قیمت نهایی ۱۷ خودروی مونتاژی با احتساب سود ۱۷ درصد اعلام شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لیونل مسی و رونالدو قطعا بهترین فوتبالیست‌های نسل خودشان هستند. اگر نیمار را سومین بازیکن برتر این نسل ندانیم، چه کسی می‌تواند پشت سر این دو فوق ستاره قرار بگیرد. نظر شما چیست؟
لیونل مسی و رونالدو قطعا بهترین فوتبالیست‌های نسل خودشان هستند. اگر نیمار را سومین بازیکن برتر این نسل ندانیم، چه کسی می‌تواند پشت سر این دو فوق ستاره قرار بگیرد؟
معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: رنبه اول تا پنجم خرید تضمینی گندم به تربیت به استان های خوزستان، فارس، کردستان، کرمانشاه و آذربایجان غربی می رسد.
هزینه‌های گزاف صورت گرفته از سوی باشگاه‌های لیگ برتری نشان می‌دهد که فقط پاری سن ژرمن قدرت رقابت با این تیم را دارد.
در لیست فرم خلاصه بازی، نام احسان مرادیان به شکلی عجیب به چشم نمی‌خورد.
در لیست فرم خلاصه بازی، نام احسان مرادیان به شکلی عجیب به چشم نمی‌خورد.
رئال مادرید روی آندری لونین هشت میلیون یورو قیمت گذاشته و قصد فروش او را دارد.
در ویرایش جدید قانون حجاب و عفاف هر متخلفی چقدر جریمه خواهد شد؟ اینفوگرافیک زیر هشدار جدی برای هنجارشکنان خواهد بود.
هیات عالی واگذاری در خصوص اصلاح فهرست موارد مشمول واگذاری سال جاری و تعیین اصول و چارچوب کلی اهلیت در واگذاری‌ها تصمیم گیری می کند.
قسمت اخیر برنامه «مهلا» به گفتگویی صریح با فاطمه سلیمانی دختر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اختصاص داشت که بریده‌های این گفتگو بازتاب گسترده‌ای در فضای رسانه‌ای داشت. در بخشی از این گفتگو دختر سردار سلیمانی از علاقه پدرش به تماشای سریال‌های روز دنیا همچون «۲۴»، «فهرست سیاه» و «خانه کاغذی» می‌گوید که بخش‌های مربوط به این خاطرات در نسخه بارگذاری شده در سکوی پخش‌کننده حذف شد و برخی حذف این بخش را به نظارت ساترا و اعمال ممیزی بر این برنامه مرتبط دانستند.
طبق بخشنامه سازمان امور مالیاتی، با توجه به احصا فهرست مؤدیان مهم دارای ریسک بالا در این سازمان، ادارات کل باید ظرف ۱۸۰ روز و تا پایان بهمن ماه نسبت به صدور برگ قطعی مالیات 1401 اقدام کنند.
استقلال برای جذب دو بازیکن خارجی و تمدید قرارداد با عارف غلامی، باید چهار بازیکن را در لیست خروج خود قرار دهد.
فهرست ۲۳۹ مواد خام و نیمه خام مشمول عوارض صادراتی اعلام شد.
سرپرست معاونت توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: واردات کالاها به شکل تهاتری فقط در ازای صادرات پسته، خرما، کشمش، انجیر، بادام درختی و.... قابل انجام است.
بازار بزرگ و سنتی تبریز (بزرگ‌ترین بازار سرپوشیده سنتی جهان) از بهترین مکان‌ها برای خرید صنایع دستی و سوغاتی‌های خوراکی تبریز است؛ بازاری با قدمت دیرینه که در سال ۱۳۸۹ در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است و با معماری متمایز از بازارچه‌ها، تیمچه‌ها، سرا‌ها و کاروان‌سرا‌های متعدد تشکیل می‌شود. بازار کفاشان (باشماخجی بازار) و خانه سفال تبریز نیز از دیگر بازار‌هایی هستند که می‌توانید کفش‌های چرمی و محصولات سفالی را در آن‌ها پیدا کنید.
باشگاه استقلال درصدد به خدمت گرفتن سامان فلاح است.
فهرست قیمت های جدید ۲۹ محصول شرکت ایران خودرو اعلام شد.
اگرچه Ari ۹۰۲ از ابتدا به عنوان یک ون تحویل طراحی شده است، اما در مورد تجهیزات کم نگذاشته است. یک صفحه نمایش ابزار دیجیتال وجود دارد، بلوتوث از تماس‌های هندزفری و موسیقی مراقبت می‌کند و حتی یک دوربین معکوس نیز دارد. Ari ۹۰۲ مجهز به یک سیستم تهویه مطبوع و فرمان برقی نیز هست. شما حتی می‌توانید به آپشن‌های آن، یک سیستم تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی و کمک به حفظ مسیر اضافه کنید. فهرست تجهیزات قابل افزایش شامل سقف شیشه‌ای و پنل خورشیدی نیز است.
موقعیت‌سوزی‌های عجیب هالند در مصاف با ناتینگهام فارست باعث شد تا سیتی ۲ امتیاز حساس را از دست دهد.
قیمت پیاز که در دو هفته اخیر تیتر بسیاری از رسانه‌ها شده بود با برداشت زودهنگام محصولات در جنوب و توزیع آن ۳ هزار تومان کاهش یافت.
رکوردزنی جدید قیمت سکه، بخشنامه مالیاتی جدید برای لوکس سواران، فعالسازی تجارت ترجیحی با پاکستان و اعلام فهرست کالاهای مشمول کاهش حقوق گمرکی از جمله اخبار مهم این هفته حوزه صمت بود.
امروز مطالبی همچون قیمت دلار امروز چقدر شد؟، سرمایه این نماد ۲۰۰ درصد افزایش یافت، سهامداران شستا و فارس بخوانند، دلایل ریزش بورس چه بود؟، آخرین سیگنال‌ها برای بورس کدامند؟، سهامداران شتران بخوانند، نرخ سود بین بانکی چقدر شد؟، تصمیم جدید بانک مرکزی برای کارگزاری‌های بورس، در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
بررسی قیمت سهام در بورس تهران بیانگر آن است که در سال جاری قیمت ۷ سهم زیر ۱۰۰ تومان می‌باشد. در بین این ۷ سهم یک غول بورسی و یک بانک دیده می‌شود.
در شروع فصل نقل‌وانتقالات قیمت دیاباته ۲۵۰هزار دلار بود، ولی پرسپولیس در جدیدترین پیشنهادش به این بازیکن، حاضر به پرداخت ۴۰۰هزار دلار هم شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ