رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با اشاره به افزایش پنج درصدی سفرها در طرح نوروزی سال جاری در مقایسه با سال گذشته گفت: از ابتدای طرح ۶۳ هزار و ۳۷۶ مورد تصادف رخ داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مقامات روز یکشنبه اعلام کردند که در اثر باران های سیل آسای دو هفته ای که باعث سیل و رانش زمین در جنوب شرقی بنگلادش شد، دست کم ۵۵ نفر کشته و بیش از یک میلیون نفر دچار خسارت شده اند.
سخنگوی کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل متحد از آوارگی بیش از ۴ میلیون نفر به علت وقوع درگیری‌های اخیر در سودان خبر داد.
بر اثر وقوع انفجار در انبار مواد محترقه در تایلند، ۹ نفر کشته و بیش از ۱۰۰ تَن زخمی شده‌اند.
روز چهارشنبه بیش از ۱۱۰۰ نفر از خانه های خود در شمال اسکاتسدیل ایالت آریزونا به دلیل وقوع اتش سوزی جنگلی تخلیه شدند.
بیش از ۱۰۰ نفر در پی وقوع گردباد در شهر پریتون ایالت تگزاس زخمی شدند.
به‌دنبال وقوع آتش‌سوری گسترده و بی‌سابقه در جنگل‌های آلبرتا در کانادا و تخلیه بیش از ۲۴ هزار نفر، در این استان وضعیت اضطراری اعلام شد.
سازمان ملل متحد با اشاره به احتمال گریختن بیش از ۸۰۰ هزار نفر از سودان در صورت تداوم درگیری‌ها، نسبت به وقوع بحران پناهندگی در این منطقه هشدار داد.
سازمان ملل متحد با اشاره به احتمال گریختن بیش از ۸۰۰ هزار نفر از سودان در صورت تداوم درگیری‌ها، نسبت به وقوع بحران پناهندگی در این منطقه هشدار داد.
طبق برآورد‌ها حدود ۱۶ میلیارد تلفن موبایل در سراسر دنیا مورد استفاده قرار می‌گیرند که بیش از ۳ میلیارد از آن‌ها با سیستم‌عامل اندروید کار می‌کنند و سیستم هشداردهنده زلزله، در حال حاضر در بیش از ۹۰ کشور که اکثر آن‌ها در معرض زلزله هستند، در دسترس قرار دارد.
به گفته پلیس، پس از وقوع توفان و باران‌های شدید دو قطار منطقه‌ای در سوئیس در حوادث جداگانه‌ای از ریل خارج و بیش از ده‌ها نفر در این حادثه زخمی شدند.
زلزله‌ای به بزرگی ۶.۴ ریشتر در شهرستان دفنه هاتای رخ داده و پس از آن وقوع ۲۶ پس‌لرزه نیز گزارش شده است.
رئیس بانک جهانی اعلام کرد این نهاد آماده ارائه کمک های فوری به ترکیه پس وقوع زلزله در این کشور است.
زلزله‌ای به بزرگی ۷.۸ بخش‌های وسیعی از ترکیه و همچنین سوریه را لرزانده و براساس گزارش‌ها تاکنون بیش از دو هزار کشته بر جا گذاشته است.
وزارت بهداشت دولت نجات ملی یمن درباه وقوع فاجعه انسانی در یمن هشدار داد و اعلام کرد که بیش از ۵ هزار بیمار کلیوی در آستانه مرگ قرار دارند.
برودت شدید هوا در آمریکا به لغو یا تعویق بیش از ۴ هزار پرواز داخلی و خارجی آمریکا منجر شد و بیش از ۷۲ درصد جمعیت این کشور هشدار توفان زمستانی دریافت کردند.
منابع عراقی شامگاه پنج شنبه از وقوع یک انفجار در شهر سلیمانیه عراق و کشته و زخمی شدن بیش از بیست نفر درپی این حادثه خبر دادند.
منابع فلسطینی از کشته شدن بیش از ۲۰ نفر براثر وقوع آتش سوزی در یک منزل در اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه خبر دادند.
مقامات فیلیپین می‌گویند بیش از ۱۰۰ نفر در جریان طوفان در این کشور کشته شده و ۶۳ نفر  دیگر نیز مفقود هستند.
منابع خبری از کشته شدن بیش از ۵۰۰ تن از شهروندان نیجریه و تخریب ۹۰ هزار خانه در این کشور براثر وقوع سیل، خبر دادند.
سازمان ملل اعلام کرد که از زمان وقوع کودتا در میانمار تا کنون، بیش از یک میلیون نفر آواره شده‌ اند.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه بر ساماندهی بیش از ۹میلیون موتورسیکلت فاقد بیمه‌نامه که در کشور در حال تردد هستند، تاکید کرد.
عملیات مقاومت فلسطین در کرانه باختری در سال جاری میلادی تشدید شده و بیش از ۷۲۰۰ مورد عملیات از ابتدای سال تا کنون علیه صهیونیست ها انجام شده است.
یافته‌های یک تحقیق جدید نشان می‌دهد که بیش از ۴۰ درصد مردم آمریکا بر این باورند که جنگ داخلی در این کشور، ظرف ۱۰سال آینده رخ خواهد داد.
اداره دفاع مدنی سودان اعلام کرد که به دنبال وقوع سیلاب ناشی از بارش های شدید باران از ماه ژوئن تا کنون ۸۰ نفر جان خود را از دست دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ