معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی گفت: قیمت برنج تقریبا نهایی شده و هفته آینده اعلام خواهد شد و عملا وزارت جهاد کشاورزی وارد بازار برنج خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قیمت عمده فروشی محصولات کشاورزی برای هفته جاری (۳۰ مرداد تا ۵ شهریور) از سوی میدان بزرگ میوه و تره بار تهران اعلام شد.
قیمت عمده فروشی محصولات کشاورزی برای هفته جاری (۲۳ تا ۲۹ مرداد) از سوی میدان بزرگ میوه و تره بار تهران اعلام شد.
قیمت عمده فروشی محصولات کشاورزی برای هفته جاری (۱۶ تا ۲۲ مرداد) از سوی میدان بزرگ میوه و تره بار تهران اعلام شد.
خرید توافقی ارقام محلی برنج از شالی‌کاران مازندرانی در ۵ مرکز با قیمت هر کیلوگرم ۵۸ تا ۶۱ هزار تومان آغاز شده است.
قیمت عمده فروشی محصولات کشاورزی برای هفته جاری (۹ تا ۱۵ مرداد) از سوی میدان بزرگ میوه و تره بار تهران اعلام شد.
قیمت عمده فروشی محصولات کشاورزی برای هفته جاری (۹ تا ۱۵ مرداد) از سوی میدان بزرگ میوه و تره بار تهران اعلام شد.
قیمت عمده فروشی محصولات کشاورزی برای هفته جاری (۲ تا ۸ مرداد) از سوی میدان بزرگ میوه و تره بار تهران اعلام شد.
قیمت عمده فروشی محصولات کشاورزی برای هفته جاری (۲ تا ۸ مرداد) از سوی میدان بزرگ میوه و تره بار تهران اعلام شد.
قیمت عمده فروشی محصولات کشاورزی برای هفته جاری (۲۶ تیر تا اول مرداد) از سوی میدان بزرگ میوه و تره بار تهران اعلام شد.
قیمت عمده فروشی محصولات کشاورزی برای هفته جاری (۱۹ تا ۲۵ تیر) از سوی میدان بزرگ میوه و تره بار تهران اعلام شد.
قیمت عمده فروشی محصولات کشاورزی برای هفته جاری (۱۲ تا ۱۸ تیر) از سوی میدان بزرگ میوه و تره بار تهران اعلام شد.
بابل- معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی قیمت کارشناسی هزینه تولید برنج طارم اعلا را در سال جاری به ازای هر کیلوگرم ۹۵ هزار تومان ذکر کرد.
قیمت عمده فروشی محصولات کشاورزی برای هفته جاری (۵ تا ۱۱ تیر) از سوی میدان بزرگ میوه و تره بار تهران اعلام شد.
دفتر مقام معظم رهبری در قم درباره میزان زکات فطره و کفاره ماه مبارک رمضان اعلام کرد: مؤمنان می‌توانند قیمت سه کیلو گندم یا برنج و مانند آن را از محل سکونت خود استعلام و آن را بر اساس مقدار شرعی به عنوان زکات فطره پرداخت کنند.
دفتر مقام معظم رهبری در قم درباره میزان زکات فطره و کفاره ماه مبارک رمضان با اشاره به آنکه مؤمنان می‌توانند قیمت سه کیلو گندم یا برنج و مانند آن را از محل سکونت خود استعلام و آن را بر اساس مقدار شرعی به عنوان زکات فطره پرداخت کنند، اعلام کرد این مبلغ در سال جاری به زودی توسط دفتر معظم‌له اعلام خواهد شد.
مبلغ فطریه برای هر نفر برمبنای قوت غالب منطقه، سه کیلو گندم، برنج و مانند آن‌ها و یا معادل قیمت این‌ها به قیمت روز پرداخت گردد. همچنین مبلغ مربوط به کفاره غیرعمد، به ازای هر روز ۱۲/۰۰۰ تومان (دوازده هزار تومان) و کفاره عمدی روزه به ازای هر روز ۷۲۰/۰۰۰ تومان (هفتصد و بیست هزار تومان) تعیین شده است.
۵ روز از انتشار خبر افزایش قیمت خودرو می گذرد اما با توجه به عدم اعلام جزئیات، نه تنها مصرف کنندگان بلکه تولیدکنندگان که قرار است امسال ۱.۶ میلین خودرو تولید کنند در بلاتکلیفی به سر می برند.
قیمت انواع برنج ایرانی در میادین میوه و تره‌بار تهران اعلام شد که به موجب آن برنج دم‌سیاه، طارم و هاشمی با قیمت هر کیلوگرم ۱۰۲ هزار تومان عرضه می‌شود.
رصد بازار اقلام اساسی در هفته پایانی دی حکایت از افزایش ۳۱درصدی قیمت قزل آلا نسبت به ابتدای دی دارد. همچنین چسبندگی نرخ برنج با وجود رفع ممنوعیت واردات نشان از ضعف نظارت ها دربازار داخل است.
گلدمن ساکس پیش بینی خود از میانگین قیمت نفت برنت در هر بشکه ۱۰ دلار برای سه ماهه چهارم سال جاری کاهش داد و اعلام کرد قیمت نفت در سال ۲۰۲۳ به ۱۱۰ دلار در هر بشکه می رسد.
گلدمن ساکس پیش بینی خود از میانگین قیمت نفت برنت در هر بشکه ۱۰ دلار برای سه ماهه چهارم سال جاری کاهش داد و اعلام کرد قیمت نفت در سال ۲۰۲۳ به ۱۱۰ دلار در هر بشکه می رسد.
سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار ضمن اعلام قیمت انواع برنج ایرانی،از قیمت گذاری انواع برنج وارداتی (تنظیم بازار) پاکستانی، تایلندی و هندی خبر داد.
بابل - معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به نهایی شدن قیمت برنج گفت: قیمت خرید تضمینی برنج هفته بعد اعلام می شود.
در گزارش اخیر مرکز آمار ایران درباره تورم بیش از ۲۰ درصدی ۱۷ قلم کالای اساسی اعلام شد که خردادماه امسال، قیمت روغن مایع افزایش ۲۳۳ درصدی و قیمت روغن جامد افزایش ۲۴۷ درصدی داشته و بهمن‌ماه پارسال، رییس اتحادیه برنج‌فروشان بابل از کاهش ۵۰ الی ۶۰ درصدی مصرف برنج ایرانی به دلیل گرانی قیمت خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ