آمریکا شهروندان روسی و چند شرکت‌ آلمانی و اماراتی را به لیست سیاه تحریم‌ها اضافه کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به علت دمای بالا و دسترسی نداشتن نیروهای امدادی به افراد زیر آوار ۳ ساختمان تخریب شده، نمی‌توان آمار دقیقی از کشته‌ها و زخمی‌ها ارائه داد.
رئیس‌جمهور پیشین آمریکا و یکی از نامزدهای اصلی حزب جمهوری‌خواه برای انتخابات ۲۰۲۴ ریاست‌جمهوری می‌گوید اعتقادی به برگزاری مناظره بین نامزدهای انتخاباتی حزب ندارد.
چین با رد گزارش یک شرکت امنیت سایبری آمریکایی که پکن را به هک اطلاعات صدها فرد و سازمان متهم کرده، این اتهامات را «غیر معقول و غیر حرفه‌ای» خواند.
پاتل گفت: «آمریکا با متحدان و شرکای خود، از جمله در منطقه، به فعالیت در راستای بازدارندگی از رفتار ثبات‌زدای ایران و مقابله با آن ادامه می‌دهد. ما همچنین به استفاده از طیفی از ابزار‌های موجود در زمینه عدم اشاعه تسلیحات هسته‌ای برای رسیدگی به اقدامات ایران در زمینه تولیدات موشکی و اشاعه تسلیحات متعهد هستیم. تحریم‌هایی که امروز (شامگاه سه‌شنبه) علیه (بخش‌ها و افراد مرتبط) با تدارکات تولیدات موشکی ایران اعمال کردیم، تاکیدی بر این تعهد ماست.»
منتقدان کیسینجر به‌درستی می‌گویند که او چه در سیاست‌شناسی و چه در سیاست‌ورزی بر افراد تصمیم‌گیرنده تمرکز دارد تا بر پروسه‌های تصمیم‌گیری، حال چه دموکراتیک باشند؛ مانند آمریکا و چه غیردموکراتیک مانند روسیه. به همین دلیل است که کیسینجر چه در داخل آمریکا و چه در خارج از آمریکا با شبکه وسیعی از افراد سیاسی و غیرسیاسی، دوستی‌های نیم‌قرنه دارد و با آن‌ها به فهم مسائل یا حل آن‌ها می‌پردازد.
معاون اول قوه قضائیه با بیان اینکه چند روز پیش کیفر‌خواست شهادت سردار سلیمانی صادر شد تصریح کرد: محاکمه رئیس جمهور سابق آمریکا یکی از متهمان این پرونده در دستور کار است و این مهم با مشارکت نهاد‌های مدنی بین‌المللی انجام می‌شود تا اقتدار نظام جمهوری اسلامی در برابر ظلم آشکار شود و جنایات این افراد در جامعه بشری آشکار شود و این کار با هماهنگی عدلیه عراق در حال پیگیری است.
در پی حادثه زیرگیری با خودرو در ایالت تگزاس آمریکا شماری از افراد کشته و زخمی شدند.
دبیر شورای عالی امنیت ملی در واکنش به اعتراف سالیوان درباره رژیم صهیونیستی گفت: این اعتراف یعنی مسؤول همه اقدامات تروریستی این رژیم علیه افراد و تاسیسات اتمی ایران آمریکا بوده و خواهد بود.
حذف دلار از اقتصاد بین المللی می‌تواند صدمه جدی به اقتصاد آمریکا وارد کند و شاید نابودی اقتصاد آمریکا را در پیش داشته باشد.
منابع محلی در سوریه از وقوع درگیری میان نیروهای آمریکایی و افراد ناشناس خبر می‌دهند.
بخشی از عهدنامه مودت ایران و آمریکا می‌گوید دو طرف به برخورد منصفانه و همچنین به خودداری از برخورد «غیرمنطقی» و تبعیض‌آمیز با افراد حقیقی و حقوقی طرف دیگر متعهد هستند.
وزارت خزانه‌داری آمریکا از اعمال تحریم‌های جدید علیه افراد و نهاد‌های مرتبط با ایران خبر داد.
پرایس اشاره کرد، دولت جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا به زودی تحریم‌های جدیدی علیه افراد و شخصیت‌های روس به دلیل نقش‌شان در جنگ علیه اوکراین اعلام خواهد کرد.
مشاور عالی فرمانده کل قوا گفت: جبهه متحدی به رهبری آمریکا با همراهی ناتو، صهیونیست‌ها و برخی کشور‌های عربی و حتی برخی ایرانیان خارج از کشور علیه ایران با هدف براندازی نظام شکل گرفته و در این رابطه جمعیت مورد هدف‌شان هم افراد زیر ۴۰ سال است
خزانه داری آمریکا با انتشار بیانیه ای از اعمال دور جدیدی از تحریم ها علیه ایران خبر داده است.
ارتش آمریکا با اصلاح قانون منع جذب متقاضیان دارای مشکل پزشکی، مجوز جذب و استخدام ۷۰۰ نیرو با اختلال رفتاری را صادر کرده است!
وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد اسامی افراد و شرکت‌های جدیدی را در ارتباط با ایران در فهرست تحریم‌ها قرار داده است.
با بدتر شدن روابط بین الملل در سالیان اخیر منتقدان برتری جهانی ایالات متحده بار‌ها هشدار داده‌اند که جنگ سرد جدیدی در حال وقوع است. من نیز در زمره این افراد بوده ام. با این وجود، اشاره به جنگ سرد از برخی جهات واقعیت خطر موجود را کمرنگ می‌سازد. چنین اطمینانی وجود ندارد که روابط با روسیه و چین سرد باقی بماند.
جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به دستگیری تعدادی از سرشبکه‌های رسانه معاند ایران‌اینترنشنال گفت: این افراد با سرویس‌های اطلاعاتی و جاسوسی آمریکا در ارتباط بودند.
جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به دستگیری تعدادی از سرشبکه‌های رسانه معاند ایران‌اینترنشنال گفت: این افراد با سرویس‌های اطلاعاتی و جاسوسی آمریکا در ارتباط بودند.
مطابق توضیحات دولت آمریکا، در نتیجه این تحریم‌ها تمامی دارایی‌ها و سهام تحت تملک این افراد که در ایالات متحده یا در اختیار افراد آمریکایی هستند بایستی مسدود شده و به خزانه‌داری آمریکا گزارش شوند.
سفیر روسیه در آمریکا می‌گوید واشنگتن نمی‌تواند از مسئولیت تداوم جنگ اوکراین و کشتن افراد بی‌گناه شانه خالی کند.
وزارت خزانه‌داری آمریکا اسامی افراد و نهادهای جدیدی را به بهانه آنچه انجام اقدامات مخرب سایبری خوانده شده در فهرست تحریم‌ها قرار داده است.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: ارتباط دادن موضوع بولتون به بحث مذاکرات و توافق احتمالی هم که خیلی به آن پرداخته می‌شود، خیلی جایگاهی ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ