در بحبوحه گزارش‌ها درباره برنامه آمریکا برای ارسال تجهیزات پیشرفته جهت تبدیل بمب‌های هدایت‌ناپذیر به بمب هدایت‌شونده به اوکراین، اسپوتنیک به سازوکار این بمب‌ها نگاه دقیق‌تری انداخته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ستاره فوتسال ایران در بازگشت از چین با باشگاه کراپ الوند قرارداد بست.
الکساندر میتروویچ مهاجم فولام بمب بعدی الهلال باشگاه متمول عربستان خواهد بود.
هافبک فصل گذشته سپاهان با تیم فوتبال پرسپولیس به توفق رسید.
ستاره فوتبال برزیل درکمال ناباوری به الهلال عربستان پیوست.
روزنامه عربستانی الریاضه اعلام کرد فدراسیون فوتبال عربستان با روبرتو مانچینی برای به دست گرفتن سکان هدایت تیم ملی این کشور به توافق رسید.
رئیس فدراسیون فوتبال عربستان اعلام کرد سرمربی جدید تیم ملی این کشور تا دو هفته آینده معرفی خواهد شد.
سید مهدی میرجلیلی یکی از ستارگان تیم فوتبال ساحلی ایران در جام ملت‌های آسیا بودکه موفق شد دستکش طلای این مسابقات را از آن خود کند به تیم فولاد هرمزگان پیوست.
بمب بسکتبال: بازیکن لس‌آنجلس لیکرز در ایران
ساعتی قبل صدای شبیه انفجار در برخی مناطق اسلامشهر به گوش رسید.
اما چرا بمب‌ های مختلفی تولید می شود و از یک سری بمب سقوط آزاد مشخص استفاده نمی‌شود؟
نولان می‌گوید: وقتی من با محققان پیشرو در زمینه هوش مصنوعی در حال حاضر صحبت می‌کنم، آن‌ها به معنای واقعی کلمه این را - در حال حاضر - به عنوان «لحظه اوپنهایمر» خود می‌دانند. آن‌ها به تاریخ نگاه می‌کنند تا بگویند: مسئولیت دانشمندان در حال توسعه فناوری‌های جدید که ممکن است عواقب ناخواسته‌ای داشته باشد، چیست؟
همزمان با اقدامات ارتش لبنان در مناطق مرزی با اراضی اشغالی، نظامیان رژیم صهیونیستی به سمت اراضی لبنان در نزدیکی این مناطق بمب‌ دودزا پرتاب کردند.
تحلیلگر مطرح جهان عرب با اشاره به عملیات قهرمانانه مقاومت طی روز گذشته در اردوگاه جنین تاکید کرد که کمین دقیق و هوشمند این نیروها علیه اشغالگران، ژنرال‌های صهیونیست را در شوک فروبرده است.
بمب قاصد ۱ با سر جنگی ۲۰۰۰ پوندی بردی معادل ۴۰ کیلومتر دارد و از یک سامانه هوشمند و اپتیکی پسیو برای هدایت آن استفاده می‌شود. بمب قاصد ۲ نسبت به قاصد ۱ با افزایش برد ۱۰ کیلومتری (برد ۵۰ کیلومتر) و با حفظ سر جنگی ۲۰۰۰ پوندی که امکان استفاده آن از فاصله ۵۰ کیلومتری را میسر می‌کند.
هاجر ۲، کمان ۲۲، کمان ۱۲، مهاجر ۴، سفیر و ستار، پهپاد‌های شناسایی، سامانه درخش ۷، برج مراقبت سیار، موشک قادر هواپایه، موشک ستار و قائم، سامانه‌های جنگ الکترونیک سحاب و شاهین، بمب هوشمند قاصد، موشک عصر ۶۷، موشک فکور ۹۰ هواپایه، دودزا پروژه جبار ۹، اتوبوس آمبولانس، اتاق عمل سیار، رادیولوژی سیار، دندانپزشکی سیار، اخلالگر باند V/UHF، ایستگاه کنترل زمینی.
رئیس جمهور سابق آمریکا می‌گوید که تصمیم واشنگتن برای ارسال تانک‌های «آبرامز» به اوکراین، جهان را به جنگ هسته‌ای نزدیک‌تر می‌کند.
نیروی هوایی آمریکا امروز وقوع حریق در یک فروند بمب افکن رادارگریز «بی- ۲» این کشور را تأیید کرد.
گردانندگان اصلی فراخوان مجازی در شیراز که هدایت لیدرها و اعزام افراد به نقاط مختلف شیراز و ایجاد تجمع را برعهده داشتند؛ دستگیر شدند.
مرکز اجرایی مین‌ زدایی یمن تاکید کرد که از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون ۲۰۴ کودک در اثر بمب ‌های خوشه‌ ای و مین‌ های به جا مانده از جنگ کشته و مجروح شده ‌اند.
دادستان کل بلغارستان اعلام کرد که ۵ تَن در خصوص بمب‌ گذاری در استانبول متهم شناخته شده و بازداشت شدند.
خنتی سازی یک بمب‌ در شیراز
آنطور که نیروی هوایی آمریکا گزارش کرده است، ۲ فروند بمب‌ افکن «Tu-۹۵» روسی «پس از ورود به ناحیه شناسایی پدافند هوایی آلاسکا» رهگیری شده اند.
آمریکا از رهگیری ۲ فروند بمب‌ افکن روسی از سوی جنگنده‌ های این کشور نزدیک آلاسکا خبر داد.
بر اثر انفجار ۲ خودروی بمب‌ گذاری‌ شده در مرکز سومالی، ۱۲ نفر از جمله ۲ مقام دولتی این کشور جان باختند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ