وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه نخست‌وزیر عراق در این نشست تمایل و پیشنهادی مبنی بر اینکه گفتگو‌های ایران و مصر در سطوح امنیتی و سیاسی آغاز شود و منجر به تقویت روابط تهران و قاهره شود، مطرح کرد، گفت: من از این ایده نخست‌وزیر عراق استقبال کردم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
داغ شدن گوشی مهم‌ترین نشانه ویروسی شدن گوشی است در شرایطی که داغ شدن گوشی در زمان‌های طولانی امری طبیعی به نظر می‌رسد، اما باید توجه داشته باشید که اگر در وضعیت عادی و زمانی که زیاد با گوشی کار نمی‌کنید، متوجه داغ شدن بیش از حد گوشی شدید، احتمال ویروسی شدن گوشی شما وجود دارد، زیرا برخی از ویروس‌ها سبب می‌شوند که بیش از اندازه طبیعی از CUP گوشی استفاده شود و درنهایت با داغ شدن غیرطبیعی گوشی روبه‌رو می‌شوید.
رسانه های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که عربستان سعودی برای عادی سازی روابط با این رژیم، به اندک رضایت نمی دهد و خواهان برداشته شدن گام های مهم از سوی واشنگتن و تل آویو است.
محافل صهیونیستی درباره موافقت احتمالی نتانیاهو با موضوع هسته‌ای شدن عربستان سعودی در ازای عادی سازی روابط با تل‌آویو هشدار دادند.
این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجیگفت: کجای عالم یک دولت این رفتار را با شهروند خودش انجام می‌دهد که با ما انجام می‌دهند؟ آن هم هنگامی که شرایط خاصی وجود ندارد. یک زمانی است کودتایی در کشور رخ داده، یک زلزله‌ای آمده و نیرو‌های امدادی به خیابان آمده‌اند، یا جنگی روی می‌دهد و پلیس برای دفاع از ما آمده است، ولی مردم عادی به خرید می‌روند شما ۲۰ تا پلیس و غیرپلیس را می‌گذارید، این کار جز این که روی اعصاب مردم راه برود و روی روان مردم اثر بگذارد، چیز دیگری ندارد!
روز های گذشته مدیر عامل آبفای تهران از عادی شدن شرایط آبی در تهران خبر داد؛ در حالی که همچنان بسیاری از شهروندان از افت شدید فشار آب گلایه دارند و نگران ادامه دار شدن این وضعیت هستند.
سه شهروند عادی در کره شمالی به ما گفتند که از زمان بسته شدن مرزها، نگرانند که یا از گرسنگی بمیرند یا به خاطر زیر پا گذاشتن مقررات اعدام شوند. شنیدن نظر مردمی که در داخل کره شمالی زندگی می‌کنند رویدادی کاملا نادر است.
در مورد حوزه خلیج‌فارس اقداماتی که در حال انجام است، از جمله بهبود روابط با عربستان سعودی اقدامات مثبت و بسیار خوبی است و آینده‌اش روشن است و به‌تدریج سایر کشور‌ها و حتی روابط با بحرین نیز به سمت عادی شدن پیش می‌رود. منافع ملی کشور ایجاب می‌کند با همسایگان خود رابطه نزدیک و سازنده داشته باشیم و دولت سیزدهم هم در این جهت گام برمی‌دارد، اما در مورد جمهوری آذربایجان بر اثر اشتباهات فراوانی که رخ داده رابطه بسیار خوبی که با این کشور در دولت قبل برقرارشده بود، به هم خورده است.
مدیر روابط عمومی دیوان عالی کشور از رد شدن درخواست اعاده دادرسی درباره حکم قصاص محمد قبادلو خبرداد.
رییس هیأت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی ایران درباره تغییراتی که در سطح روابط توریستی ایران با دیگر کشور‌های عربی پیش‌بینی شده است، اظهار کرد: یقینا پس از عادی شدن روابط ایران و عربستان، دیگر کشور‌های عربی که روابطشان را با ایران به سطح ضعیفی رسانده بودند، به سرعت به حالت قبل بازمی‌گردند و به نظر می‌رسد این فرایند چندان زمان‌بر نباشد.
به اذعان مقامات رژیم صهیونیستی و کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس،جنایات اخیر این رژیم در مسجدالاقصی علت اصلی کند شدن روند عادی سازی روابط بین طرفین و کاهش تمایل عربستان به حضور در این روند است.
مدیر روابط عمومی دیوان عالی کشور از مشمول عفو شدن ‎کسری نوری خبر داد و گفت: پرونده اختلاف در صلاحیت این متهم به صورت خارج از نوبت رسیدگی به محاکم دادگستری استان فارس عودت داده شد.
مدیر روابط عمومی دیوان عالی کشور از مشمول عفو شدن ‎کسری نوری خبر داد و گفت: پرونده اختلاف در صلاحیت این متهم به صورت خارج از نوبت رسیدگی به محاکم دادگستری استان فارس عودت داده شد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در توضیح نامه دفتر ریاست جمهوری مبنی بر بررسی عادی شدن اینترنت در کارگروه اقتصاد دیجیتال، گفت: این نامه در حال بررسی است.
کمالوندی گفت: دیده شدن ذرات اتمی ۸۴ درصد در یک فرایند غنی سازی امری طبیعی است. یعنی ممکن است ما ۵ درصد تولید کنیم و ذرات ۱۱ درصد را ببینیم و یا ۲۰ درصد تولید کنیم، اما ذره ۳۷ درصد ببینیم، در گذشته هم این موارد بوده است. وقتی ذره می‌گوئیم یعنی ذره اتمی که زیر میکروسکوپ هم دیده نمی‌شود. طبیعتاً چنین ذره‌ای در فعل و انفعالاتی که غنی سازی می‌شود، امری عادی است. یعنی وقتی که خوراکی تزریق می‌کنید اگر زیاد باشد بیشتر غنی می‌شود. محصول نهایی مهم است که ۶۰ درصد است.
پاکستان در صورت کشیده شدن به باتلاق عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی بهای سنگینی پرداخت خواهد کرد چرا که با تجزیه، آشوب و فروپاشی ارتش مواجه خواهد شد.
حالا ۵۴ روز از زمان وعده رئیس جمهور، سپری شده و با وجود آرام بودن شرایط کشور، هنوز تصمیمی درباره برداشته شدن محدودیت‌ها اتخاذ نشده است. اگرچه وزیر ارتباطات بار‌ها اعلام کرده تصمیم گیری درباره رفع فیلتر اینستاگرام و واتس اپ، بر عهده نهاد‌هایی غیر از دولت است، اما بالطبع رئیس جمهور، می‌تواند نقش اثرگذار خود را در این زمینه ایفا کند و شرایط را تغییر دهد.
روز گذشته امیر هاشمی، مدیر روابط عمومی دیوان عالی کشور از ثبت شدن فرجام‌خواهی وکیل محمد قبادلو خبر داده بود.
روز گذشته امیر هاشمی، مدیر روابط عمومی دیوان عالی کشور از ثبت شدن فرجام‌خواهی وکیل محمد قبادلو خبر داده بود.
عبدی نوشت: اول، جلوی رشد فزاینده نقدینگی را بگیرید. اینکه با حدود ۳۵درصد رشد نقدینگی مواجهیم، به طور طبیعی موجب افزایش قیمت کالا و ارز می‌شود. دوم، جلوی تقاضای خروج ارز از طریق تقاضا برای فرار سرمایه را بگیرید. این کار مهم‌تر از هر اقدام دیگری است. امیدوار شدن مردم به آینده و ثبات سیاست‌گذاری چاره درد است. سوم منابع درآمد‌های ارزی خود را متنوع کرده و افزایش دهید. این کار نیازمند اصلاحات در روابط خارجی است.
وزیر فرهنگ لبنان با بیان اینکه رژیم صهیونیستی ناقض قوانین بین المللی است، تاکید کرد که عادی سازی واقعی تنها با ریشه کن شدن رژیم صهیونیستی و بازگشت شهروندان فلسطینی به سرزمین خود محقق می شود.
جیره بندی و خالی شدن قفسه‌ها به امری عادی تبدیل شده است، زیرا دولت برای پرداخت حقوق و یارانه‌های غذایی دست و پنجه نرم می‌کند.
این روزها شایعه‌ای در شبکه‌های اجتماعی و برخی رسانه‌ها در حال دست به دست شدن است. شایعه‌ای که از انتصاب علی لاریجانی به عنوان رئیس هیأت عالی حل اختلاف و تنظیم روابط قوا خبر می‌دهد.
سخنگوی صنعت برق گفت: علیرغم خنک شدن نسبی هوا در برخی نقاط کشور، اما مناطق شمالی و جنوب کشور هنوز گرمای پایدار دارند و مصرف برق بالاست که از مردم تقاضا می‌شود از صرفه‌جویی در مصرف غفلت نکنند و در ساعت‌های اوج مصرف که از ساعت ۱۲ تا ۱۸ و ۲۰ تا ۲۳ است نهایت رعایت مخصوصا در استفاده از وسایل سرمایشی را داشته باشند.
هافبک دفاعی نفت مسجد سلیمان می‌گوید مهره های خوبی برای گرفتن امتیازات لازم از بازی های این فصل را دارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ