مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: فراموش نکنید اول آسیا هستیم و می خواهیم در این بازی ها شخصیت خود را نشان دهیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ایوان راکیتیچ، ستاره تیم سویا، تاکید کرد که این تیم برای قهرمانی و بازگرداندن جام مقابل رم قرار می گیرد.
حجت الاسلام و المسلمین سید هادی خامنه‌ای در دیدار نوروزی محسن رهامی گفت: یک سری اشتباهات از خود ما در گذشته سر زده که امروز داریم بابت همان اشتباهات مجازات می‌شویم. تا به این اشتباهات اعتراف نکنیم کاری درست نمی‌شود. چون اگر اعتراف نکنیم معنایش این است که می‌خواهیم این اشتباهات را تکرار کنیم. خداوند در مورد توبه هم همین را می‌گوید. اگر در حضور جمع گناهی کرده‌اید باید در حضور جمع اعتراف کنید نه اینکه در حضور جمع برای جامعه یک اشتباه بزرگ مرتکب می‌شوید و بعد نصف شب در خانه توبه می‌کنی؛ این فایده ندارد، باید در حضور مردم باشد.
سرهنگ جهان تاب تصریح کرد: حضور خودرو های شخصی در مناطق شهری استان بسیار قابل توجه است و در برخی مواقع نقاط استان به دلیل ترافیک شدید، قفل می شود، بنابرین در این ایام و در روزهای نوروزی از شهروندان می‌خواهیم که ترددهای خود را مدیریت کنند.
نماینده تهران در مجلس می‌گوید: ما وقتی به دنبال باحجابی در جامعه می‌رویم به این خاطر نیست که یک فرد کم‌حجاب و بی‌حجاب را پیدا کنیم و به او به صورت شخصی، تذکر دهیم. ما می‌خواهیم به او بگوییم بی‌حجابی شما، آثار ثانویه هم در جامعه دارد که آثار ثانویه باعث تضعیف عمومی جامعه می‌شود و این موضوع برای کیان نظام هم خطرناک است.
وزیر نفت گفت: هیچ‌گونه محدودیتی در کارت‌های جایگاه‌داران اعمال نشده، اما از مردم می‌خواهیم از کارت سوخت شخصی استفاده می‌کنند.
وزیر نفت گفت: هیچ‌گونه محدودیتی در کارت‌های جایگاه‌داران اعمال نشده، اما از مردم می‌خواهیم از کارت سوخت شخصی استفاده می‌کنند.
اریک تن هاخ بعد از فتح جام اتحادیه به هواداران یونایتد اطمینان داد که این تازه شروع کار آنهاست.
ویلیا سالیبا تاکید کرد که تحت تاثیر حساسیت دربی شمال لندن قرار نگرفته و نمایش طبیعی خود را ارائه کرده است.
تیبو کورتوا شرایط رئال در آستانه بازی برابر والنسیا در نیمه نهایی سوپرجام اسپانیا را خوب و مطلوب عنوان کرد.
دیه گو سیمئونه تایید کرد که با لیونل مسی بارسا تیمی خطرناک تر بود و همواره در بازی ها شانس اول پیروزی محسوب می شد.
از نگاه هوگو لوریس، اینکه بیشتر فوتبال‌دوستان دنیا می خواهند فردا آرژانتین با لئو مسی قهرمان جهان شود، هیچ خللی در میل و اراده فرانسه برای کسب عنوان قهرمانی ایجاد نخواهد کرد.
بازیکن با تجربه تیم ملی ایران در کنفرانس خبری پیش از بازی حساس با آمریکا گفت: می توانیم تاریخ جدیدی را رقم بزنیم.
شادی گل یک مساله شخصی است و باید دید بعد از گل چه اتفاقی رخ می‌دهد. وقتی که اینجا هستیم، می‌خواهیم مردم را خوشحال کنیم. تیم ملی برای ایران است. ما پایبند به همه چیز هستیم
دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران می گوید تمام تمرکز خود را روی موفقیت تیم ایران گذاشتند تا بتوانند برای اولین بار به دور دوم صعود کنند.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: تیم ملی کشتی فرنگی ایران با هدف میدان دادن به جوانان و پشتوانه سازی تیم های ملی موضوع نتیجه گیری را در دستور کار قرار نداده است.
پس از ناکامی های آلگری در لیگ قهرمانان اروپا، یوونتوس راهیِ لیگ اروپا شد و سرمربی ایتالیایی از همین حالا ادعا کرده که می خواهد قهرمانی در این تورنمنت را تجربه کند.
مدافع فرانسوی بایرن مونیخ معتقد است حذف بارسلونا در دور گروهی لیگ قهرمانان برای همه اعضای این باشگاه یک فاجعه محسوب می شود.
سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران گفت: بازی های پر استرسی را انجام دادیم اما الان به فکر حضور در چهار تیم برتر جهان هستیم.
روی ماتا می گوید که فولاد از نظر دفاعی تیم خوبی است ولی تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم.
لوئیس انریکه بازی فردا برابر پرتغال را به یک بازی تک حذفی در جام جهانی تشبیه کرد و گفت که می خواهند طلسم تساوی‌ها را بشکنند.
اریک تن هاح انتظار نداشت که توماس توخل در ابتدای فصل از چلسی اخراج شود. او همچنین تایید کرد که رونالدو فردا می تواند برابر رئال سوسیداد در ترکیب ثابت باشد.
سرمربی تیم فوتبال ساپیا می‌گوید برخی از تیم ها با داد و فریاد سوت داوران را به نفع خود برمی‌گردانند.
وزیر کشور با تاکید بر اینکه نسل بانشاطی می‌خواهیم گفت: نسلی که منزوی و دور از مسائل اجتماعی است به درد نمی‌خورد؛ تا امروز هم انقلاب اسلامی بر دوش کسانی بوده است که تحول خواه و با نشاط بودند.
امیرخان متقی ضمن تکذیب اختلافات داخلی گره طالبان گفت از آمریکا می خواهیم حق ملت افغانستان را به رسمیت بشناسد و دارایی های مسدود شده آن را آزاد کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ