نیمه اول دیدار چلسی-رئال با وجود چندین موقعیت بسیار خوب با تساوی بدون گل به پایان رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل باشگاه رئال مادرید از مبلغ منتشر شده در خصوص توافق چلسی و آرسنال بر سر فروش هاورتز متعجب شده است.
دیتمار هامان، ستاره سابق لیورپول و بایرن، به کای هاورتز توصیه کرد بعد از ترک چلسی به بوندس‌لیگا برگردد چرا که رئال مادرید یا آرسنال برای او گزینه‌های مناسبی نیست.
چلسی به کای هاورتز، مهاجم آلمانی، هشدار داده که یا باید قراردادش را تمدید کند یا همین امسال این باشگاه را ترک کند.
وسلی اسنایدر، ستاره هلندی سابق رئال مادرید و اینتر، به شدت از بازی انزو فرناندز در ترکیب چلسی برابر رئال انتقاد کرد و گفت او همه توانش را در زمین نمی‌گذارد.
کانر گلگر، هافبک چلسی، مدعی شده که شانس‌های این تیم برای گلزنی از رئال بیشتر و بهتر بوده است.
دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با صعود پرافتخارترین تیم‌های این تورنمنت به مرحله بعدی آغاز شد.
وینیسیوس جونیور و ژوائو فلیکس، دو ستاره رئال مادرید و چلسی، پس از پایان بازی برای دقایقی به گفتگویی صمیمانه مشغول شدند.
چلسی در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان ۲-۰ از رئال شکست خورد و حذف شد.
باشگاه چلسی در میان حیرت حاضرین در ورزشگاه استمفوردبریج سرود چمپیونزلیگ را پیش از بازی با رئال مادرید پخش نکرد.
رئال مادرید امشب در دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان مهمان چلسی است و ناپولی در خانه‌اش از میلان میزبانی می‌کند.
یک کار غیرممکن پیش روی چلسی و لمپارد آن هم مقابل تیمی که در سفر پیشین در دور قبلی مقابل لیورپول پنج گل به ثمر رسانده است.
ریو فردیناند، ستاره سابق منچستریونایتد، معتقد است که رئال مادرید از این که با تعداد گل بیشتری برابر چلسی پیروز نشده پشیمان خواهد شد.
کریس ساتن، مهاجم سابق چلسی، از عملکرد کپا آریسابالاگا در دیدار برابر رئال مادرید به شدت انتقاد کرد و مدعی شد که این تیم در این بازی خوش شانس بود.
رئال مادرید امشب در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان میزبان چلسی است.
تاد بولی، مالک باشگاه چلسی، در آستانه بازی تیمش با رئال مادرید در لیگ قهرمانان پیش‌بینی جسورانه‌ای از نتیجه این بازی داشت که خبرساز شده است.
غایبان رئال مادرید در مصاف امشب با چلسی
تیم داوری بازی حساس رئال مادرید و چلسی معرفی شد.
میسون مونت، انگولو کانته و تیاگو سیلوا، سه بازیکن چلسی، در آستانه بازی برابر رئال مادرید به تمرینات برگشتند
بازگشت تیاگو سیلوا به تمرینم چلسی در آستانه دیدار حساس این تیم با رئال مادرید در لیگ قهرمانان بهترین خبر ممکن برای فرانک لمپارد به حساب می‌آید.
وقتی از ژوزه مورینیو سوال شد که دوست دارد چه تیمی قهرمان چمپیونزلیگ شود، او رئال را به چلسی ترجیح داد تا خشم هواداران باشگاه لندنی را باعث شود.
رئال مادرید و چلسی مثل فصل گذشته در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف هم خواهند رفت. رئال توانست چلسی را حذف کند و در نهایت قهرمان نیز شد.
قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان فوتبال اروپا انجام شد که در یکی از دیدارهای حساس این مرحله رئال مادرید مدافع عنوان قهرمانی با چلسی روبرو می شود.
با اینکه به نظر می‌رسد لیورپول و رئال مادرید بیشترین شانس را برای جذب جود بلینگام، ستاره جوان دورتموند دارد، ولی رسانه‌های انگلیسی می‌گویند این دو باشگاه رقیب قدرتمندی پیدا کرده‌اند: چلسی.
مدیر ارتباطات رئال مادرید به لیورپول هشدار داد که برگزاری بازی برگشت در سانتیاگوبرنابئو می تواند همه چیز را تغییر دهد. رئال فصل گذشته پی اس جی، چلسی و سیتی را در برنابئو حذف کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ