل یونایتد در تونل ورزشگاه بین جک گریلیش، هری مگوایر و پپ گواردیولا درگیری اتفاق افتاده است.
با وجود اینکه برخی کارشناسان بر این باور هستند که آلودگی در کلانشهرها به ویژه شهر تهران به واسطه مصرف مازوت رقم می خورد، اما مسئولان مرتبط با این حوزه تا حدودی چنین ادعایی را رد می کنند.
کارشناسان ایرانی و اوکراینی به منظور شفاف‌سازی درباره اتهامات مبنی بر استفاده از پهپادهای ساخت ایران علیه کی‌یف در جنگ روسیه با اوکراین، با یکدیگر ملاقات کردند.
سخنگوی سازمان ملل روز چهارشنبه در یک نشست خبری گفت: «مسئله صادرات تسلیحاتی کره شمالی به روسیه برای عملیات نظامی در اوکراین ممکن است توسط کارشناسان ناظر بر اجرای رژیم تحریم‌ها بررسی شود.»
کارشناسان داوری تایید کردند که پنالتی تیم نفت آبادان به اشتباه گرفته نشده و اعتراض پیکانی‌ها درست بوده است.
وزارت ارتباطات اعلام کرد:وزیر ارتباطات دستور داده درصورت دریافت مستندات مورد ادعای گوگل در خصوص پلتفرمهای ایرانی، کمیته ای شامل کارشناسان فنی خبره و مستقل برای بررسی دقیق این ادعا تشکیل شود.
وزارت ارتباطات اعلام کرد:وزیر ارتباطات دستور داده درصورت دریافت مستندات مورد ادعای گوگل در خصوص پلتفرمهای ایرانی، کمیته ای شامل کارشناسان فنی خبره و مستقل برای بررسی دقیق این ادعا تشکیل شود.
رئیس پلیس سایبری کشور اظهارداشت: در بررسی فنی کیف پول مورد ادعا، توسط کارشناسان این پلیس مشخص شد ارز‌های نمایش داده شده در داخل کیف پول صوری، حباب و فاقد ارزش بوده و قابلیت تبدیل شدن به ارز‌های دیگری را نداشته و فقط امکان جابه جایی داخلی بین کیف پول‌های همان اپلیکیشن وجود دارد.
جنگ نیجریه با تروریسم با مجموعه‌ای از مسائل مشابه مواجه است. کارشناسان ادعا می‌کنند که نهاد‌های درون دولت آن کشور با بوکوحرام همکاری می‌کنند و از آن سود می‌برند. بر اساس گزارشی منتشر شده به دولت نیجریه ۴۴ بار در مورد حمله قریب الوقوع و آتی از سوی بوکوحرام به یک زندان در ماه ژوئن هشدار داده شده بود، اما دولت هیچ کاری در این رابطه انجام نداد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ