سرویس امنیت فدرال روسیه (FSB) صبح امروز دوشنبه از شکست عملیات تروریستی داعش در شهر پیتیگورسک روسیه و بازداشت دو عنصر تروریستی در این منطقه خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این طیف در واکنش به حادثه تروریستی شاهچراغ با القای ناتوانی دستگاه امنیتی کشور، مدعی شد که حاکمیت به جای تمرکز بر حجاب زنان، باید به سراغ مقابله با گروهک‌های تروریستی برود. اما این جهت‌گیری و این واکنش به حادثه شاهچراغ، در حقیقت عملیات روانی اتاق فرمان دشمن را لو داد.
رسانه‌های عبری زبان عملیات جسورانه یک فلسطینی در قلب تل آویو را نشانه شکست امنیتی بزرگ نهادهای نظامی رژیم صهیونیستی توصیف کردند.
۵ مرداد سالروز عملیات مرصاد در سال ۶۷ است؛ این عملیات تنها چند روز پس از پذیرش قطعنامه ۵۹۸ برای مقابله با هجوم گروهک تروریستی منافقین در غرب کشور انجام و منجر به شکست آنان شد.
۵ مرداد سالروز عملیات مرصاد در سال ۶۷ است؛ این عملیات تنها چند روز پس از پذیرش قطعنامه ۵۹۸ برای مقابله با هجوم گروهک تروریستی منافقین در غرب کشور انجام و منجر به شکست آنان شد.
گروهک‌های تروریستی ضدانقلاب پس از شکست پروژه‌های آشوب طلبانه که از سال گذشته آغاز شد و طرح‌های تجزیه طلبانه شان با مخالفت سایر گروه‌های معاند روبرو شد، دچار اختلاف درونی شدید شدند؛ اختلافاتی که به عملیات حذف فیزیکی مخالفین انجامید و جدیدترینش درگیری روز ۳۱ خرداد میان دو شاخه از گروهک تروریستی کومله کردستان بود که منجر به هلاکت دو عضو این گروهک و تشدید اختلافات میان آن‌ها بود.
منابع عبری به شکست حملات دو روزه علیه جنین و محقق نشدن اهداف آن اذعان کردند.
منابع عبری هدف اصلی عملیات گسترده امروز ارتش رژیم صهیونیستی در جنین را انهدام سکوهای موشکی مقاومت در این شهر عنوان کردند، امری که صهیونیست‌ها موفقیتی در آن نداشته‌اند.
در یورش امروز نظامیان صهیونیست به اردوگاه بلاطه در شرق نابلس، یک جوان فلسطینی به ضرب گلوله اشغالگران صهیونیست به شهادت رسید اما صهیونیست‌ها هدف اصلی عملیات خود را محقق نکردند.
سخنگوی وزارت دفاع روسیه گفته در جریان عملیات گسترده امشب نیروهای مسلح اوکراین در پنج محور عملیاتی در منطقه دونتسک ضد ارتش روسیه موفق نبودند.
گروه‌های مختلف مقاومت فلسطین به عملیات تیراندازی امروز در شمال طولکرم واکنش نشان داده و تاکید کردند که تلاش‌های صهیونیست‌ها برای مهار مقاومت در کرانه باختری، شکست خورده است.
یکی از رهبران ائتلاف الفتح عراق از شکست نقشه داعش مبنی بر اجرای حملات علیه غیرنظامیان در ماه مبارک رمضان خبر داد.
«عبداللطیف القانوع» ضمن استقبال از عملیات ضد صهیونیستی تل آویو که منجر به زخمی شدن دو نظامیان رژیم اشغالگر شد، این عملیات را مؤید شکست سرویس امنیتی رژیم صهیونیستی دانست.
‌نشریه آمریکایی «فارن افرز» در پژوهشی به ارزیابی از نتایج ماجراجویی‌های نظامی واشنگتن در جهان طی بیش از نیم قرن گذشته پرداخته است.
نظامیان صهیونیست بامداد امروز شنبه به شهر اردوگاه جنین در شمال کرانه باختری یورش برده و تلاش کردند که یک مبارز فلسطینی را بازداشت کنند اما با تیراندازی شدید مقاومت، مجبور به عقب نشینی شدند.
حدود ۳۰۰۰ نیروی پلیس آلمان به صورت همزمان در چندین ایالت این کشور در این عملیات مشارکت داشتند که تا کنون به بازداشت ۲۵ عضو یا حامی یک گروه تروریست راست‌گرا منجر شده است، گروهی که با جنبش «شهروندان رایش» مرتبط است. جنبش رایش‌بورگر یا «شهروندان رایش» تحت رهبری فردی ۷۱ ساله با نام «شاهزاده هاینریش سیزدهم»، یک جنبش افراطی کوچک است که وجاهت قانونی آلمان مدرن پس از جنگ جهانی دوم را باور ندارد.
رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به وقوع عملیات تروریستی در شیراز، عاملان این حادثه را «گوش به فرمان کاخ سفید» دانست و تاکید کرد: پروژه ناامن سازی ایران شکست می‌خورد.
مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، در عملی کردن یکی از اهدافی که به گفته خودش در این تیم داشت شکست خورده است.
نخستین عملیات پرتاب موشک ژاپن به مدار زمین درسال ۲۰۲۲ میلادی با شکست مواجه شد.
معاون اجرایی ارتش گفت: پس از اجرای موفقیت آمیز عملیات غرور آفرین شکست حصر آبادان که نخستین عملیات مشترک ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود، هیمنه دشمن بعثی درهم شکست.
آبادان- وزیر آموزش و پرورش گفت: عملیات شکست حصر آبادان که به نام ثامن الائمه نامگذاری شده بود، یک عطیه الهی بود.
روزنامه یدیعوت آحارونوت صهیونیستی گزارش داد که عملیات موج شکن رژیم صهیونیستی که با هدف کنترل نیروهای مقاومت آغاز شده بود، به شکست انجامید.
منابع محلی امروز جمعه از شکست عملیات هلی برن ارتش اوکراین در اطراف نیروگاه اتمی زاپروژیا خبر دادند.
در حالی که چیزی نمانده بود تیم الاهلی ۳ امتیاز بازی برابر الوکره را به این تیم تقدیم کند، مدافع ملی پوش ایرانی با حرکتی دیدنی و در دو مرحله مهم‌ترین توپ بازی را از روی خط دروازه برگشت داد.
نظامیان صهیونیست امروز در یورش گسترده به مناطق مختلف کرانه باختری ۴۰ فلسطینی را بازداشت کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ