دارنده مدال طلای مسابقات دوچرخه سوار جاده و پیست قهرمانی آسیا می‌گوید: با وجود افتخارات زیادی که برای استان زنجان کسب کرده‌ام، اما هیچ حمایتی از من صورت نمی‌گیرد و حتی از داشتن یک پیست سیمانی برای انجام تمریناتم در این استان محروم هستم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاخص کل بورس بعد از ریزش های متولی هفته گذشته امروز با وضعیت مثبتی روبرو شد.
شاخص کل بورس حمایت ۲ میلیون واحد را از دست داد تا بازار برای فعالان بازار سرمایه بسیار ترسناک شود.
شاخص کل بورس حمایت 2 میلیون واحد را از دست داد تا بازار برای فعالان بازار سرمایه بسیار ترسناک شود.
دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در سخنانی تاکید کرد که هیچ کشوری مانند ایران در جهان وجود ندارد که با صراحت حمایت خود را از مردم و مقاومت فلسطین اعلام کند.
رئیس کل دادگستری استان یزد، شکل گیری چند برخورد جزئی متجاهرین به عدم رعایت حجاب با آمرین به معروف را مورد ارزیابی قرار داد و گفت: بازخورد‌های شیرین و خاطرات ماندگار به جا مانده از سفر سایر هم میهنان به یزد نباید تحت الشعاع این چند برخورد جزئی قرار گیرد چراکه در انبوه این کار گسترده، شکل گیری این مقدار تنش، طبیعی است که متأسفانه با رسانه‌ای شدن موضوع و سوء استفاده برخی از معاندین و البته برخی از موضع گیری‌های افراد داخلی بیش از آنچه بود، سیاه نمایی و بزرگ جلوه داده شد.
فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به ضرورت حمایت از سرمایه گذاری سالم در کشور گفت: سال آتی باید سالی باشد که ریسک قاچا بالا برود تا قاچاقچی احساس امنیت نداشته باشد.
دبیر کل اکو گفت: کشورهای عضو اکو ۸ میلیون کیلومتر مساحت و نیم میلیارد نفر جمعیت را در خود جای داده اند، هدف این این که محیطی فراهم شود که منجر به رفاه و شکوفایی اقتصادی کشورها شود.
معاون حقوق عامه دادستان کل کشور گفت: یکی از وظایف دستگاه قضائی صیانت و حمایت از حقوق عامه است و به دنبال این هستیم تا این تکلیف قانونی را تبیین و شفاف کنیم.
شاخص کل بورس امروز بر روی حمایت مهم یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحد ایستاد.
هفته گذشته شاخص کل بورس با ریزش بیش از ۷۵ هزار واحدی مواجه شد.
شاخص کل بورس در معاملات امروز با ریزش زیادی در معاملات امروز همراه شد.
شاخص کل بورس در معاملات امروز با ریزش زیادی در معاملات امروز همراه شد.
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: ۳۲ نفر از کارکنان یک شرکت صنایع غذایی با اقدامات دادگستری استان تهران مجددا به کار برگشتند.
بورس در انتهای معاملات امروز با ریزش ۸۸۰۰ واحدی مواجه شده و حمایت یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحد را از دست داد.
فرمانده کل انتظامی بیان کرد: درخواستم از رئیس جمهور این است که حمایت‌های لازم از پلیس همچنان ادامه داشته باشد تا شاهد کاهش تصادفات مانند سال گذشته باشیم.
شاخص کل امروز ابتدای معاملات را با صعود آغاز کرده است.
دبیر کل ناتو اعلام کرد که این ائتلاف از آموزش سربازان اوکراینی در خاک اتحادیه اروپا حمایت می کند.
بازرس کل امور بهداشت و درمان سازمان بازرسی گفت: قرارگاه نظارت بر اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در این سازمان تشکیل شده است.
معاون قضایی دادگستری کل استان تهران گفت: اهمیت نظام اقتصادی نسبت به سال‌های گذشته افزایش یافته است.
شاخص کل امروز با ریزش بیش از ۱۵ هزار واحدی به یک حمایت بسیار قوی نزدیک شد، شاخص کل در مدت زمان هفتگی طبق تصویر زیر به یک ناحیه حمایتی بسیار قوی نزدیک شده است.
لوک شاو، ملی‌پوش انگلیسی، بعد از گلزنی در دیدار دیشب مقابل آلمان به حمایت از هم‌تیمی‌اش هری مگوایر پرداخت و انتقادها از او را غیرمنصفانه دانست.
دبیر کل شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به تاسیس صندوقی برای حمایت بلاعوض از پژوهشگران گفت: این طرح به زودی در دولت تصویب می شود.
فرهاد نظری افشار، بازیکن سابق تیم ملی والیبال ایران از محمد موسوی در برابر انتقادات حمایت کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ