سرمربی تیم ملی فوتسال ناشنوایان گفت: وحید شمسایی جوانگرایی خوبی انجام داده اما با این تیم در جام جهانی موفق نمی شویم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دستیار عطایی در تیم ملی والیبال گفت: در چند روز مانده به مسابقات قهرمانی آسیا کاری از دستم برنمی‌آمد و بهترین تصمیم تشکیل تیم "ب" و سر و سامان گرفتن بازیکنان بود.
نهمین سالروز درگذشت حسین معدنی در آستانه مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا در ارومیه
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته با تاکید بر اینکه تیمش نیازی به سهمیه پارالمپیک از مسابقات قهرمانی آسیا ندارد، گفت: با این حال مصمم به قهرمانی دوباره این رقابت‌ها هستیم.
محمدحسین کنعانی‌زادگان می‌گوید تیم ملی ایران با هدایت امیر قلعه‌نویی به چیزی جز قهرمانی در جام ملت‌های آسیا فکر نمی‌‌کند.
کاپیتان تیم ملی اسنوکر با ابراز تاسف از حواشی ایجاد شده در مجمع انتخاباتی فدراسیون بولینگ و بیلیارد گفت: امیدوارم تا دو هفته آینده موانع برداشته شده و شاهد انتخاب دوباره هاشم اسکندری باشیم.
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: فراموش نکنید اول آسیا هستیم و می خواهیم در این بازی ها شخصیت خود را نشان دهیم.
رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با اشاره به قطعی بودن حضور این تیم در لیگ قهرمانان آسیا گفت: آقای قربانزاده کارهای اداری را به طور رسمی دنبال کند چون اینکه مدام در رسانه باشد جالب نیست.
رکورددار آسیا و جهان در پرتاب نیزه گفت: با وجود این که رکورددار آسیا و جهان در پرتاب نیزه هستم و مسوولین مرتب قول استخدام در ارگانها و نهادهادی دولتی را به من می‌دهند اما هنوز هم بیکارم.
سرمربی تیم ملی کاراته گفت: سال پرترافیکی را پیش رو داریم که در مرحله نخست تمرکزمان روی مسابقات قهرمانی آسیاست تا نشان دهیم بهترین تیم آسیا هستیم.
کاپیتان تیم ملی واترپلو ایران می‌گوید "کسب مدال نقره رقابت‌های قهرمانی آسیا برای واترپلوی ایران تاریخ سازی بود و امیدوار هستیم شاهد تدارک خوب برای تیم ملی در بازی های آسیاییی هانگژو چین باشیم."
بعد از فینال ایران و ژاپن در فوتسال و فوتبال ساحلی ، منتظر فینال این دو تیم در فوتبال و در جام ملتهای آسیا با طعم انتقام هستیم.
دروازه‌بان تیم ملی می‌گوید بازیکنان همه پشت یکدیگر هستند تا در آسیا بهترین نتیجه را کسب کنند.
مهاجم تیم فوتبال جوانان ایران گفت: مستحق صعود در مسابقات قهرمانی آسیا بودیم و حالا می توانیم به جام جهانی هم برسیم.
سرمربی تیم ملی هندبال ساحلی گفت: در مسابقات قهرمانی آسیا با یک تیم کاملا جوان به دنبال حفظ عنوان قهرمانی دوره قبل هستیم.
قهرمانی در هر دو جام هم مشکل است، اما حتماً با پشتوانه خیلی خوبی که داریم، ما مدعی قهرمانی در لیگ و جام حذفی هستیم.
روزنامه نگار قطری با تاکید بر اینکه حفظ عنوان قهرمانی آسیا و صعود به جام جهانی ۲۰۲۶ دو هدف بزرگ قطر با کارلوس کی‌روش است، گفت: می‌دانیم سبک کی‌روش دفاعی است و به این مربی خوشبین هستیم.
سرمربی تیم ملی اسکواش با اشاره به تعطیلی اردوهای تیم ملی بعد از مسابقات قهرمانی آسیا کره جنوبی، گفت: برای برگزاری اردوها و اجرای برنامه‌های پیش‌بینی شده منتظر تعیین تکلیف ریاست فدراسیون اسکواش هستیم تا زودتر ورزشکاران از بلاتکلیفی خارج شوند.
دارنده مدال طلای مسابقات دوچرخه سوار جاده و پیست قهرمانی آسیا می‌گوید: با وجود افتخارات زیادی که برای استان زنجان کسب کرده‌ام، اما هیچ حمایتی از من صورت نمی‌گیرد و حتی از داشتن یک پیست سیمانی برای انجام تمریناتم در این استان محروم هستم.
نایب رییس زنان فدراسیون هندبال گفت: در قهرمانی آسیا زنان تمام رقبای ما سرسخت خواهند بود اما امیدواریم بتوانیم همانند دوره قبل سهمیه جهانی بگیریم.
قهرمان تکواندو آسیا گفت: همه تلاشم در مسابقات جهانی مکزیک کسب 120 امتیاز و مدال طلای جهان است.
مربی تیم ملی کاراته گفت: در مسابقات قهرمانی آسیا کار سختی در پیش داریم، اما انگیزه‌مان خیلی زیاد است و به دنبال عنوان قهرمانی در مجموع هستیم.
کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران گفت: آماده دفاع از عنوان قهرمانی در مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا هستیم.
مربی ایرانی تیم ملی فوتسال عراق گفت: بازی سختی با تایلند داریم و در گروه مرگ مسابقات قهرمانی آسیا هستیم.
سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران پیش از تولید بازی مقدماتی قهرمانی آسیا از میزبانی قرقیزستان انتقاد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ