در شهرک راه آهن خانه متری ۷۴ میلیون بوده که بسیار گران است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این کارگردان سینما با بیان اینکه «وزارت ارشاد کاملا در جریان فیلم قرار داشت»، گفت: «ما به طور کاملا آشکار و با هماهنگی وزارت ارشاد مشغول فیلم‌برداری بودیم. حتی آقای حبشی، مسئول واحد ویدیویی ارشاد به من گفت مجوز صادر شده است اما به یکباره نزدیک 30 تا 40 نفر به شکلی غیرمتعارف به محل فیلمبرداری آمدند. همزمان این افراد به محل‌های دیگر شامل دفتر کار تدوینگر، خانه خانم معتمدآریا و خانه من هم رفتند و همه وسایل را با خود بردند. در تاریخ سینمای ایران سابقه نداشته که دوربین فیلمبرداری را ببرند و معمولا هارد را می‌برند ولی اینبار دوربین را هم با خود بردند. وسایل فیلمبرداری نزدیک به 15 میلیارد تومان ارزش داشت ولی اکنون وسایل دست آنهاست و من هر روز باید هم به کسانی که از آنها وسایل را اجاره کرده‌ام، جواب پس بدهم و هم اجاره آن را پرداخت کنم. مهمتر اینکه سلامت این وسایل گران قیمت هم در خطر است.»
برخی از مسئولان معتقدند علت گرانی خودرو عرضه در بورس کالا بود اما بررسی برخی از محصول خودروساز داخلی نشان می دهد همواره قیمت عرضه آنها در بورس کمتر از قیمت بازار بوده است.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: وزیر صمت زندگی عادی را برای مردم تبدیل به آرزو کرده و قیمت مسکن به دلیل گرانی مصالح سر به فلک کشیده است
سرپرست وزارت جهاد کشاورزی گفت: تغییر قیمت به معنای گران شدن محصول نیست زیرا گرانی هنگامی است که کالایی بیش از ارزش واقعی باشد.
ویدیویی از یک سنجاب که چند بادام زمینی را به زور در دهانش جای می‌دهد در فضای مجازی با عنوان "شب عید خانه فامیل‌ها این طوری آجیل بخورید" دست به دست می‌شود که کنایه به گرانی این روز‌های قیمت آجیل است. گران‌ترین آجیل و خشکبار نوروز در میادین میوه و تره بار پسته کله قوچی درجه یک با قیمت هر کیلوگرم ۷۳۰ هزار تومان و ارزان‌ترین آن‌ها سویا آجیلی درجه دو با قیمت ۵۴ هزار تومان است. البته این ارقام در خارج از میادین میوه و تره بار گران‌تر است.
سایت فکت‌یار «سند»  منتشر شده در فضای مجازی درباره خرید خانه از سوی پسر انسیه خزعلی را راست‌آزمایی کرد.
گرانی مصالح تاثیر مستقیم در افزایش قیمت مسکن دارد و کارشناسان این موضوع را دلیل رشد قیمت مسکن می‌دانند.
گرانی مصالح تاثیر مستقیم در افزایش قیمت مسکن دارد و کارشناسان این موضوع را دلیل رشد قیمت مسکن می‌دانند.
فوتبال باشگاهی ایران برای تامین مخارج خود به جای دریافت حق پخش از صداوسیما، راه جیب مردم را در پیش گرفته است! قیمت بلیت‌ها برای نخستین بار در تاریخ لیگ به میلیون رسید تا از این پس تماشای فوتبال هم مختص قشر پولدار شود
رئیسی با بیان اینکه متأسفانه بخش خودرو به محلی برای فضاسازی علیه دولت تبدیل شده، تصریح کرد: وزارت صمت نباید در قامت خودروساز ظاهر شود بلکه علاوه بر مقابله جدی با انحصار و فراهم کردن شرایط رقابتی باید در جایگاه تنظیم‌گری داشته باشد و با حمایت، هدایت و نظارت، کمیت و کیفیت خودرو را از خودرو ساز مطالبه کند.
برای مراقبت از دستان خود نیازی به محصولات گران قیمت ندارید. بیشتر افراد معمولا بهترین مواد طبیعی را برای رفع خشکی پوست، در خانه دارند. به طور مثال استفاده از روغن‌های طبیعی یکی از بهترین راه‌هاست. چربی‌های طبیعی به پوست در حفظ رطوبت کمک و آن را از تأثیرات محیطی و باکتری‌ها محافظت می‌کند.
اگرچه دیروز وزارت صمت دیروز وعده کاهش قیمت های کاذب در بازار داد اما بررسی ها نشان می دهد قیمت خودرو همچنان دچار تلاطم بوده و طی ۵ روز میانگین بین ۱۰ تا ۴۰ میلیون تومان گران شده است.
وزارت صمت در گزارشی ضمن برشمردن ۵ دلیلِ گرانی خودرو طی سالهای اخیر، اعلام کرد که با تدابیر همه‌جانبه وزارتخانه از جمله تسهیل واردات خودرو به‌زودی شاهد کاهش قیمت‌های کاذب در بازار خواهیم بود.
درحال حاضر بسیاری از سازندگان از گرانی مصالح ناراحتی دارند و این موضوع را دلیل رشد قیمت مسکن می دانند در این میان مسئولین براین باورند که به زودی بازار مصالح به قیمت سابق باز می گردد.
اتاق بازرگانی تهران در گزارشی تاکید کرد که قیمت گذاری دستوری لوازم خانگی نتیجه‌ای جز کاهش تولید و از بین رفتن انگیزه عرضه در برندارد که منجر به افزایش مجدد قیمت و زیان مصرف‌کننده می‌شود.
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی گفت: حذف ارز ترجیحی واردات و تامین نهاده های دامی را برای دامداران با مشکل مواجه کرد و آنها قادر به سیر کردن دام های خود نیستند.
وزارت صمت جدیدترین آمار تغییر قیمت ها را منتشر کرد که در آن قیمت ۲۹ کالا، از جمله انواع روغن و برنج بیش از ۱۰۰ درصد، ۲۸ کالا بین ۵۰ تا ۱۰۰ درصد و ۳۰ کالا زیر ۵۰ درصد افزایش یافته است.
بارسلونا که به خاطر خریدهای گرانقیمت و بحران مدیریتی و اقتصادی در آستانه ورشکستگی است، امشب در خانه نتوانست اینترمیلان را مغلوب کند و به زحمت با دبل لواندوفسکی یک امتیاز از میهمان ایتالیایی در نوکمپ گرفت.
بررسی آمار بانک مرکزی از متوسط قیمت هر متر خانه در تهران از ابتدای سال جاری تا شهریور نشان می‌دهد که در این مدت هر متر خانه در تهران حدود ۲۶ درصد گران شده است.
امینی با اشاره به اینکه برای اصلاح وضعیت صنعت خودروسازی باید چندین اقدام اساسی انجام شود، گفت: در وهله اول باید پای دولت از این صنعت بریده شود، متاسفانه شرکت‌های خودروسازی در دولت‌های مختلف تبدیل به حیات خلوت شده و به نوعی مدیران ارشد شرکت‌های بزرگ با توجه به اینکه چه دولتی سر کار است تعیین می‌شود، که این موضوع باعث به وجود آمدن سوء مدیریت‌های فراوان در دو شرکت ایران خودرو و سایپا شده که نتیجه آن نیز امروز زیان دهی بسیار زیاد این دو شرکت است، که روز به روز به میزان آن نیز افزوده می‌شود.
معاون فناوری های مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور گفت: پس از ارسال پیامک اطلاع رسانی برای مشمولان مالیات بر واحدهای مسکونی گران قیمت، تا کنون حدود ۲۸۰۰ مودی به درگاه سازمان مراجعه کرده اند.
امروز چهارشنبه ۲۹ تیرماه سال جاری آخرین روز معاملاتی در اولین ماه فصل تابستان را شاهد خواهیم بود. با توجه به اینکه در هفته جاری بسیاری از نماد‌ها به دلیل برگزاری مجمع متوقف بودند ارزش معاملات چندان بالا نبود و بازار بی رمقی را شاهد بودیم. در گفتگو با امیر توپچی پور کارشناس و تحلیلگر بازار سرمایه به بررسی بورس امروز پرداخته ایم.
قرار گرفتن در آستانه فرا رسیدن هفتم تیر ماه، سالروز شهادت مظلومانه شهید بهشتی و آغاز هفته قوه‌قضائیه سبب شد جلسه علنی امروز (یکشنبه ۵ تیرماه) راس ساعت ۸ و ۹ دقیقه و حضور ۱۹۸ تن از نمایندگان و با اشاره محمد باقر قالیباف رئیس مجلس به این موارد آغاز شود.
رحیمی جهان آبادی نماینده مجلس در توئیتی نوشت: ‌در حالیکه مردم زیر بار فشار مشکلات معیشتی، اجاره خانه، قیمت خودروهای بی کیفیت، قطعی آب و برق، گرانی ارز و نگرانی از مذاکرات بی حاصل اتمی و هزار معضل دیگر به زانو در آمده اند؛ برخی بزرگواران در کشور به دنبال محدود سازی اینترنت و جریمه نقدی برای بدحجابی و سختگیری بیشتر بر مردم هستند!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ