اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه پورتو تنها یک راه پیش روی مشتریان ستاره ایرانی گذاشت.
پاری‌سن‌ژرمن موضع خود را روشن کرد و روی کیلیان امباپه 200 میلیون یورو قیمت گذاشت. پاریسی‌ها به او گفته‌اند یا تمدید کن یا با این قیمت به تیم دیگری برو.
با اعلام شکست مذاکرات استقلال با گزینه‌های خارجی، سرپرست آبی‌ها اعلام کرده تا فردا سرمربی ایرانی تیم معرفی می‌شود. جدال ربیعی و نکونام با دو سبک جدا و البته قیمت متفاوت. به‌نظر می‌رسد اختلاف نهایی در کمیته فنی باشگاه باشد.‌.‌.
قیمت نهایی ۱۷ خودروی مونتاژی با احتساب سود ۱۷ درصد اعلام شد. این در حالی است که به گفته یک مقام مسئول، مونتاژکاران بخش خصوصی موظف شدند تا در دوره بعدی بازبینی قیمت‌ها از سوی شورای رقابت به کاهش قیمت تمام شده این خودرو‌های سواری اقدام کنند.
قیمت نهایی ۱۷ خودروی مونتاژی با احتساب سود ۱۷ درصد اعلام شد.
قیمت نهایی ۱۷ خودروی مونتاژی با احتساب سود ۱۷ درصد اعلام شد.
رئیس هیأت مدیره اتحادیه مرکزی مرغداران میهن گفت: هر کیلو تخم مرغ ۵۶ هزار تومان شد. این قیمت نهایی و امروز به میادین و فروشگاه‌های زنجیره‌ای کشور اعلام شد.
مدیر طرح واردات خودروی وزارت صمت گفت: در روزهای آینده قیمت نهایی خودروهای وارداتی از سوی سازمان حمایت نهایی خواهد شد و پس از آن عرضه خودروها انجام می‌شود.
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: بنا به پیشنهاد انجمن شرکت هواپیمایی بحث تغییر قیمت بلیت‌های هواپیمایی مطرح شد بر اساس مصوبه دولت، ستاد تنظیم بازار قیمت نهایی بلیت هواپیما را اعلام می‌کند.
سخنگوی شورای رقابت گفت: در حال محاسبه هستیم و به احتمال زیاد، عصر امروز قیمت نهایی و رسمی خودروهای مونتاژی اعلام شود.
سخنگوی شورای رقابت گفت: در حال محاسبه هستیم و به احتمال زیاد، عصر امروز قیمت نهایی و رسمی خودروهای مونتاژی اعلام شود.
شجاعی، سخنگوی شورای رقابت گفت: مرجع اعلام قیمت نهایی خودرو ها وزارت صمت است و شورای رقابت قیمت گذار نیست و فقط دستور العمل قیمت گذاری را تعیین می‌کند.
سخنگوی شورای رقابت گفت: در زمینه قیمت‌گذاری خودرو، سازمان حمایت بررسی تخصصی انجام داده و هر خودرو را با سه خودروی مشابه خارجی مقایسه و محاسبه کرده و به یک رقمی رسیده است؛ آن عدد در نهایت به شورای رقابت پیشنهاد و در شورا بررسی شده است.
سخنگوی شورای رقابت گفت: در زمینه قیمت‌گذاری خودرو، سازمان حمایت بررسی تخصصی انجام داده و هر خودرو را با سه خودروی مشابه خارجی مقایسه و محاسبه کرده و به یک رقمی رسیده است؛ آن عدد را در نهایت به شورای رقابت پیشنهاد و در شورا بررسی شده است.
معاون سازمان حج و زیارت با اشاره به تکمیل ۷۰ درصد از ظرفیت کاروان‌های حج تمتع ۱۴۰۲، قیمت تمام‌شده این سفر را اعلام کرد.
رئیس کل بانک مرکزی تصریح کرد: قیمت هایی از ارز که برخی ها اعلام می کنند واقعی نیست و من پیشنهاد می کنم فردا چند خبرنگار به سبزه میدان و میدان فردوسی بروند و ببیند نرخ ارز چقدر است و این نرخ ها با جریان قیمت ساز که دائما به عنوان قیمت ارز اعلام می کند، چقدر فاصله دارد.
محتشمی پور با بیان اینکه در حال حاضر نوسازی تاکسی فرسوده صرفا مبتنی بر خودروی سمند سورن است که قیمت نهایی آن ۲۷۳ میلیون تومان اعلام شده و رشد ۱۰۰ میلیونی نسبت به قیمت سمند در سال گذشته داشته است، گفت: افزایش ارزش اسقاط تاکسی فرسوده در راستای کمک به معیشت رانندگان تاکسی و کم کردن فاصله میان قیمت خودروی قدیم و جدید است.
معاون فنی و بهره برداری سازمان تاکسیرانی تهران اعلام کرد: طرح نوسازی تاکسی‌های فرسوده با امکان ثبت نام و انتخاب خودروی سمند سورن پلاس پایه گاز سوز با سطح آلایندگی یورو ۵ با قیمت حدود دویست و هفتاد و چهار میلیون تومان همزمان با روز ملی حمل و نقل در سراسر کشور فراهم شده است و قیمت نهایی منوط به ارائه پیش فاکتور صادره از سوی شرکت ایران خودروست.
معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی گفت: قیمت برنج تقریبا نهایی شده و هفته آینده اعلام خواهد شد و عملا وزارت جهاد کشاورزی وارد بازار برنج خواهد شد.
بابل - معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به نهایی شدن قیمت برنج گفت: قیمت خرید تضمینی برنج هفته بعد اعلام می شود.
رئیس بنیاد ملی گندمکاران گفت: قیمت گندم تا سه‌شنبه هفته جاری نهایی و بعد از آن اعلام می‌شود، ضمن اینکه ۸۲ درصد مطالبات گندمکاران پرداخت شده است.
اندکی پیش از معرفی رسمی گوشی‌های سری آیفون ۱۴ اپل، وبسایت ترندفورس قیمت نهایی این گوشی‌ها را فاش کرد.
فاطمی امین وزیر صمت در حاشیه نشست امروز هیات دولت گفت: «آیین نامه واردات خودرو در حال نهایی شدن است.» این در حالی است که در برخی خبر‌ها از قول وزیر صمت گفته شد «شنبه هفته آینده خبر قطعی واردات آن اعلام می‌شود. اما در این میان فعالان بازار پیش بینی کاهش قیمت ها در آینده نزدیک را دارند.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با اشاره به نهایی شدن قیمت خرید توافقی خرمای استعمران در سال جاری گفت: قیمت هر کیلوگرم خرمای استعمران درجه یک ۱۳۰ هزار ریال اعلام شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ