وزارت خزانه‌داری آمریکا سازمان اطلاعات سپاه پاسداران ایران و سرویس امنیت فدرال روسیه را تحریم کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
استفان رادمیکر، دستیار پیشین وزیر امور خارجه آمریکا پیشنهاد کرده است که آمریکا می‌تواند با تشویق انگلیس، فرانسه و آلمان که از اعضای برجامند، مکانیسم ماشه را فعال کند که یکی از موارد مقرر در برجام است و نه تنها تحریم‌های موشکی، بلکه تمامی تحریم‌ها را علیه ایران باز می‌گرداند.
سخنگوی وزارت خارجه گفت: تحریم‌های یکجانبه آمریکا علیه ایران ابزار غیرقانونی آنها و نقض حقوق قانونی ملت ایران است و هر گونه تحریم جدید ایران کاملاً مردود است.
سخنگوی وزارت خارجه گفت: تحریم‌های یکجانبه آمریکا علیه ایران ابزار غیرقانونی آنها و نقض حقوق قانونی ملت ایران است و هر گونه تحریم جدید ایران کاملاً مردود است.
سخنگوی وزارت خارجه گفت: تحریم‌های یکجانبه آمریکا علیه ایران ابزار غیرقانونی آنها و نقض حقوق قانونی ملت ایران است و هر گونه تحریم جدید ایران کاملاً مردود است.
وزارت خزانه داری آمریکا از تحریم دو شهروند نیجریه ای و عراقی و ۱۵ نفتکش حامل پرچم پاناما به اتهام همکاری با شرکت ملی نفت ایران و دور زدن تحریم ها علیه تهران خبر داد.
خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد که پویا پیرحسین‌لو و فرهاد فاطمی را در لیست تحریم‌های خود قرار داده است.
دولت آمریکا به اتهام «تبادلات نظامی» میان ایران و روسیه، شرکت «گرند سی ال ال سی» روسیه و شرکت «کشتی‌رانی دریای خرز» ایران را در لیست تحریم‌های خود قرار داد.
وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد تحریم‌هایی را علیه بخش حمل و نقل دریایی ایران وروسیه وضع کرده است.
کاخ‌سفید امروز از وضع تحریم‌های جدیدی علیه شرکت‌کنندگان در همکاری‌های نظامی- فنی میان روسیه و ایران در روزهای آتی خبر داد.
دولت بایدن از اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران و روسیه خبر داد.
وزارت خزانه‌داری آمریکا از اعمال تحریم‌های جدید علیه افراد و نهاد‌های مرتبط با ایران خبر داد.
دولت آمریکا اعلام کرد ۳۹ شرکت و نهاد را به بهانه کمک به فروش محصولات پتروشیمی، و یک شخص و ۵ شرکت چینی ر اهم به ادعای «کمک به برنامه پهپادی ایران» به فهرست تحریم‌ها اضافه کرده است.
دولت آمریکا در ادامه پیگیری و اصرار بر سیاست اعمال تحریم‌های ظالمانه بر کشورهای مستقل امروز پنج‌شنبه اعلام کرد ۳۹ شرکت و نهاد را به بهانه کمک به فروش محصولات پتروشیمی ایران، تحریم کرده است.
وزارت خزانه‌داری آمریکا امروز پنجشنبه از اعمال تحریم‌های جدید در ارتباط با ایران خبر داده است.
تهران- ایرنا- براساس تحریم‌های جدید آمریکا علیه روسیه، دولت جو بایدن صادرات انواع قهوه ساز، توستر، دستگاه تهویه هوا، سشوار و مایکروویو را به روسیه محدود می‌کند.
وزارت خزانه‌داری آمریکا به اتهام ارسال پهپاد به روسیه، تحریم‌های جدیدی را علیه ایران اعمال کرد.
یک پژوهشگر ارشد مسائل استراتژیک با اعتقاد به این که هنوز برجام بهترین گزینه برای رفع تحریم‌ها علیه ایران است، تاکید کرد: تحریم‌هایی که آمریکا مجددا وضع کند جنبه نمادین دارد اما همان‌ها هم می‌تواند منجر به بدبینی در روند مذاکرات شود و حسن نیت لازم را مخدوش کند.
در بیانیه وزارت خزانه‌داری آمریکا آمده است که این اقدام، شرکت‌های دلال و صوری ایران در امارات، هنگ‌کنگ و هند را نیز هدف قرار داده است.
وزارت خزانه‌داری آمریکا اسامی افراد و نهادهای جدیدی را به بهانه آنچه انجام اقدامات مخرب سایبری خوانده شده در فهرست تحریم‌ها قرار داده است.
نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پیشرفت مذاکرات تاکنون ناشی از حسن نیت ایران بود، اظهار داشت: آمریکا هیچگاه باب جدیدی را برای بهبود در روند مذاکرات باز نکرد و حتی با تحریم‌های جدید علیه برخی از مسئولان کشور، بر عدم فهم عمیق خود از صحنه بین المللی مهر تایید زد.
وزارت‌خزانه‌داری آمریکا روز پنج‌شنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که تحریم‌هایی را علیه چهار شرکت و یک شخص ایرانی اعمال کرده است.
وزارت خزانه داری آمریکا از اعمال تحریم‌های جدید علیه یک فرد و ۴ نهاد حقوقی در ایران خبر داده است.
توانایی محدودِ ایران جهت نیاز‌های گازی غرب در بحبوحه اوج گیری تحریم‌ها علیه روسیه و بحران گازی اروپا، عدم اراده جدی دولت بایدن جهت دستیابی به یک توافق با تهران و در نهایت، تلاش‌های گسترده دولت آمریکا جهت حراست از برخی از واژگان و ساختار‌های مبهم در متن توافق اتمی با ایران جهت استفاده از آن‌ها در آینده علیه کشورمان، سه گزاره مهم و اساسی هستند که طرفِ ایرانی در روند مذاکرات و تعاملات دیپلماتیک جاری با محوریت دستیابی به یک توافق اتمی با موضوع احیای برجام باید مد نظر قرار دهد.
وزارت خزانه‌داری آمریکا ۶ شرکت و یک کشتی را به بهانه ارتباط با ایران در فهرست تحریم‌ قرار داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ