بررسی آمار بانک مرکزی از متوسط قیمت هر متر خانه در تهران از ابتدای سال جاری تا شهریور نشان می‌دهد که در این مدت هر متر خانه در تهران حدود ۲۶ درصد گران شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
درحالی‌که اظهارات مسئولان صنفی و تصمیمات دولت درخصوص قیمت روغن بر تثبیت قیمت این کالای اساسی تأکید دارد، رصد بازار و تغییرات قیمت محصولات موجود نشان می‌دهد قیمت همچنان رو به افزایش بوده و قیمت محصولات بعضی برندها ۲۰ تا ۳۵ درصد رشد داشته است.
قیمت دلار در بازار مبادله ارز و طلا با تغییرات کمی نسبت به دیروز مواجه شده است.
اردوان منتخب گفت: شاخص کل بورس تهران، میانگین تغییرات قیمت سهام شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران را نشان می‌دهد و بیان‌کننده سطح عمومی قیمت‌ها و سود نقدی سهام پذیرفته شده در بورس تهران است، بنابراین نمی‌توان انتظار داشت که سبد دارایی عموم سهامداران متناسب و هم‌اندازه با صعود شاخص، رشد کند؛ چراکه تعداد زیادی از نمادها در بازار فرابورس و بازار پایه فعال بوده که رشد و نزول آن‌ها در شاخص کل بورس، منعکس نمی‌شود.
تغییرات بازار ارز طی سال‌های گذشته دو نکته را اثبات می‌کند؛ اول این‌که تغییرات در نرخ‌ها تکانشی و با چرخه‌های کوتاه مدت بوده و دوم این‌که، نرخ ارز در ایران بیشتر متاثر از متغیر‌های فرااقتصادی (غیر اقتصادی) بوده است. یک حقیقت مهم این است که هموار چوب سیاست لای چرخ بازار مالی قرار گرفته و نرخ‌ها را متاثر ساخته است
قیمت دلار و یورو در بازار مبادله با تغییرات چندانی همراه نشده و قیمت ها در محدوده روز گذشته بود.
جدیدترین تغییرات شاخص قیمت مصرف کننده به تفکیک استان نشان می‌دهد در پایان بهمن ماه، در حالی که نرخ تورم سالانه به رقم ۴۷.۷ درصد رسیده است، نرخ تورم سالانه ۱۱ استان کمتر از تورم سالانه کل کشور است.
پاییز ١٤٠١ درصد تغییرات شاخص قیمت نهاده‌های ساختمان‌های مسکونی شهر تهران نسبت به فصل قبل ۴.۶ درصد است که در مقایسه با همین اطلاع در فصل قبل ٨.٠ واحد درصد افزایش داشته است.
پاییز ١٤٠١، درصد تغییرات شاخص قیمت تولیدکننده بخش صنعت نسبت به فصل مشابه سال قبل ۲۳.۶ درصد بود که در مقایسه با همین اطلاع در فصل قبل ٦.٥ واحد درصد کاهش داشته است.
تغییرات شاخص قیمت تولیدکننده بخش مرغداری‌های صنعتی کشور در فصل پاییز ١٤٠١ نسبت به فصل مشابه سال قبل (تورم نقطه به نقطه) ۸۸.۲ درصد بوده‌ است.
در پاییز ١٤٠١، درصد تغییرات شاخص قیمت تولیدکننده بخش‌­های خدمات نسبت به فصل مشابه سال قبل (تورم نقطه به نقطه) ۵۷.۰ درصد بوده است.
معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی گفت: در لایحه بودجه ۱۴۰۲ قرار است کودهای وارداتی با قیمت تمام شده توزیع شوند و اوره نیز با قیمت بورس کالا به بازار ارائه خواهد شد.
قیمت دلار در بازار آزاد با تغییرات چندانی نسبت به دیروز همراه نشد.
دلار در بازار آزاد با تغییرات چندانی نسبت به دیروز همراه نشد.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به اینکه بحث استیضاح وزیر اقتصاد در مجلس مطرح و در مرحله جمع آوری امضا است، گفت: به هیچ وجه قابل قبول نیست که قیمت ارز این گونه افزایش پیدا کند.
با گذشت ۱۲ روز از ماه آذر، بالاخره امروز بانک مرکزی گزارش «تحولات بازار معاملات مسکن در ماه آبان» را منتشر کرد. گزارشی که نشان از تغییرت قیمت خانه در پایتخت در کنار افزایش تعداد معاملات دارد.
امروز قیمت ها نسبت به دیروز با تغییرات کمی مواجه شد و قیمت دلار نیما به زیر ۲۸ هزار تومان رسید.
قیمت یورو و دلار در بازار آزاد با تغییرات جدی نسبت به دیروز مواجه نبود.
امروز قیمت های دلار و یورو نسبت به دیروز با تغییرات زیادی مواجه نبود.
دلار امروز با تغییرات قیمت نسبت به دیروز مواجه شد.
معاملات توافقی ارز در اولین روز هفته با تغییرات اندک شاخص ارزی در کانال ۳۱ هزار تومانی همراه بود.
دلار و یورو امروز با تغییرات کمی نسبت به دیروز مواجه بود.
دلار و یورو امروز با تغییرات کمی نسبت به دیروز مواجه بود.
دلار و یورو امروز با تغییرات کمی نسبت به دیروز مواجه بود.
جمع رقم های قرارداد چهار بازیکن خارجی پرسپولیس ۵۴ میلیار و ۹۲۵ میلیون شد. جدیدترین جدول رقم قرداد های بازیکنان پرسپولیس این نکته را نشان داده است و تغییرات آن نسبت به آخرین جدول اعمال شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ