استقلال می تواند برای دیدار برابر ملوان، از حضور محمد محبی در ترکیب خود استفاده کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جواد نکونام بعد از امضای قرارداد رسمی با استقلال، تنها اجازه حضور در بازی مقابل صنعت نفت را پیدا کرده است.
رئیس اتاق اصناف تهران گفت: صدور مجوز در درگاه ملی مجوزها، مغایرت‌های اساسی با قانون نظام صنفی دارد.
بر اساس تصمیمات امروز سازمان لیگ، محمد نادری اجازه بازی در لیگ برتر را پیداکرد.
مجمع فوق العاده فدراسیون دوومیدانی به منظور موافقت یا عدم موافقت اعضا با استعفای صیامی در حالی فردا برگزار می شود که مجوز برگزاری اش دو روزه صادر شده است!
مجمع فوق العاده فدراسیون دوومیدانی به منظور موافقت یا عدم موافقت اعضا با استعفای صیامی در حالی فردا برگزار می شود که مجوز برگزاری اش دو روزه صادر شده است!
مدیرکل دفتر حمل‌ونقل مسافر سازمان راهداری با اعلام صدور مجوز برای واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس بین‌شهری و همچنین سهمیه هر استان را به اداره‌های کل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استانی ابلاغ کرد.
احتمال دارد شورای تامین استان تهران مجوز حضور ۳۰ تا ۳۵ هزار هوادار را برای حضور در ورزشگاه آزادی و تماشای بازی استقلال و پرسپولیس صادر کند.
وزنه‌برداران روسی اجازه دارند در وضعیت بی‌طرف رقابت کنند.
طبق اعلام درگاه ملی مجوزهای کشور، به دلیل مشکلات فنی صدور کارت بازرگانی و صدور مجوز واحدهای صنعتی از تاریخ ۱۳ اردیبهشت، از دسترس خارج شد.
ملی پوش وزنه برداری کشورمان مجوز پزشکی را برای شروع تمرینات حرفه‌ای در اردوی تیم ملی دریافت کرد.
ملی پوش وزنه برداری کشورمان مجوز پزشکی را برای شروع تمرینات حرفه‌ای در اردوی تیم ملی دریافت کرد.
اجازه ورود زنان به ورزشگاه آزادی در هفته قبل هم داده نشد تا مشخص شود وعده‌های مکرر درباره حل‌شدن این موضوع در حد حرف باقی مانده است. گو اینکه صدور مجوز برای ورود تماشاگران زن به سالن محل برگزاری دیدار فوتسال تیم ملی ایران با ازبکستان و ابراز امیدواری دوباره مهدی تاج، این نوید را می‌داد که برای دربی حداقل اجازه ورود زنان به ورزشگاه داده شود؛ امری که فعلا میسر نشده تا مشخص شود حتی رضایت ابراهیم رئیسی برای این مسئله هم به تنهایی کفایت نمی‌کند و ظاهرا نهاد‌های دیگری هم باید برای حل‌شدن این مورد حساس چراغ سبز نشان دهند.
مهاجر رئیس پیکلبال ایران در رابطه با دوره های مربی گری این رشته گفت: مجوز تدریس دوره مربیگری و داوری ملی پیکل بال از فدراسیون بین‌المللی این رشته "IPF" اخذ شد.
برخی رشته‌ها در حالی متفاضی جذب مربی خارجی برای بازی‌های آسیایی هستند که با توجه به بودجه، شرایط کاروان و زمان باقی مانده تا این بازی‌ها، به نظر می‌رسد صدور مجوز لازم برای آن منتفی باشد.
سازمان لیگ فدراسیون والیبال در اطلاعیه‌ای از صدور مجوز 30 درصدی حضور تماشاگران در فینال لیگ برتر زنان سال 1401 خبر داد.
مجوز حضور هواداران به اندازه 30 درصد از ظرفیت استادیوم کرمان برای دیدار استقلال و مس صادر شد.
سخنگوی سازمان ساتبا از احداث ۳۰۰۰ مگاوات نیروگاه بادی در صورت صدور مجوز از سوی شورای عالی اقتصاد خبر داد و گفت: نصب ۱۵ هزار پنل خورشیدی در ۱۲ استان کشور به توافق رسیده است.
متولی راه اندازی درگاه ملی مجوز‌های کشور وزارت اقتصاد است، اما در عمل با وجود گذشت ده ماه از زمان رونمایی از این درگاه هنوز مشکلات در عمل باقی است. دبیر سابق ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور معتقد است: وزارت اقتصاد باید در مقابل عملکرد خود در زمینه درگاه واحد تخصصی صدور مجوز پاسخگو باشد.
با افتتاح دو کانال بورسی برای فعالیت ملکی بانک‌ها، دو سناریو در ارتباط با سرنوشت یخچال‌های ملکی بانکی مطرح می‌شود. بانک مرکزی در حالی روز گذشته از صدور مجوز راه اندازی دو مسیر بورسی فعالیت مولد ملکی برای بانک‌ها شامل «صندوق‌های زمین و ساختمان» و «صندوق‌های املاک و مستغلات» خبر داد
مصطفی زارعی، رییس کمیته صدور مجوز حرفه ای از وجود 50 پرونده باز علیه تیم های ایرانی در کنفدراسیون فوتبال آسیا خبر داد.
باتوجه به اینکه مراجعه به فیفا احتمالا زمان ۷۲ ساعته را برای صدور مجوز بازی خواهد داشت، باشگاه پرسپولیس امیدوار است که این مجوز از سوی شنژن صادر شود تا پورعلی‌گنجی به بازی فولاد برسد.
باشگاه استقلال برای صدور ITC امیرحسین حسین‌زاده منتظر دریافت پول رضایت‌نامه این بازیکن است.
مجوز بازی دو بازیکن خارجی جدید تیم آلومینیوم اراک صادر شد.
مدافع جدید مس رفسنجان با صدور مجوز بازی می‌تواند مقابل نساجی مازندران به میدان برود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ