مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت:  با مشوق‌های در نظر گرفته شده انتظار می‌رود تا روند نوسازی در بافت فرسوده برای سال جاری سرعت بگیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاخص کل بورس در انتهای معاملات امروز با رشد ۶۹۴۰ واحدی مواجه شده و به جایگاه ۲ میلیون و ۱۷۳ هزار واحد رسیده است، نمادهای کگل، نوری، شستا، شبندر، نوری بیشترین تأثیر مثبت را بر شاخص کل داشتند.
پرویز سروری رئیس شورای عالی استان‌ها و نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: ۲۰ هزار میلیارد تومان از اموال شهرداری تهران بازگردانده شده است. ۱۱۰ مورد از املاک شهرداری که دست برخی افراد بوده برگردانده شده است.
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه گفت: روزانه بیش از ۵۰ هزار نفر وارد پنجره واحد الکترونیک قوه قضاییه می‌شوند و بیش از ۱۰۰ هزار خدمت دریافت می‌کنند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمانشاه از کشف ۱۱۰ هزار نخ سیگار قاچاق خبر داد.
گروهی از دانشمندان «مؤسسه فناوری کالیفرنیا» (Caltech)، از ۱۱۰ هزار عکس گرفته‌شده با «مدارگرد شناسایی مریخ» (MRO) ناسا برای جمع‌آوری نقشه جدیدی از سیاره سرخ استفاده کردند.
سخنگوی فراجا گفت: هیجان‌طلبی دانش‌آموزان و استفاده از بمبک‌های بد بو و موارد مشابه از عوامل اصلی این رخداد است که در این راستا حدود ۹ هزار بمبک بدبو جمع‌آوری و از فروش آن جلوگیری به عمل آمد و تعدادی از واردکنندگان عمده که این مواد را از طریق کشور‌های همجوار وارد کرده بودند، دستگیر شدند.
سخنگوی فرماندهی انتظامی گفت: پلیس با ایجاد گشت‌های سواره و پیاده، "۴ هزار گشت پلیس"، روزانه مدارس کشور را در رصد اطلاعاتی و پایش عملیاتی قرار داده است.
معاون بنیاد مسکن با اعلام تسریع در روند ساخت واحدهای مسکونی توسط این بنیاد، گفت: هم‌اکنون ۱۱۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در شهرها توسط بنیاد مسکن به مرحله اجرا رسیده است.
جنگ اوکراین را ویران کرده است و شهر‌ها و شهرک‌ها در اثر حملات توپخانه‌ای و موشکی با خاک یکسان شده‌اند. ده‌ها هزار غیرنظامی کشته یا زخمی شده اند. حدود ۸ میلیون اوکراینی، تقریباً ۲۰ درصد از جمعیت قبل از جنگ، برای امنیت به خارج از این کشور گریخته اند، در حالی که میلیون‌ها نفر دیگر در داخل کشور آواره هستند.
یکی از سندهای که تلویزیون ملی ایتالیا نشر کرده، سند دریافت پول به ارزش ۱۱۰ میلیون و ۴۷۸ هزار دلار از مطلق ماجد القحطانی،‌ نماینده قطر است که اجمل احمدی، نماینده خاص اشرف غنی، در تاریخ ۷ جولای ۲۰۲۱ امضا کرده است.
قیمت تخمین زده شده برای فروش این خودرو بین ۸۵ و ۱۱۰ هزار پوند تخمین زده می‌شود که تقریبا دو برابر قیمت معمول آن است.
یک داور ملی کاراته می‌گوید دو سال است که مبلغ ۱۱۰ میلیون تومان در زمانی که دلار ۲۰ هزار تومان بود به حساب فدراسیون برای اعزام به قزاقستان و ازبکستان جهت کسب ارتقا داوری واریز کرده است اما فدارسیون به دلایل نامعلوم او را اعزام نکرد و بعد از دوسال نیز حاضر به پرداخت پول او نیست.
مشاهدات میدانی حاکی از آن است که قیمت هر شانه ۳۰ عددی تخم‌مرغ در مغازه‌ها ۱۰۵ تا ۱۱۰ هزار تومان و در میادین ۹۱ تا ۹۳ هزار تومان است.
در بحبوحه گزارش‌ها درباره برنامه آمریکا برای ارسال تجهیزات پیشرفته جهت تبدیل بمب‌های هدایت‌ناپذیر به بمب هدایت‌شونده به اوکراین، اسپوتنیک به سازوکار این بمب‌ها نگاه دقیق‌تری انداخته است.
بررسی آخرین وضعیت صورت های مالی خودروسازان مربوط به نیمه نخست سال جاری نشان می دهد که زیان انباشته ۳ شرکت مادر خودروساز به ۷۹ هزار و ۱۱۰ میلیارد تومان رسیده است.
تالار حراج باز بورس کالای ایران امروز (شنبه) میزبان عرضه ۳۱۲ هزار تن کنسانتره سنگ آهن و ۱۱۰ هزار تن سنگ آهن دانه بندی است.
بازار سرمایه در هفته‌ای که از یکشنبه آغاز شد و تعطیلات هفته بعد را نیز در پیش دارد یکی از کم رمق ترین و کم حجم ترین هفته‌ها را داشت.
مدیرکل دفتر مدیریت طرح‌های تجدیدپذیر ساتبا با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، گفت: مقرر شد ۱۱۰ هزار نیروگاه انشعابی در سال اول احداث شود.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از اعزام بیش از هزار نفر نیروی انسانی و ارسال ۱۱۰ دستگاه ماشین آلات خدمات شهری جهت خدمت به زائرین اربعین در مرزها و شهرهای مرزی کشور خبر داد.
بر اساس آمار‌های اعلام شده از سوی وزارت آموزش و پرورش تعداد دانش‌آموزان غیرایرانی ثبت‌نام شده در مدارس کشور ایران از سال ۱۳۸۵، با شیبی ثابت رو به افزایش بوده است و به بیش از ۵۰۳ هزار دانش‌آموز اتباع در بیش از ۲۸ هزار مدرسه ایرانی در دوسال اخیر رسیده است.
خبرنگار الجزیره از کشته و زخمی شدن ۴۱۰ نفر و ویرانی بیش از پنج هزار خانه مسکونی طی پنج روز بارش های سیل آسا و جاری شدن سیلاب در مناطق مختلف افغانستان خبر داد.
دبیرکل اتحادیه بنکداران مواد غذایی گفت: قیمت برنج ایرانی در بازار با کاهش ۱۵ تا ۲۵ هزار تومانی به ۷۰ تا ۱۱۰ هزار تومان کاهش یافته است و با توجه به ورود به فصل برداشت و افزایش تولید کاهش قیمت‌ها ادامه دارد.
اهواز- مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: در سال جاری پیش بینی می‌شود که ۱۱۰ هزار دانش‌آموز به پایه اول ابتدایی در مدارس خوزستان وارد شده و آموزش ببینند.
در مورد زمان پرداخت یارانه تیر ۱۴۰۱، سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها جزئیاتی را اعلام نکرده است. اما با نگاهی به زمان واریز یارانه‌های در مراحل گذشته می‌توان احتمال داد که دولت یارانه نقدی مرحله ۱۳۷ را ساعت ۲۴ امشب بیستم تیرماه یا ساعت ۲۴ بیست و یکم تیر ماه پرداخت کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ