رئیس کل گمرک ایران در گزارشی، عملکرد شرکت های دانش بنیان در حوزه تجارت خارجی که در فهرست فعالان مجاز اقتصادی گمرک (AEO) قرار دارند را اعلام کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- مدیر سازمان تعاون روستایی استان اصفهان گفت: تاکنون ۹۲ هزار و ۲۲۷ تُن گندم از کشاورزان استان اصفهان خریداری شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹۰ درصد افزایش نشان می‌دهد.
نتایج اولیه همه‌پرسی اصلاحات قانون اساسی در ازبکستان، از موافقت ۹۰درصد رای‌دهندگان با افزایش دوران تصدی رئیس جمهور این کشور از پنج به هفت سال حکایت دارد.
مطابق آمار، اعزام و پذیرش مسافر در پروازهای بین‌المللی افزایش ۹۵درصدی و تعداد نشست و برخاست در پروازهای بین‌المللی، در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال گذشته افزایش ۷۵ درصدی داشته است.
رئیس کمیته امداد گفت: افزایش مستمری مددجویان این نهاد در سال جاری ۲ نوبت افزایش داشت اما برای بودجه سال آینده ۴۰ درصد بوده و اگر شورای نگهبان هم تایید کند این رقم افزایش می یابد.
تراز دریاچه ارومیه به یک هزار و ۲۷۰ متر و ۲۱ سانتی متر رسیده که نسبت به دی ماه بیش از ۶ سانتی متر افزایش را نشان می‌دهد.
رسانه‌های پاکستان اعلام کردند که تعداد قربانی‌های حمله تروریستی در این کشور به ۹۰ نفر افزایش یافته است.
لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ با سقف کلی ۵۲۶۱ هزار میلیارد تومان بسته شده که نسبت به سال جاری معادل ۴۰ درصد افزایش دارد. رئیسی در زمان تقدیم لایحه بودجه سال‌ آینده، گفت که لایحه برنامه هفتم توسعه به زودی در دولت نهایی و تقدیم مجلس شورای اسلامی می‌شود.
سولدار پیش از آغاز جنگ اوکراین حدود ۹۰ درصد نمک کل آن کشور را تامین می‌کرد و منازعات در اطراف آن شهر باعث افزایش قیمت نمک شد. اطراف آن شهر همچنین سرشار از سنگ آلابستر (نوع توده‌ای ریزدانه سنگ گچ) ارزشمند برای سرامیک و زغال سنگ است.
وقتی قورباغه‌های شیشه‌ای کوچک به خواب می‌روند، تقریباً ۹۰ درصد از سلول‌های قرمز خونشان در کبد ذخیره می‌شود و شفافیت حیوان را افزایش می‌دهد. این امر ممکن است به پنهان‌شدن قورباغه‌ها از شکارچیان کمک کند وقتی این حیوانات بیدار می‌شوند، خون دوباره در بدن آن‌ها به گردش درمی‌آید.
صالح آبادی گفت: ارزش دلار به دلیل افزایش نرخ بهره فدرال رزرو از ۰.۵ به چهار درصد طی چند مرحله تقویت شده است. در بیش از ۹۰ کشور، نرخ‌های بهره را افزایش دادند و این افزایش به ویژه در آمریکا، منجر به تقویت دلار شد.
رئیس کل بانک مرکزی گفت: ارزش دلار آمریکا به دلیل افزایش نرخ بهره فدرال رزرو از ۰.۵ به چهار درصد طی چند مرحله تقویت شده است. در بیش از ۹۰ کشور، نرخ‌های بهره را افزایش دادند و این افزایش نرخ بهره به ویژه در آمریکا، منجر به تقویت دلار شد.
رئیس کل بانک مرکزی گفت: دلار در دنیا تقویت شد؛ چرا که ارزش دلار به دلیل افزایش نرخ بهره فدرال رزرو از ۰.۵ به چهار درصد طی چند مرحله تقویت شده است. در بیش از ۹۰ کشور، نرخ‌های بهره را افزایش دادند و این افزایش نرخ بهره به ویژه در آمریکا، منجر به تقویت دلار شد.
عضو هیئت رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: حقوق سربازان باید ۶۰ تا ۹۰ درصد حقوق پایور باشد اما سازمان برنامه و بودجه نسبت به افزایش حقوق سربازان اقدامی نمی‌کند.
عضو هیئت رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: حقوق سربازان باید ۶۰ تا ۹۰ درصد حقوق پای‌ور باشد اما سازمان برنامه و بودجه نسبت به افزایش حقوق سربازان اقدامی نمی‌کند.
سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری برق ایران اعلام کرد: تعرفه‌های جدید خرید تضمینی برق از نیروگاه‌ها برقابی با افزایش میانگین ۹۰ درصد نسبت به سال گذشته ابلاغ شد.
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: افزایش پیک ترافیک داخل بیش از ۷۰ درصد است و در برخی از مواقع تا ۹۰ درصد هم افزایش می‌یابد.
آژانس امداد و کار سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی درباره افزایش شدید فقر میان آوارگان فلسطینی در سوریه، لبنان و غزه هشدار داد.
رئیس کل گمرک گفت: اسکن و بازرسی کانتینرهای وارداتی و ترانزیتی در هفت‌ماهه سال جاری توسط دستگاه‌های ایکس ری مستقر در گمرکات کشور ۹۰ درصد افزایش یافت.
رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا با بیان اینکه برای برنامه هفتم و لایحه بودجه سال آینده این تقاضا را داریم، گفت: برابر ماده۴۹ قانون وظیفه عمومی حقوق سربازان وظیفه حداقل ۶۰ درصد و حداکثر ۹۰ درصد حداقل حقوق کارکنان نیرو‌های مسلح مبتنی بر قانون مدیریت خدمات کشوری است که با توجه به تحصیلات و درجات آنان توسط ستاد کل تهیه شده و به تصویب فرماندهی کل می‌رسد.
امروز مطالبی همچون جدیدترین خبر از بازار دلار، پیش بینی بورس فردا شنبه | سهام مستعد رشد کدامند؟، دامنه نوسان کدام نماد‌ها از دوشنبه ۷ درصدی می‌شود؟، در این صد روز بر بورس چه گذشت؟ | ریسک‌های پیش روی بازار چیست؟ + فیلم، برگزاری مجمع عمومی ۵ نماد شنبه ۵ شهریور | این ۵ نماد کدامند؟،۹۰ بورسی | از تعلیق وسالت تا دزدی ۴۰ میلیارد تومانی از شپترو!، روند کچاد همچنان نزولی است؟، آیا سکه در موقعیت خرید قرار دارد؟، افزایش سرمایه ۴ درصدی یک نماد؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
شاهین العبیدی کارشناس امور امنیتی عراق گفت: وابستگی تروریست های داعش به سلاح های آمریکایی افزایش پیدا کرده است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۳ میلیون و ۳۳۹ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۵ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۴۷۱ تن از ایشان وخیم است.
رانندگی پسر ۱۳ ساله حادثه‌ساز شد
احتمال لغو ویزا در سفر زمینی اربعین از سوی عراق

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ