تالار حراج باز بورس کالای ایران امروز (شنبه) میزبان عرضه ۳۱۲ هزار تن کنسانتره سنگ آهن و ۱۱۰ هزار تن سنگ آهن دانه بندی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بورس انرژی ایران شنبه (۲۸ مرداد) میزبان عرضه بیش از ۷۰ هزار تن فرآورده هیدروکربوری است.
شاخص کل بورس امروز بیش از ۱۸ هزار واحد ریزش داشته و به جایگاه یک میلیون و ۹۷۸ هزار واحد رسید.
یزد- گرمای بیش از حد هوا یک چهارم عرصه های دارای پوشش گیاهی طبیعی استان یزد به ویژه جنگل‌های باغ شادی شهرستان خاتم را در معرض خطر آتش سوزی قرار داده است.
ما از تنگه سختی عبور کردیم و به غار رسیدیم. دهانه غار بیش از ۲۵۰ متر ارتفاع و دهانه آن حدود ۱۰۰ متر عرض داشت و عمقش نیز بیش از ۱۰۰ متر بود. قلعه اسرارآمیز در انتهای غار بود. در محوطه غار حوض‌هایی بود و آبی که از سقف غار می‌چکید، در حوض‌ها می‌ریخت.
طی حدود ۱۰ سال گذشته، آمریکا بیش از حد از دلار به عنوان یک ابزار و سلاح جنگی در عرصه اقتصاد بین‌الملل استفاده کرد و قطب های موجود جهان را به ‌فکر دور زدن آن انداخت.
رئیس مجلس گفت: توانمندی مرحوم عباس براتی‌پور در بیش از یک دهه مدیریت و اجرای جلسات شاعران با رهبر انقلاب، بیانگر عملکرد درخشان این خدمتگزار صدیق در عرصه اعتلای شعر و سرودهای انقلاب است.
حجم تولید خرما در کشور یک میلیون و 400 هزار تن است که بیش از نیاز داخلی و نیازمند دیپلماسی اقتصادی برای عرضه در بازارهای بین‌المللی است.
آشغال‌های دوست‌داشتنی که در آن به اتفاقات سال ۸۸ اشاره می‌شد، نزدیک به ۶ سال توقیف بود. سرانجام این فیلم در اواخر سال ۱۳۹۷ با دریافت پروانه نمایش روی پرده رفت و با وجود اکران نه‌چندان گسترده، توانست بیش از ۳۰۰ هزار تماشاگر را به سالن‌های سینما بکشاند. این فیلم در هفته اول نمایش بیش از یک میلیارد تومان فروش داشت. به نظر می‌رسد استقبال مخاطبان به دلیل مضمون و نوآوری‌هایی که در فیلمبرداری و جلوه‌های ویژه آن استفاده شده بود، نیز است.
فرمانده سابق انتظامی تهران بزرگ: شنیدیم رهبر انقلاب از منطقه شوش و مولوی گله‌ای کردند از بهمن ۱۳۹۷ که کار را شروع کردیم پارک و کوچه و خیابانی نبود که مملو از معتاد نباشد./امروز بیش از ۹۰ درصد نقاط شوش و مولوی و هرندی پاکسازی شده است./عرض و اندام اراذل و اوباش در تهران برچیده شده است.
فرمانده انتظامی شهرستان ری از کشف بیش از یک تن و ۵۰۰ کیلوگرم گوشت فاسد قبل از عرضه در بازار خبر داد.
خاندوزی گفت: رویکرد دولت سیزدهم محدود کردن ویژه‌خواری، توسعه دسترسی مردم و بهبود چشم‌انداز تولید و تولیدکننده به صورت هم زمان است. عشقی نیز افزود: صنعت خودروسازی شبیه بیماری است که عارضه‌های مختلفی دارد؛ انباشت زیان ۱۵۰ هزار میلیارد تومانی یقینا قابل ادامه نبود و این صنعت در صورت ادامه روند قبل، حتما با یک توقف تلخ مواجه می‌شد.
وزیر جهاد کشاورزی گفته است اگر میزان تقاضای محصولی بیش از عرضه باشد قاعدتا شاهد تفاوت قیمت از در کارخانه تا بازار خواهیم بود که هم اکنون این مسئله برای تراکتور وجود دارد.
قیمت نفت در معاملات روز جمعه، تحت تاثیر انتظارات برای کاهش عرضه نفت روسیه، بیش از یک دلار در هر بشکه افزایش یافت.
طبق گفته تلگرام، ویژگی حذف خودکار پیام‌ها در چت‌های جدید فقط روی پیام‌هایی که بعد از فعال کردن آن رد و بدل می‌شوند، کارایی دارد. همچنین امکان اضافه کردن Topics (موضوعات) برای گروه‌هایی با بیش از ۱۰۰ عضو، در نسخه جدید وجود دارد.
امروز عرضه دلار در سامانه نیما بیش از ۵برابر تقاضا بود.
حجم عرضه ارز در سامانه نیما در روز شنبه مورخ ۲۱ آبان ماه, بیش از ۵ برابر میزان تقاضا بود.
حجم عرضه ارز در سامانه نیما در روز شنبه مورخ ۲۱ آبان ماه, بیش از ۵ برابر میزان تقاضا بود.
تالارهای مختلف بورس کالای ایران امروز شنبه میزبان عرضه یک میلیون و ۹۵۰ هزار و ۲۸۹ تن انواع کالا است.
منابع آگاه می‌گویند اوپک پلاس می‌خواهد در نشست چند روز دیگر خود عرضه نفت به بازار جهانی را بیش از یک میلیون بشکه در روز کاهش دهد.
وزیر نفت عربستان گفت: اولین کاهش عرضه نفت از سوی اوپک پلاس در بیش از یک سال گذشته نشان می‌دهد که این ائتلاف در مدیریت بازارهای جهانی نفت خام جدی است.
وزیر نفت عربستان گفت: اولین کاهش عرضه نفت از سوی اوپک پلاس در بیش از یک سال گذشته نشان می‌دهد که این ائتلاف در مدیریت بازارهای جهانی نفت خام جدی است.
یک نفتکش به طول بیش از ۲۵۰ متر اکنون در عرض کانال در کانال سوئز همانند آنچه که برای کشتی پانامایی Evergiven اتفاق افتاد، به گل نشسته است.
امروز مطالبی همچون پیش بینی قیمت دلار / بیش از ۶ میلیون دلار در بازار توافقی دادوستد شد، پیش بینی بورس فردا دوشنبه ۳۱ مرداد + فیلم، تحلیل تکنیکال شبندر + فیلم، تحلیل نماد فرابورس | برجام فرابورس را به بالا پرتاب کرد؟، چه خبر از بزرگان بورس | بازگشایی فولاد، سبز پوشی فراکاب‌ها و تعلیق وسالت!، آیا قیمت بیت کوین هنوز به کف نرسیده است؟، خبر مهم برای بورسی ها؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
ویروسی که ۹۰ درصد بزرگسالان جهان را مبتلا می‌کند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ