هیئت واگذاری در نخستین جلسه خود در سال جدید فهرست شرکت‌های مشمول واگذاری در سال ۱۴۰۲ را تصویب کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برای رتبه بندی ۵۰۰ شرکت برتر کشور ۳۳ شاخص لحاظ شده و صحت سنجی اطلاعات شرکت‌های بورسی این فهرست از طریق سایت کدال قابل انجام است.
تراشه های یک شرکت چینی در سازمان های دولتی آمریکا و کشورهای غربی به طور گسترده به کار رفته در حالیکه سازنده تراشه ها در فهرست سیاه وزارت بازرگانی آمریکا قرار دارد.
وزارت امور اقتصادی و دارایی، فهرست شرکت‌های دولتی که صورت مالی آنها منتشر شد را اعلام کرد.
چین در آخرین اقدام خود برای کاهش ارزش دلار و حرکت به سمت بین‌المللی شدن یوان، قرار است چندین سهام شرکت‌های فهرست شده در هنگ کنگ چین را به ارز اصلی خود قیمت‌گذاری کند.
فهرست قیمت های جدید ۲۹ محصول شرکت ایران خودرو اعلام شد.
شرکت شورون فروش نفت ونزوئلا پالایشگاه‌های آمریکایی رقیب را افزایش داده و شرکتهای پی‌بی‌اف انرژی و ماراتون پترولیوم را به فهرست مشتریان این نفت اضافه کرده است.
وب سایت اینوستوپدیا در گزارشی به بررسی ۱۰ شرکت برتر در حوزه فناوری بر اساس درآمد آن‌ها در ۱۲ ماه گذشته پرداخته است. این شرکت‌ها، محدود به شرکت‌هایی هستند که سهامشان در آمریکا یا کانادا معامله می‌شود. تنها استثنای این فهرست، سامسونگ است که اهمیت بیش از حدش باعث شد نتوان آن را نادیده گرفت. بعضی از شرکت‌ها خارجی ممکن است به صورت نیم سالانه گزارش دهند و به همین دلیل ممکن است گزارش‌های مالی آن‌ها با تاخیر بیشتری منتشر شود.
شرکت هوش مصنوعی اولوسیپ در اقدامی جالب فهرست 26 نفره تیم ملی اسپانیا را انتخاب و منتشر کرده است.
امارات متحده عربی سه فرد و یک شرکت را به بهانه ارتباط با حزب الله لبنان در فهرست اصطلاحا تروریستی قرار داد.
فهرست بازیکنان شرکت کننده در مسابقات تنیس فیوچرز در هر دو جدول اصلی و انتخابی نهایی شده و بر این اساس یک تنیسور سوئدی بخت نخست قهرمانی در این رقابت‌ها به حساب می‌آید.
نشریه فورچون هرساله فهرست تحسین‌شده‌ترین شرکت‌های جهان را منتشر می‌کند و حالا نوبت به فهرست سال ۲۰۲۲ رسیده است. در این فهرست اپل در جایگاه اول قرار دارد، آمازون دوم و رتبه سوم هم به مایکروسافت رسیده است.
خزانه داری آمریکا با انتشار بیانیه ای از اعمال دور جدیدی از تحریم ها علیه ایران خبر داده است.
اتحادیه اروپا امروز از اضافه کردن شرکت صنایع هواپیماسازی ایران به فهرست تحریم های خود به بهانه همکاری با روسیه خبر داد.
جنبش بایکوت رژیم صهیونیستی (BDS) امروز شنبه با صدور بیانیه ای از توسعه دایره تحریم های بین المللی علیه شرکت پوشاک ورزشی پوما آلمان خبر داد.
رویترز به نقل از یک مقام آمریکایی مدعی شد که دولت این کشور قصد دارد تا برخی از نهادهای چینی را از فهرست تجاری موسوم به «پرچم قرمز» خارج کند.
وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد اسامی افراد و شرکت‌های جدیدی را در ارتباط با ایران در فهرست تحریم‌ها قرار داده است.
از سازمان های روسی ١٠ شرکت از جمله "روس الکترونیک"، "میلاندر" و "میلور" در این فهرست قرار دارند.
رئیس کل گمرک ایران در گزارشی، عملکرد شرکت های دانش بنیان در حوزه تجارت خارجی که در فهرست فعالان مجاز اقتصادی گمرک (AEO) قرار دارند را اعلام کرد.
دولت نروژ چند مقام و شرکت روسی را به دلیل جنگ با اوکراین در فهرست تحریمی خود قرار داد.
آمریکا شهروندان روسی و چند شرکت‌ آلمانی و اماراتی را به لیست سیاه تحریم‌ها اضافه کرد.
روسیه شرکت «متا» که مالک شبکه های اجتماعی فیسبوک و اینستاگرام است را در فهرست سازمان های تروریستی و افراطی قرار داد.
فهرست نهایی کشورهای شرکت کننده در رقابت‌های تنیس روی میز قهرمانی جهان اعلام شد.
بخش خصوصی چین در قرن حاضر از یک باریکه آب و جایی دورافتاده به یکی از پویاترین بخش‌های خصوصی جهان تبدیل شده است. طبق گزارش موسسه اقتصاد بین‌الملل پترسون (piie) یک اتاق فکر آمریکایی تا سال ۲۰۲۰ میلادی شرکت‌های تحت کنترل خصوصی بیش از نیمی از ارزش بازار ۱۰۰ شرکت بزرگ فهرست شده چین را در اختیار داشتند در حالی که یک دهه پیش کم‌تر از یک دهم سهم آن را در اختیار گرفته بودند.
سری گوشی‌های آیفون ۱۴ یک ماژول پشتی فوق العاده بزرگ با پیکسل‌های زیاد دارد که با چشم غیر مسلح نیز قابل مشاهده است. دوربین گوشی‌های اپل همیشه نسبت به گوشی‌های دیگر از برتری قابل توجهی برخوردار بوده اند و تنها نقطه ضعف آنها نبود لنز اولترا تله فوتو می‌باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ