رئیس بنیاد ملی گندمکاران گفت: قیمت گندم تا سه‌شنبه هفته جاری نهایی و بعد از آن اعلام می‌شود، ضمن اینکه ۸۲ درصد مطالبات گندمکاران پرداخت شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
زرده تخم مرغ یکی از معدود غذا‌هایی است که به طور طبیعی حاوی ویتامین D است و با توجه به این‌که نزدیک به یک‌چهارم بزرگسالان از کمبود خفیف یا متوسط ​​ویتامین D رنج می‌برند، تخم‌مرغ می‌تواند کمک بزرگی به تامین ویتامین دی آن‌ها کند. به گونه‌ای که یک وعده غذایی حاوی دو عدد تخم مرغ، ۸۲ درصد از نیاز روزانه توصیه شده شما به ویتامین D را تامین می‌کند.
پیروزی اردوغان در انتخابات یکی از انگیزه‌های اصلی وی برای عادی‌سازی روابط با سوریه را از بین برد، اما طبق نظرسنجی‌ها بالای ۸۲ درصد مردم ترکیه مخالف اعطای حق شهروندی به آوارگان سوری هستند.
روز یک‌شنبه (۱۴ می / ۲۴ اردیبهشت) بیست‌وهشتمین دوره انتخابات پارلمانی و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهور ترکیه در ۸۱ استان این کشور برگزار شد. کسی نمی‌داند ناظم جهان بە چه کسی رای می‌دهد، اما او امیدوار است کە طوطی زیبایش خوش اقبال باشد. بنابر آمار‌های اولیه ارائه شده از سوی خبرگزاری سی‌ان‌ان ترک، پس از شمارش ۸۲ درصد آرا نتایج انتخابات ریاست جمهوری رجب طیب اردوغان نامزد ائتلاف جمهور ۵۰.۳ درصد آرا و کمال قلیچدار اوغلو نامزد ائتلاف ملت: ۴۳.۹۱ درصد آرا را کسب کرده اند.
۵۵درصد مخاطبان اعلام کرده اند بعد از فیلترینگ گوگل‌پلی، میزان رشد درآمدی آن‌ها در پلتفرم‌های داخلی مثل بازار و مایکت کمتر از ۱۰ درصد بوده است. این افزایش درآمدزایی برای ۲۱ درصد کاربران هم فقط بین ۱۰ تا ۲۵ درصد بوده است. نکته مهم این‌که طبق اعلام ۸۲ درصد مخاطبان، همین میزان اندک رشد درآمدزایی در استور‌های داخلی هم دایمی نبوده و بعد از چند ماه به حالت اولیه بازگشته است.
اهواز - مدیرعامل شرکت ملی نفت گفت: هم اکنون ۸۰ درصد گاز همراه تولید میادین نفتی معادل ۶۰ میلیون مترمکعب گاز، جمع آوری می‌شود.
رئیس پلیس راهور فراجا با بیان اینکه ۸۲ درصد جانباختگان مربوط به سرعت، سبقت، خستگی و خواب‌آلودگی و عدم توجه به جلو است، گفت: ۷۵ درصد از کشته‌های تصادفات در جاده‌ها است.
با آغاز بازی‌های حذفی در این دوره، حالا نگاه بسیاری متوجه مهدی طارمی است تا ببینند این مهاجم ایرانی این بار در تقابل با اینتر، یکی دیگر از غول‌های مدعی اروپا چه می‌کند. طارمی فعلا به‌طور میانگین در ۸۲ درصد بازی‌های تیمش در لیگ قهرمانان به میدان رفته و نکته قابل توجه اینکه به تنهایی روی ۵۸ درصد گل‌هایی که تیمش در این تورنمنت زده، تأثیر گذاشته است.
تحقیقات بلک‌بری نشان می‌دهد که حدود ۸۲ درصد از کارشناسان IT قصد دارند در دو سال آینده در حوزه امنیت سایبری با هوش مصنوعی سرمایه‌گذاری کنند.
یافته‌های یک نظرسنجی نشان می‌دهد که بیش از ۷۶درصد مردم کره جنوبی از مسلح شدن کشورشان به سلاح هسته‌ای حمایت می‌کنند!
ارزش سهام اینتل با ۴/ ۶ درصد کاهش بسته شد در حالی که ارزش سهام رقیبانش شامل AMD با ۳/ ۰ درصد افزایش و انویدیا با ۸/ ۲ درصد افزایش بسته شد. ارزش سهام شرکت KLA که تامین‌کننده اینتل است، پس از این پیش‌بینی کم فروغ، با ۹/ ۶درصد کاهش بسته شد.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: بیش از ۸۰ درصد سواحل آزادسازی شده دارای سند حدنگاری هستند.
بر اساس آمار‌های اداره ثبت احوال چین، حدود ۵۰ هزار دختر چینی طی دهه گذشته با اسامی پسرانه نامگذاری شده‌اند که ۸۲ درصد این دختران در خانواده‌های تک‌فرزند به دنیا آمده‌اند و تنها ۱۸ درصد در خانواده‌های دارای بیش از یک فرزند چشم به جهان گشوده اند.
با تامل در تغییرات نقشه رنگ‌بندی کشورمان در هفته‌های گذشته، می‌توان دریافت که برای هفتمین هفته پیاپی، رنگ قرمز (معادل وضعیت «بسیار پرخطر») در نقشه دیده نمی‌شود، هرچند گستره رنگ نارنجی کمی وسعت یافته که امیدواریم شدت نگیرد و به بازگشت رنگ قرمز منجر نشود.
بر اساس آمار ارائه شده از سوی ایمیدرو، تولید و استخراج زغال سنگ طی ۸ ماهه امسال به ترتیب ۷۲ درصد و ۸۲ درصد افزایش یافته است.
رشت- رئیس سازمان چای کشور با اشاره به خرید بیش از ۱۱۵ هزار تُن برگ سبز چای از چایکاران شمال گفت: تاکنون ۸۲ درصد معادل ۷۶۹ میلیارد تومان از مطالبات پرداخت شده است.
شاخص کل بورس امروز را با رشد ۳۸۰۰ واحدی آغاز کرد.
این خورشید گرفتگی به صورت جزئی اتفاق می‌افتد و هر چه به سمت شمال کره‌زمین و کشورهایی مانند روسیه حرکت می‌کنیم درصد خورشیدگرفتگی افزایش می‌یابد و تا ۸۲ درصد می‌رسد.
مشهد ـ دادستان عمومی و انقلاب مشهد گفت: بیش از ۸۰ درصد دستگیرشدگان که تحت تأثیر فضای مجازی قرار گرفته بودند و از روی احساسات وارد اغتشاشات شده بودند با صدور قرارهای تأمین مناسب آزاد شده‌اند.
روز یکشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۱ مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران (حکشتی) با حضور ۸۲ درصد سهامداران برگزار شد. گزارش کامل و جامع نبض بورس از این مجمع را بخوانید.
مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی با اعلام خرید تضمینی ۷ میلیون و ۱۴۸ هزار تن گندم به ارزش ۸۲ هزار و ۷۸۶ میلیارد تومان گفت: گندم‌های خریداری شده امسال نسبت به سال گذشته، ۵۸ درصد افزایش یافته است.
به گفته سرپرست مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت اگر چه بیماران حداقل یک و حداکثر ۸۲ ساله هستند؛ اما اغلب مبتلایان در سنین ۶۰-۳۰ سال هستند و حدود ۷۵ درصد مبتلایان مذکر و ۷۵ درصد بیماران شناسایی شده ساکن مناطق شهری هستند.
۸۵درصد جمعیت جهان و ۴ قاره ناکام در جام‌جهانی!
یک کارشناس بازار سیمان گفت: با معاملات گواهی سپرده‌ سیمان همسو با عرضه مستمر این محصول در بازار فیزیکی بورس کالا، شمار مشتریان کارخانه‌ها تا ۱۰ برابر افزایش یافته است.
امروز مطالبی همچون نرخ‌های تازه در بازار مسکن پایتخت، پیش بینی رئیس کل بانک مرکزی از آینده قیمت دلار، پیش بینی بورس| چشم بازار به گروه خودرویی و بانکی!، توقف ۴ نماد جهت برگزاری مجمع | این مجامع چه زمانی برگزار می‌شوند؟، مصوبه قبلی سهام عدالت منتفی شد، نرخ‌های تازه در بازار مسکن پایتخت؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ