محمدحسین کنعانی‌زادگان می‌گوید تیم ملی ایران با هدایت امیر قلعه‌نویی به چیزی جز قهرمانی در جام ملت‌های آسیا فکر نمی‌‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده نیروهای دفاع هسته‌ای، بیولوژیکی و شیمیایی روسیه می‌گوید که آمریکا با تحقیقات روی «جهش‌های ویروسی»، برای یک همه‌گیری جدید آماده می‌شود.
استقلال در پیش فصل و آماده سازی 5 دیدار دوستانه برگزار کرد که 3 برد،یک تساوی و یک شکست نتیجه آن بود.
برای تهیه این خورش به زمانی کمتر از یک ساعت احتیاج داریم در نتیجه این غذا نسبت به دیگر غذا‌ها سریعتر آماده می‌شود. در این غذا سینه مرغ را بهتر است به قسمت‌های ۲ سانتی خرد کنید.
آرسنال پنجشنبه صبح برابر بارسلونا از تمام نیروهای خود استفاده خواهد کرد در حالی که شرایط بارسا به خاطر بیماری تعدادی از بازیکنانش مساعد نیست.
امیر قلعه‌نویی یک دعایی مال کوروش کبیر است که می‌گوید این مملکت را از دروغ، دشمن و خشکسالی محفوظ بدار و من هم یکی اضافه می‌کنم و می‌گویم ان‌شاءالله بخل و حسادت از این مملکت دور شود و نتیجه خوبی کسب کنید. برای تیم ملی امید هم بهترین‌ها را آرزو می‌کنم و امیدوارم همه با دست پر برگردیم. اگر فضا و بستر آماده باشند، کار‌های مهمی انجام می‌دهیم.
فلورنتینو پرز، رییس رئال مادرید، به شدت از نتیجه به دست آمده برابر منچسترسیتی و عملکرد بازیکنان این تیم در این دیدار عصبانی است.
فجر سپاسی شیراز با نتیجه سه بر یک پارس جنوبی را شکست داد تا همچنان امیدوار به صعود باشد.
ناپل، شهری با افراطی‌ترین باورها، بالاخره بر سحر و جادو غلبه کرده و خود را مهیای جشن قهرمانی اسکودتو پس از 33 سال می کند.
عباس موزون، در یک گفت‌وگوی زنده مجازی گفت: در فصل دوم برنامه که دو سال پیش پخش شد بعد از آنکه خانم نعمت‌اللهی یکی از تجربه‌گران مرگ موقت از این گفت که قبلا حجابش طور دیگری بود و حتی پدرش از حجابش ناراحت بود، وقتی رفتم و برگشتم و آن‌جا نتیجه این کار‌ها را دیدم، حجابم درست شد... در فضای مجازی آن‌قدر به او حمله کردند که همین یکی دو ماه قبل به‌خاطر این حملات، عمل مغز باز انجام داد.
ازبکستان در نیمه اول بازی با اندونزی به نتیجه تساوی رسید و عراق با یک گل به برتری دست یافت.
روایت امریکایی‌ها از نتیجه این دیدار ناامیدکننده است. روزنامه واشنگتن‌پست به نقل از یک مقام ارشد امریکایی می‌نویسد: «ما همیشه امیدوار باقی می‌مانیم که روس‌ها تصمیم خود را تغییر خواهند داد و برای درگیر شدن در یک فرآیند دیپلماتیک با هدف پایان جنگ آماده خواهند شد.» این مقام امریکایی همچنین تاکید می‌کند که «انتظار نمی‌رفت که در پی این دیدار کوتاه تغییری جدی حاصل شود.»
سرمربی تیم ملی بسکتبال با تاکید بر اینکه تیمش دو بازی متفاوت در پنجره پایانی انتخابی جام جهانی داشت، می گوید که سهمیه به دست آمده فقط نتیجه یک بازی و نتیجه آن نیست.
سرمربی تیم ملی بسکتبال با تاکید بر اینکه تیمش دو بازی متفاوت در پنجره پایانی انتخابی جام جهانی داشت، می گوید که سهمیه به دست آمده فقط نتیجه یک بازی و نتیجه آن نیست.
کاپیتان تیم ملی ایران در غیاب هموطن خود در ترکیب آ. ا. ک مقابل لونیکوس حضور دارد.
مهاجم پرسپولیس امیدوار است اتفاقات تلخ گذشته را با پیراهن پرسپولیس پشت سر بگذارد.
در این شکایت‌نامه آمده است: ترامپ می‌دانست که لفاظی‌هایش درباره "دزدی را متوقف کنید" ممکن است منجر به آشوب و خشونت شود. رویداد‌های هولناک شش ژانویه سال ۲۰۲۱ میلادی از جمله مرگ دردآور افسر سیک‌نیک نتیجه مستقیم و قابل پیش‌بینی اقدامات غیرقانونی این متشاکی‌ها بودند.
از این ترفند استفاده کنید بدون اینکه دوستتان ببیند شما دارید انجام می‌دهید. سپس اجازه دهید خود موز را پوست کند و ببینید که از قبل بریده شده بیرون آمده است. آن‌ها فکر می‌کنند که شما یک ترفند جادویی انجام داده اید!
شاگردان مهدی رجب‌زاده در بازی خانگی خود نتوانستند از موقعیت‌های به دست آمده استفاده کرده و به کسب نتیجه مساوی رضایت دادند.
پس از برخورد یک فضاپیمای متعلق به ناسا با سیارکی در اوایل سال جاری دنباله‌ای عظیم از خرده سیارک‌ها به وجود آمده که اطلاعات زیادی از سنگ‌های فضایی و چگونگی مدیریت هرگونه صخره‌ای که تهدیدی برای زمین به حساب می‌آید، فراهم می‌کند.
زن متهم گفت: برادرم برای پرداخت مهریه همسر سابقش از خانه‌های مردم سرقت می‌کرد، اما یک شب هنگام سرقت بازداشت شد و به زندان افتاد. شاکی پشت شاکی بود که برادرم را شناسایی کرد و رد مال سنگینی به گردن او افتاد. از طرفی هم مهریه سیما را باید می‌داد، ولی مگر چقدر از این دزدی‌ها گیرش آمده بود که هم رد مال بدهد و هم مهریه. من و خواهرم رفتیم از شاکی‌ها رضایت بگیریم، اما آن‌ها پول‌هایشان را می‌خواستند. راه دیگری نداشتیم، با خواهرم فکر کردیم به این نتیجه رسیدیم که ما هم سرقت کنیم.
دور گروهی لیگ قهرمانان به اتمام رسید و حالا همه در انتظار قرعه هایی جذاب برای مرحله یک هشتم هستند.
شاگردان حسین عبدی موفق شدند در اولین دیدار مرحله مقدماتی جام ملت های آسیای زیر 17 سال لائوس را با سه گل شکست دهند.
محمد جواد معنوی نژاد آماده است تا در ترکیب پویتوین فرانسه فصل خوبی را پشت سر بگذارد.
سرمربی تیم فوتبال ون پارس اصفهان می‌گوید اولین سال حضور در لیگ دسته اول یکی از دلایل عدم نتیجه گیری این تیم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ