رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: بنا به پیشنهاد انجمن شرکت هواپیمایی بحث تغییر قیمت بلیت‌های هواپیمایی مطرح شد بر اساس مصوبه دولت، ستاد تنظیم بازار قیمت نهایی بلیت هواپیما را اعلام می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ستاد کل نیروهای مسلح ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مظلوم آزاده، سالروز ورود آزادگان سرافزار به میهن اسلامی را تبریک گفت.
دادستانی تهران به سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرده که نرخ مصوب ستاد تنظیم بازار را در سامانه به نمایش بگذارد تا مورد عمل شرکت‌های هواپیمایی قرار گیرد و ضمن بازرسی، با متخلفین برخورد و وجوه اضافه برگردانده شود؛ همچنین به پلیس فتا اعلام کردیم تا سایت‌های غیرمجاز فروش بلیط را شناسایی و مسدود کند.
دادستان تهران گفت: به سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کردیم که نرخ مصوب ستاد تنظیم بازار را در سامانه به نمایش بگذارد تا مورد عمل شرکت‌های هواپیمایی قرار گیرد.
براساس اعلام مسئولان ستاد تنظیم بازار بلیت اتوبوس 29 درصد گران شده است و این نگرانی وجود دارد که در ایام اربعین بازهم قیمت بلیت بالارود.
نرخ نامه مسیرهای هوایی داخلی براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار مبنی بر افزایش ۲۹ درصدی نرخ نسبت به آخرین نرخنامه قرار داده شده در سایت انجمن شرکت های هواپیمایی (دی ماه ۱۴۰۰) منتشر شد.
ستاد تنظیم بازار با افزایش ۳۰ درصدی نرخ جابجایی کالا در بخش حمل و نقل عمومی جاده موافقت کرد.
رئیس جمهور با اشاره به لزوم هماهنگی در «قیمت‌گذاری کالاها و خدمات» اظهار داشت: دستگاه‌ها در تعیین تعرفه کالا و خدمات با ستاد تنظیم بازار هماهنگ باشند.
سخنگوی وزارت صمت گفت: تاکنون ستاد تنظیم بازار مصوبه‌ای برای افزایش قیمت لوازم خانگی نداشته، بنابراین هر گونه افزایش قیمت تا پیش از اعلام نظر این ستاد غیرقانونی است.
در حالی معاون اول رئیس جمهور دیروز در نامه ای خواستار عدم تغییر قیمت خودرو شد که همین سناریو در آبان ۱۴۰۰ نیز تکرار شده و رئیس جمهوری دستور به بازگشت قیمتهای مصوب ستاد تنظیم بازار داده بود.
رئیس جمهور بعد از ظهر امروز (یکشنبه) در جلسه هیئت دولت گفت: ستاد تنظیم بازار زیر نظر معاون اول رئیس جمهور موظف است تورم و بازار ارز و قیمت کالاهای اساسی را روزانه رصد و کنترل کند.
رئیس جمهور در جلسه هیات دولت در آستانه ایام نوروز، گفت: هر تصمیمی که به افزایش غیرمنطقی قیمت کالا و خدمات و بالا رفتن تورم منجر شود پذیرفته نیست و ستاد زیر نظر معاون اول رئیس جمهور موظف است تورم و بازار ارز و قیمت کالاهای اساسی را روزانه رصد و کنترل کند.
قائم مقام وزیر در امور بازرگانی طی نامه‌ای مسئولیت همه امور مربوط به ستاد تنظیم بازار را به رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان واگذار کرد .
معاون دادستان تهران با بیان اینکه افزایش قیمت بلیت هوایپما مورد تأیید ستاد تنظیم بازار نیست، گفت: اضافه دریافت باید از سوی شرکت‌های هواپیمایی به مردم بازگردانده شود.
رئیس انجمن لوازم خانگی گفت: اگرچه وزارت صمت و ستاد تنظیم بازار مخالف افزایش قیمت هستند اما تولیدکننده برای اینکه نابود نشود، چاره‌ای جز افزایش قیمت ندارد.
طبق بخشنامه بورس کالای ایران، اجرای ابلاغیه تغییر ارز محاسباتی در قیمت پایه محصولات در بورس کالا به تصمیم ستاد تنظیم بازار موکول شد.
وزارت صمت خطاب به شرکت بورس کالا تأکید کرد که هر گونه اقدام یک جانبه و بدون هماهنگی با ستاد تنظیم بازار برای تغییر فرمول قیمت گذاری غیرقانونی است.
مدیرعامل اتحادیه مرکزی مرغداران میهن اعلام قیمت جدید تخم مرغ را تکذیب کرد و گفت: تغییر قیمت با ستاد تنظیم بازار است.
مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه قطع تمامی خطوط ارتباطی شورا و مرکز ملی رقابت صحت نداره و شدیدا آن را تکذیب می‌کنیم گفت: تغییر تعرفه‌ای که از ابتدای شهریور انجام داده‌ایم، براساس دستور العمل نحوه تنظیم هزینه ماهانه خدمات مکالمات صوتی مشترکان تلفن ثابت است که از سوی ستاد تنظیم بازار ابلاغ شد.
نایب رئیس سندیکای کنسرو ایران ضمن اشاره به اینکه ستاد تنظیم بازار در مورد قیمت کنسرو تن ماهی هنوز تصمیم نگرفته است، از کاهش تولید تن ماهی از ۶۵۰ میلیون عدد در سال به ۲۵۰ میلیون عدد خبر داد.
افزایش تعرفه هزینه ماهانه تلفن ثابت، تابستان امسال مورد تایید قرار گرفت، در همین راستا، ستاد تنظیم بازار افزایش قیمت کارکرد تلفن ثابت را تصویب کرده است که درصورت موافقت رگولاتوری و ابلاغ به مخابرات اعمال و اجرایی خواهد شد.
جلسه ستاد تنظیم بازار عصر روز چهارشنبه به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار شد.
آیت الله جنتی در سمینار مشترک ائمه جمعه استان‌ها و استانداران برای تنظیم امور امر به معروف و نهی از منکر: برای استحکام بیشتر کار قرار شد از ائمه جمعه و استانداران هم دعوت شود تا در حضور حضرتعالی مسائل را عنوان کنیم و با بصیرت ارشاد شما، کار را آغاز کنیم. امیدواریم حضرتعالی نیز با پشتیبانی کامل خود این موضوع را تقویت فرمایید. خداوند حضرتعالی را توفیق دهد که پشتیبان عدالت امر به معروف و نهی از منکر و حق در همه مراحل بوده و مورد لطف و عنایت خداوند متعال قرار دارید.
این روز‌ها در سامانه کدال گزارش عملکرد نماد‌ها و میزان سود تقسیمی و زمان پرداخت این سود‌ها به سهامداران منتشر می‌گردد، نماد‌های پالایشی نیز از این گزارش‌ها مستثنی نبوده اند، روز‌های گذشته دو اطلاعیه مهم از دو نماد پالایشی منتشر گردید که هر کدام می‌تواند برای سهامداران این نماد‌ها حائز اهمیت باشد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز (سه شنبه 31 خردادماه) طبق روال همیشگی از بُعد نظارتی، اقدامات دولت را مورد بررسی و ارزیابی قرار دادند، بهداشت و درمان که همواره مبحث پر دغدغه مردم و وکلای مردم است امروز محور اصلی گفت‌وگو ها بود به نحوی که وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای پاسخ به دو سوال در نشست علنی حاضر شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ