رئیس پلیس راه راهور فراجا از افزایش سفرها در شهریورماه با توجه به تقارن با اربعین حسینی خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
استفاده از انواع مختلف رنگ‌ها در قطعات کاربردی هواپیما؛ این رنگ‌ها را به یکی از محصولات راهبردی در این صنعت بدل کرده است و بهبود کیفیت آنها در ارتقای امنیت و ایمنی سفرها تاثیر مستقیمی دارد.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده در راستای دور دوم سفر استانی آذربایجان شرقی گفت: اعتباراتی که در این سفر برای حوزه زنان و خانواده در نظر گرفته شده نسبت به بودجه سفر قبلی افزایش داشت.
سردار باقری با اشاره به حمایت‌های عمان از جمهوری اسلامی ایران در زمینه‌های مختلف و همکاری با ایران برای حضور و پهلوگیری شناورهای ایرانی در این کشور خاطرنشان کرد: طی سال‌های اخیر، این روابط افزایش زیادی یافته است. اکنون  نمایندگان این کشور نیز جهت شرکت در همایش هندسه نظم نوین جهانی به ایران سفر کرده‌اند و ما از افزایش این سفرها در آینده نیز استقبال می‌کنیم.
اصفهان- رئیس شورای اطلاع‌رسانی راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: بیش از ۲۳هزار مسافر در اصفهان نوروز امسال با قطار سفر کردند که این آمار حاکی از افزایش ۱۸ درصدی سفرها با ناوگان ریلی استان است.
رئیس پلیس راهور فراجا گفت: نزدیک به ۱۰ میلیون نفر از هموطنانی که در کل استان‌ها سفر کرده اند به شهر مبدا برنگشته اند.
مشهد ـ مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: نوروز امسال یک میلیون و ۹۳ هزار نفر از طریق اتوبوس جابجا شده اند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه ۲۱ درصد رشد داشته است.
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با اشاره به افزایش پنج درصدی سفرها در طرح نوروزی سال جاری در مقایسه با سال گذشته گفت: از ابتدای طرح ۶۳ هزار و ۳۷۶ مورد تصادف رخ داده است.
در پی افزایش سفرها در طول نوروز و برای تسهیل ارتباطات ایرانسلی‌ها در این ایام، تخفیف‌های ویژه‌ای در تعرفه‌های سرویس رومینگ ایرانسل، برای همه مشترکان اعتباری و دائمی در نظر گرفته شده است.
برادران گفت: شهروندان تهرانی باتوجه به کاهش ترافیک در سطح شهر تهران از افزایش بی مورد سرعت خودداری کنند همچنین در زمان خستگی رانندگی نکنند و زمان سفرهای خود را به سمت شهرهای شمال مدیریت کنند.
دبیر ستاد توسعه زیست‌فناوری گفت: در صورتی که سهم غذاهای دریایی در سفره مردم ۳ برابر شود یک اقتصاد بزرگ شکل می‌گیرد.
در نشست کمیسیون ایمنی راههای کشور، کاهش ۱۰ کیلومتر بر ساعت سرعت مجازوسایل نقلیه در آزادراهها وبزرگراه‌های سطح کشوردر بازه زمانی ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ تا ۱۵ فروردین برای افزایش ایمنی تردد اعلام شد.
مهدی عزیزی، کارتونیست روزنامه هم‌میهن افزایش گرانی و تورم را که باعث ناهموار شدن مسیر برای مسافران نوروزی شده را مورد نقد قرار داده است.
مجید علی نازی گفت: ۶۴ لندینگ‌کرافت، ۲هزارنفربرای بازرسی و کنترل ایمنی شناورها،۴۸ شناور مسافری دریایی و ۱۲۰شناور امداد و نجات آماده خدمت‌رسانی به منظور انجام سفرهای دریایی نوروز هستند.
همایش رؤسای مراکز اورژانس پیش بیمارستانی، به منظور هماهنگی در اجرای برنامه های طرح سلامت نوروزی، در محل ساختمان ستادی وزارت بهداشت برگزار شد.
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از پیش‌بینی افزایش ۱۰ تا ۱۵ درصدی سفرها در نوروز ۱۴۰۲ خبر داد.
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از پیش‌بینی افزایش ۱۰ تا ۱۵ درصدی سفرها در نوروز ۱۴۰۲ خبر داد.
تحلیلگران پیش بینی کردند چین در سال ۲۰۲۳ با افزایش سفرها پس از تسهیل کنترل های کووید که تقاضا برای سوخت را بالاتر می برد، رکورد بالایی نفت وارد خواهد کرد.
آبان ماه امسال بود که تاکسی اینترنتی تپسی، اعلام کرد امکان پرداخت اعتباری (BNPL) را به خدمات خود افزوده و آن را برای بخشی از کاربران خود فعال کرده است. سرویس پرداخت اعتباری تپسی این امکان را فراهم می‌کند که هر کاربر تا سقف ۴۰۰ هزار تومان از خدمات تپسی استفاده کرده و در پایان ماه به صورت یکجا هزینه سفرهای خود را پرداخت کند.
مدیرکل فرهنگی صندوق بازنشستگی کشوری از افزایش کمک هزینه سفرهای زیارتی و سیاحتی بازنشستگان کشوری خبر داد.
در جلسه ستاد مرکزی اربعین، در خصوص افزایش ترافیک مسیر ایلام تا مهران هشدارهای لازم اعلام و مشخص شد تاکنون حداقل دو ساعت حرکت در این مسیر افزایش یافته است.
معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی گفت: پیش‌بینی‌های ما بر اساس ظرفیت فرودگاه‌های امام خمینی (ره) و نجف این است که تا ۳۰۰ هزار نفر هوایی به عتبات مشرف شوند.
وزیر اطلاعات گفت: سفرهای استانی دولت رضایت مندی و امید را در بین مردم افزایش داده است.
وزیر راه و شهرسازی گفت: هر ساله در سفرهای اربعین با افزایش ۱۰۰ درصدی نرخ بلیت اتوبوس مواجه بودیم اما امسال با توجه به توافق صورت گرفته، نرخ کرایه اتوبوس‌های اربعین ۷۵ درصد افزایش پیدا کرد.
رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: سفرها در دوران همه گیری بیماری کرونا به طور قابل ملاحظه‌ای کاهش یافته بود، اما بعد از برطرف شدن محدودیت‌های کرونایی، افزایش سفرها موجب رشد ۹ درصدی حوادث شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ