بررسی وضعیت قیمت مسکن در مناطق مختلف تهران نشان می دهد با توجه به قیمت های نجومی مسکن عملا خرید خانه تبدیل به یک رویا شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سانتی کاسورلا در بازگشت احساسی به فوتبال اسپانیا به تیم رئال اوویه‌دو پیوست.
جود به در اولین بازی رسمی با پیراهن رئال مادرید گلی دیدنی به ثمر رساند.
سیتی با رد پیشنهاد اولیه بارسلونا برای خرید برناردو سیلوا منتظر پیشنهاد مالی بهتری از سوی این باشگاه است.
دکلان رایس، هافبک انگلیسی آرسنال، در دو بازی رسمی باشگاهی آخر خود، دو جام قهرمانی را بالای سر برده است.
شهرداری ساوه و ایرالکو اراک، هفته‌اولِ لیگ‌برتر را با پیروزی ورق زدند !
کریستیانو رونالدو که به همراه النصر برای یک تور تابستانی در ژاپن به سر می‌برد با کودکان ژاپنی فوتبال بازی کرد.
تیم ملی جوانان والیبال ایران امروز در فینال مسابقات قهرمانی جهان به میدان می‌رود.
پس از دو خرید با هزینه 112 میلیون یورویی، لیورپول قصد خرید دو هافبک دیگر را دارد تا با خط میانی‌ای پرقدرت‌تر از همیشه فصل را شروع کند.
سیما، به اتهام قتل تحت بازداشت بود و حالا گوشه صندلی راهروی کلانتری منتظر انتقال به دادسرا و تنها فکری که آزارش می‌داد، رویایی بود که با قتل همسرش ناتمام ماند.
الهلال عربستان برای جبران ناکامی فصل جاری، با لیونل مسی و مارکو وراتی مذاکره کرده و تقریبا به توافق قطعی رسیده است. حالا با خرید طارمی،  زوج رویایی مسی و طارمی در ریاض تشکیل خواهد شد.
یکی از مهم‌ترین اخباری که رئیس فدراسیون فوتبال صبح امروز به زبان آورد، افزایش سهمیه خرید بازیکنان خارجی توسط تیم‌های لیگ برتری بود.
امیر سالمی‌زاده تاجر و فعال اقتصادی ساکن قطر در گفتگویی به طور کامل از دلایل خود برای خرید استقلال و همچنین ساخت استادیومی گفته که معلق مانده است.
به نظر می‌رسد ماسک از ابتدا قصدی برای رهبری توییتر و توسعه آن نداشته و در واقع هدفش از خرید این شبکه اجتماعی، برداشتن یک مانع بزرگ از مسیر رسیدن او به رویای قدیمی‌اش بوده است. حالا ماسک تصمیم دارد با سوپر اپ ایکس، یک بار دیگر جهان را با پدیده‌ای جدید غافلگیر کند؛ پدیده‌ای که با موجودیت خود، توییتر را به ورطه نابودی کشانده است.
۲۰ سال پیش، یک سوپرمارکت فلوریدا بسته شد تا مایکل جکسون بتواند رویای خود را برای خرید خواربار فروشی مانند دیگران برآورده کند.
اولیور کان، مدیر بایرن مونیخ، می‎‌گوید این باشگاه از بازیکنان فعلی‌اش کاملا راضی است و رویای جذب ستاره‌های پاری سن ژرمن را ندارد.
چهارشنبه هفته گذشته، شرکت خودروسازی ایتالیایی لامبورگینی اعلام کرد که قصد عرضه کلکسیون جدید NFT خود را دارد. این آثار دیجیتال از ۳۰ بهمن (۱۹ فوریه) بر روی پلتفرم VeVe عرضه خواهند شد. در این کلکسیون، آثار دیجیتال مدل لامبورگینی هوراکان STO عرضه خواهند شد که هر کدام ویژگی‌های ظاهری خاصی خواهند داشت.
خرید باشگاه منچستریونایتد توسط ایلان ماسک، احتمال هیجان انگیزی است که تحقق آن می تواند برای هواداران شیاطین سرخ رویایی باشد.
سرانجام بعداز دو هفته اخبار ضد و نقیض، النصر عربستان به رویای فوتبال آسیا جامه عمل پوشاند و بزرگترین خرید تاریخ فوتبال قاره را با امضای قرارداد کریستیانو رونالدو ثبت کرد.
خرید و فروش مسکن در روزهای آخر پاییز در کما رفته است اما با اینحال قیمت خانه در برخی محله ها متغییر شده است و در محله سیدان هر خانه متری ۱۳۰ میلیون به فروش می رسد.
بازار خرید و فروش مسکن در رکود به سر می برد، با این حال اما در محله شوش قیمت هر متراژ خانه به حدود ۴۰ میلیون تومان رسیده است.
بررسی وضعیت قیمت مسکن در مناطق مختلف تهران نشان می دهد با توجه به قیمت های نجومی مسکن عملا خرید خانه تبدیل به یک رویا شده است.
شهرداری تهران رویای خرید اتوبوس‌های جام جهانی قطر را در سر دارد.
پرونده رقابتهای جهانی درحالی برای تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان بسته شد که بسیاری از اهالی این رشته شانس قهرمانی ملی‌پوشان را زیاد می‌دانستند اما کسی تصور نمی‌کرد این تیم حتی روی سکو هم نرود.
استقلال هم برای ساختن تیمی رویایی برای فصل آتی لیگ قهرمانان آسیا به شدت دنبال بازگرداندن قائدی است اما ورود این رقیب اماراتی کار را برای جذب مهاجم تکنیکی سابق آبی‌ها سخت می‌کند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ