وب سایت اینوستوپدیا در گزارشی به بررسی ۱۰ شرکت برتر در حوزه فناوری بر اساس درآمد آن‌ها در ۱۲ ماه گذشته پرداخته است. این شرکت‌ها، محدود به شرکت‌هایی هستند که سهامشان در آمریکا یا کانادا معامله می‌شود. تنها استثنای این فهرست، سامسونگ است که اهمیت بیش از حدش باعث شد نتوان آن را نادیده گرفت. بعضی از شرکت‌ها خارجی ممکن است به صورت نیم سالانه گزارش دهند و به همین دلیل ممکن است گزارش‌های مالی آن‌ها با تاخیر بیشتری منتشر شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مسیر رشد شرکت‌های دانش‌بنیان نوپا و نوآور و حضور شرکت‌های توانمند دانش‌بنیان فناور به عنوان بازوی اصلی توسعه فناوری در صنعت بزرگ‌ترین اقدام اصلاحی در جهت تحول اکوسیستم اقتصاد دانش‌بنیان و تکمیل زنجیره ارزش در صنایع بزرگ کشور و حرکت به سمت دانش‌بنیان شدن اقتصاد ملی است.
وزیر تولیدات نظامی مصر از شرکت‌های ترک، دعوت کرد در بزرگترین رویداد نظامی در این کشور مشارکت کنند.
پاکستان در برابر شوک‌های عرضه جهانی آسیب پذیر است، زیرا بیشتر نیروگاه‌های آن کشور با سوخت وارداتی کار می‌کنند. افزایش هزینه‌های سوخت و افزایش تقاضای پس از پاندمی کووید باعث شده که هزینه‌های واردات آن کشور در ماه‌های گذشته تقریبا دو برابر افزایش یابد.
پیتس در جریان جلسات دادگاه ادعا کرد که پرکینز به دستور مدیران آلاباما پاور دستور نظارت بر مدیران ساترن را به منظور کسب اطلاعات برای تاثیرگذاری بر تصمیم گیری شرکت صادر کرده است. ظرف مدت چند روز وکلای شرکت‌های ساترن و آلاباما پاور با ارسال نامه‌ای به پیتس از وی خواستند از طرح هرگونه درخواست یا افشاگری که آن شرکت‌ها را در این پرونده دخیل خواهد کرد خودداری نماید. در نهایت، پیتس و پرکینز خیلی زود اختلافات شان را حل کردند.
نمایشگاه بین‌المللی MEDEXPO ۲۰۲۳ بزرگترین و معتبرترین نمایشگاه حوزه سلامت شرق آفریقا است که هر ساله در نایروبی پایتخت کشور کنیا برگزار می‌شود.
رسانه‌های عبری فاش کردند که ارتش از ترس نفوذ نیروهای «رضوان» حزب‌الله به شهرک‌های شمالی و انجام عملیات نظامی در اراضی اشغالی رزمایش «مشت خردکننده» را از امروز برای سه هفته آتی برگزار می‌کند.
بزرگترین و در حال گسترش‌ترین شهرک‌های صهیونیستی در کرانه باختری و در شرق بیت‌المقدس اشغالی دچار آتش سوزی شد.
جواد مرندی، میلیونری که بصورت گسترده‌ای در امور خیریه و کمک به حزب محافظه‌کار انگلیس فعال بوده، متهم به دست داشتن در یکی از بزرگترین پرونده‌های پولشویی این کشور شده است. این تاجر که هم‌زمان صاحب امتیاز «مک دونالد»، بزرگترین شرکت فست فود زنجیره‌ای جهان در آذربایجان است، متهم شده که ده‌ها میلیون دلار «پول کثیف» شرکت‌های متعلق به اولیگارش‌های آذربایجانی به حساب او واریز شده است.
رئیس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری گفت: اگر ایران بخواهد جایگاه اعتباری در دنیا داشته باشد و سرمایه جذب کند، فقط باید صنعت نفت را گسترش دهد و این به وجود شرکت‌های داخلی وابسته است.
یکی از بزرگترین شرکت‌های اسلحه‌سازی آلمان اعلام کرد تولید رایگاه گلوله برای ارتش اوکراین را متوقف کرده است.
شرکت‌های دانش‌بنیان در بزرگ‌ترین نمایشگاه صنعت نفت و گاز روسیه شرکت می‌کنند.
برترین فناوران شرکتهای دانش بنیان مستقر در پارک فناوری پردیس در سال ۱۴۰۱ معرفی شدند.
روز چهار‌شنبه شرکت سرمایه‌گذاری هیندنبورگ مجموعه شرکت‌های آقای آدانی را متهم به "بزرگ‌ترین کلاهبرداری در تاریخ شرکت‌های بزرگ" کرد.
جمشیدیان گفت: منطقی نیست نرخ خوراک گازی شرکت‌های پتروشیمی در کشوری که یکی از بزرگترین تولیدکنندگان گاز دنیا است، با هاب‌های مصرف کننده مقایسه شود. نرخ خوراک گازی پتروشیمی های ما تقریباً به اندازه ۲ هاب تولیدکننده یعنی هنری هاب و آلبرتا است و این ذهنیت که رانتی به پتروشیمی‌ها تخصیص یافته و خوراک ارزان قیمت در اختیار پتروشیمی های ایران قرار می‌گیرد، نادرست است.
معاون علمی، فناوری و اقتصاددانش بنیان ریاست جمهوری گفت: کمتر از ۵ سال آینده شرکت‌های دانش بنیان مشتریان بزرگ بانک‌ها هستند و آنها تصمیم می‌گیرند کجا سرمایه گذاری کنند.
سرپرست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: بزرگترین اقدام حمایتی برای شرکت‌های دانش بنیان، بازار سازی است و ما می‌توانیم بازارهای داخلی و خارجی را برای آنها توسعه دهیم.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار چقدر است؟، چرا سکه امروز گران شد؟، قبل از معاملات فردا این اخبار را بخوانید، ثبت بزرگترین معامله تاریخ بورس، بازگشت غول بورسی از مجمع | شستا در آستانه بازگشایی، ۱۵۶ میلیارد تومانی که کار دست استقلال داد!، کدام شرکت‌ها در روند افزایش سرمایه قرار دارند؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
صنعت خودرویی که یکی از بزرگترین صنایع بازار است و در این مطلب سعی شده به تشریح گزارش عملکرد نماد‌های خودرویی و قطعات خودرو در ۶ ماهه ابتدایی ۱۴۰۱ بپردازیم.
زامیاد به عنوان بزرگترین شرکت تجاری ساز گروه خودروسازی سایپا در حالی وارد فصل پاییز شد که عملکرد این شرکت در تولید، فروش، کیفیت و توسعه محصول در بین شرکت‌های تولیدکننده خودرو کم نظیربود.
مشهد ـ سرپرست معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری گفت: مسیر شرکت‌های دانش بنیان باید از بازار بگذرد و این اقدام به عنوان بزرگترین کمک به این شرکتها با کمک بخش خصوصی انجام خواهد شد.
شرکت ای سی ای تایوان، یکی از بزرگترین شرکت‌های نیمه هادی جهان، روز چهارشنبه اعلام کرد به علت کمبود نیروی متخصص استفاده بیشتری از سیستم‌های اتوماسیون هوشمند و رباتیک خواهد کرد.
مجتبی سلطانی تحلیلگر بازار سرمایه در تشریح عوامل موثر بر ریزش بازار سهام و پیش ‎بینی روند آتی بازار، اظهار کرد: بازار سرمایه بر اساس سابقه تاریخی خود به طور معمول در مهر ماه شرایط معقولی نداشته و با بررسی بازار سال‌های اخیر خواهیم دریافت که بیشتر شرکت‌ها پس از اتمام مجمع سالانه و تقسیم سود نقدی، روند خوبی را پیش نمی‌گیرند، از این‌رو نمی‌توان طی این بازه زمانی و در کوتاه مدت انتظار بازدهی ویژه‌ای را داشت.
اتاق بازرگانی تهران از انجام هماهنگی‌های لازم برای ورود بزرگترین هیات تجاری روسیه به ایران برای مذاکره با شرکت‌های بخش خصوصی خبر داد.
در جلسه علنی امروز مجلس، ایرادات شورای نگهبان به طرح شفافیت قوای سه گانه، دستگاه‌های اجرایی و سایر نهادها رفع شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ