نهمین سالروز درگذشت حسین معدنی در آستانه مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا در ارومیه
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فولاد خوزستان با چهار قهرمانی و معرفی ده‌ها ستاره به فوتبال ایران کارش در لیگ را همچنان ادامه میدهد.
همایش سالروز تاسیس سازمان انتقال خون
همزمان با فرارسیدن اول ماه ذی الحجه سالروز ازدواج امیر مومنان ‌و فاطمه زهرا ، آیین های جشن و سرور در هتل های محل اقامت زایران ایرانی در مکه مکرمه برگزار شد.
هجدهمین سالروز صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر امروز با حضور مدیران و کارگزاران این صندوق برگزار شد.
رئیس مجلس شورای اسلامی روز فتح و آزادسازی پرافتخار خرمشهر و روز مقاومت، ایثار و پیروزی را گرامی داشت.
پلیس لتونی ده‌ها نفر از شهروندان این کشور را به جرم «جشن گرفتن سالروز پیروزی شوروی بر آلمان نازی در جنگ جهانی دوم» بازداشت کرد.
یک فعال فلسطینی ساکن قدس اعلام کرد که صهیونیست‌ها در تدارک اقداماتی در قدس اشغالی هستند.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: سالروز تصویب اساسنامه «سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» یادآور هوشمندی و دوراندیشی امام راحل است.
شوش- مراسم سالروز عملیات بزرگ فتح‌المبین در یادمان شهدای فتح‌المبین شوش باحضور معاون اول رئیس جمهور، سخنرانی فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان و مداحی صادق آهنگران برگزار شد.
نخستین سالروز بحران اوکراین در حالی فرارسیده که افق روشنی برای برون‌رفت از آن به چشم نمی‌خورد؛ بحرانی که آمریکا به دلایل چندگانه، تمایلی چندانی به پایان آن ندارد.
در سالروز ولادت امام علی (ع)، مراسم جشنی با حضور برخی از شخصیت‌های فرهنگی ایتالیا، شیعیان لبنان، مصر، افغانستان، پاکستان و ایرانیان مقیم ایتالیا به همراه اعضای سفارت کشورمان برگزار شد.
مراسم سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی صبح امروز چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ با سخنرانی محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در حرم امام خمینی (ره) و بهشت زهرای تهران برگ
همسر مهرداد میناوند در سالروز درگذشت این پیشکسوت فوتبال ایران، یک استوری در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.
کاپیتان پیشین تیم ملی به تازگی به مناسبت سالروز درگذشت پهلوان تختی، پیام معناداری را در صفحه شخصی اش منتشر کرده است.
تصاویری از جهان‌پهلوان تختی که برای نخستین‌بار رسانه‌ای شده است. امروز ۱۷ دی‌ماه سالروز درگذشت این پهلوان نامی و مردمی ایران است.
همزمان با پنجاه و پنجمین سالروز درگذشت جهان پهلوان غلامرضا تختی، کمیته ملی المپیک ۱۰عکس منتخب از مرحوم تختی را منتشر کرد.
همزمان با پنجاه و پنجمین سالروز درگذشت جهان پهلوان تختی 10 عکس منتخب از او برای اولین بار منتشر شد.
رئیس و دبیرکل کمیته ملی المپیک همزمان با پنجاه و پنجمین سالروز درگذشت مرحوم غلامرضا تختی، با حضور در ابن باویه به جهان پهلوان ورزش ایران ادای احترام کردند.
رئیس جمهور عراق در اظهاراتی به مناسبت سالروز درگذشت جلال طالبانی رئیس جمهور فقید این کشور تاکید کرد که باید گفتگوی جدی میان بغداد و اقلیم کردستان عراق بر اساس مبانی قانون اساسی شروع شود.
رئیس جمهور عراق در اظهاراتی به مناسبت سالروز درگذشت جلال طالبانی رئیس جمهور فقید این کشور تاکید کرد که باید گفتگوی جدی میان بغداد و اقلیم کردستان عراق بر اساس مبانی قانون اساسی شروع شود.
اعضای تیم پرسپولیس امروز پیش از شروع تمرین به مناسبت سالروز درگذشت هادی نوروزی به درگذشتگان سرخ ادای احترام کردند.
رئیس گروه مدیریت بیماری‌های قابل انتقال بین انسان و حیوان وزارت بهداشت گفت: برآورد می‌شود سالیانه ۶۰ هزار نفر در جهان جان خود را بر اثر هاری از دست می‌دهند. از سال ۲۰۰۷ سالروز درگذشت لویی پاستور کاشف واکسن هاری را به عنوان روزجهانی هاری در نظر گرفته‌اند. امسال سازمان جهانی بهداشت شعار «پایان مرگ ناشی از هاری با رویکرد سلامت واحد» در نظر گرفته شده است.
هفتمین سالروز درگذشت هادی نوروزی قرار است فردا در کپورچال مازندران برگزار شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ